Být prvními znamená mít i pevné nervy

Datum: 26. leden 2007, 12:00
Autor: Milan Stránský
Rubrika: Kultura
Již ani nevím po kolikáté bych měl upravovat něco, co bylo výrobcem filmových kopií pro naše kino přislíbeno, distributorem pro vypilování smlouvy odloženo, na vývěsných plochách přelepeno a na internetu s omluvou uveřejněno. Potom si ale řeknu, stanou se horší věci a musíte je také překonat, tak tedy pro Vaši informaci a stav definitivy pro leden a únor 2007 :

• Kupec benátský – vyrobená kopie – reklamace pro problémy s kvalitou načtení,
• Pravidla lži /ČR/ - přeloženo na sobotu 10.2.07 – e-cinema
• Náhradní film na úterý a středu 30 a 31.1.07 – Nový svět. – DVD
První veřejná projekce v ČR !
• Životy těch druhých - /německé drama/ - e-cinema
• Obsluhoval jsem anglického krále - /ČR/
V digitální podobě v jednání s distributorem na březen.

Jsem si plně vědom případné kritiky, ale tak už to u novinek bývá. Přeji Vám všem i sobě pevné nervy, vydržte a buďte optimisty !! Pesimistů se určitě i tak objeví dost.

Milan Stránský, ředitel organizace Městské muzeum Chotěboř

Komentáře:

Odpověď pro:  Milan Stránský / Re:Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 26.01.07 17:37
Autor: Honza Tezner
Titulek: Snad to priste bude krapet lepsi
Dne 25.1.2006 jsem si udelal chvilku a zasel jsem do kina na film "Kupec benátský". Chtel bych jen poukazat na nedostatky, ktere jsem objevil a pripadne se dozvedet zda jsou me pripominky na miste nebo jestli jsem ocekaval moc.

Po precteni vyse uvedeneho clanku je skoda, ze i pote co byl film jiz jako kopie kvuli chybam v kvalite uveden, stalo se na dvou mistech, ze byl desynchronizovan zvuk snimku od sveho obrazu, coz opravdu nebylo moc prijemne.

Druhou neduhou filmu bylo to, ze se v podstate cely odehraval v temnem prostredi a v techto scenach diky male svetlosti opravdu nebylo misty nic videt (myslim, ze by bylo take mozne trosku korigovat svetlost obrazu).

A v neposledni rade jsem postradal onen prostorovy zvuk, sedel jsem ve 3. rade nekde na strednim sedadle, ale s prateli jsme se shodli na tom, ze zvuk byl zretelne slysitelny pouze z prednich reproduktoru. Horni postrani a taky zadni repro bylo dosti slabe a moc tedy neumocnovalo pozitek z filmu.
odpovědět | #2 | 26.01.07 22:26
Autor: holobradek
Titulek: Nový svět
to nemusí být špatné.
http://filmpub.atlas.cz/dvd/90477-novy-svet.aspx
odpovědět | #3 | 28.01.07 16:16
Autor: Kupec benátský
Titulek: Snad to priste bude MNOHEM lepsi
Také jsem si nenechal ujít promítání prvního E-cinema filmu v našem kině. Po jeho shlédnutí bych potřeboval však vysvětlit několik věcí:
-- Co znamená "vyrobená kopie" filmu Kupec benátský? To, co jsem viděl na plátně mi přišlo, že se jedná o pirátskou kopii získanou levnou kamerou v sále multiplexu. Nechápu, proč v obraze byly "prach a škrábance", které vidíte na plátně při promítání z klasického filmového pásu (už několikrát ohrané kopie). To snad nebyl umělecký záměr tvůrců fimu. Čekal sem DIGITÁLNÍ kvalitu obrazu!

-- Proč velikost obrazu byla menší, než plátno kina umožňuje? Obraz filmu byl širokoúhlý, ale tím, že nebyl roztažen na plnou šíři plátna, tak nad horním i dolním okrajem obrazu bylo plátno nevyužité. Projektor snad větší obraz nezvládá?

--Obraz byl poněkud nakřivo a v dolní části ořiznutý tak, že české titulky končily na samé hraně obrazu -- např. z písmena "y" jsme viděli pouze "v".

-- Obraz byl obravdu hodně tmavý (i přehnaný kontrast?). S tím nejspíš souvisí i toto: během první půl hodiny mne začaly pálit oči! Po skončení filmu jsem zjistil, že to nebyl jen můj problém, oči měla značně zarudlé i moje přítelkyně a na stejný problém si stěžovali i naši známí, kteří v kině byli.

-- Na dolní hraně obrazu se v jednom tenkém řádku náhodně objevovaly bílé tečky až čárky. Tento efekt jsem viděl už několikrát na svém počítači u špatně vyrobených (upravených) filmů.

-- Zvuk jsem také slyšel pouze z předních reproduktorů (film možná nebyl natočen s kvalitním prostorovým zvukem?)

-- Vlevo od plátna bliká modré světlo kamery, která vás celý film sleduje (kdo ví proč?). Protože kamera s blikající kontrolkou je ve vašem zorném poli, když se díváte na plátno, je to nepříjemné a rušící -- šlo by blikání vypnout nebo kameru odstranit?

Tolik moje hlavní připomínky (otázky). Věřím, že uvedené nedostatky, díky kterým jsem z filmu nic neměl (kromě pálení očí ještě hodinu po skončení filmu), se dají do promítání dalšího E-cinema filmu odstranit. (???)
odpovědět | #4 | 28.01.07 23:56
Autor: Další Kritik
Titulek: Budou trháky v E-cinema? Když ano, tak asi pozdě.
Doporučuji k přečtení článek na adrese:

http://filmpub.atlas.cz/temata/kinotechnika/95868-digitalni-kina-v-cr-na-konci-roku-2006.aspx

z článku vybírám: "... je tedy celkem jasné, že velcí hollywoodští distributoři poskytují své „áčkové“ filmy v době jejich kinopremiéry pouze do digitálních kin typu D-Cinema, která splňují všechny bezpečnostní požadavky podle DCI. A v ostatních kinech raději spoléhají na starý dobrý 35 mm filmový pás.
...
Na E-Cinema se jednotlivé filmové tituly dostávají až v momentě jejich uvedení do distribuce pro Home Video, kdy filmy vychází na DVD pro videopůjčovny či do volného prodeje."

Doufám, že článek nemá pravdu...? V opačném případě investice do E-cinema nebyla tím správným krokem.
odpovědět | #5 | 29.01.07 01:37
Autor: Václav Pravda
Titulek: Více o digikině
Pro zájemce, kteří minuli dřívější diskuse a argumenty, odkazuji na další odkazy o chotěbořském nebo obecně digikině:
http://ichotebor.cz/kultura.php?cla_id=793
http://ichotebor.cz/zajimavosti.php?cla_id=803
www.infobar.cz
http://www.jiricisar.com/blog/item.php?num=1150749383
http://www.jiricisar.com/blog/item.php?num=1150274773
odpovědět | #6 | 29.01.07 10:09
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Budou trháky v E-cinema? Když ano, tak asi pozdě....
S kritikou na kvalitu projekce souhlasím a očekávám ještě dnes vyjádření dodavatele. Okamžitě ho uveřejním.
odpovědět | #7 | 30.01.07 05:51
Autor: pepexx
Titulek: Re:Re:Budou trháky v E-cinema? Když ano, tak asi pozdě....
pane Stránský jak je možné že ve Ždírci n/D bude 21.2.2007 v kině film OBSLUHOVAL JSEM ANGLICKÉHO KRÁLE a v Chotěbořském DIGI kině pouze rok staré "trháky" ????????????????
odpovědět | #8 | 30.01.07 07:57
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Budou trháky v E-cinema? Když ano, tak asi pozdě....
Vyjádření dodavatele:
Také jsem si nenechal ujít promítání prvního E-cinema filmu v našem kině. Po jeho shlédnutí bych potřeboval však vysvětlit několik věcí:

-- Co znamená "vyrobená kopie" filmu Kupec benátský? To, co jsem viděl na plátně mi přišlo, že se jedná o pirátskou kopii získanou levnou kamerou v sále multiplexu. Nechápu, proč v obraze byly "prach a škrábance", které vidíte na plátně při promítání z klasického filmového pásu (už několikrát ohrané kopie). To snad nebyl umělecký záměr tvůrců fimu. Čekal sem DIGITÁLNÍ kvalitu obrazu!

>> Digitální kopie (DCP – Digital Cinema Package) byla vyrobena z filmové 35mm kopie dodané distributorem. Jiný zdroj, bohužel, neměl distributor v tak krátké době k dispozici. Všechny filmové kopie pro distribuci filmu „Kupec benátský“ přišly do České republiky již použité (projekce v Německu) a nebyly již v ideální kvalitě potřebné pro výrobu DCP. Výroba a příprava filmů pro digitální kina vyžaduje hodně času na přípravu a toho jsme v tomto prvním případě moc neměli. Chyby, které daný materiál obsahoval jsme se pochopitelně snažili odstranit, ale vzhledem ke stavu v jakém byl, je odstranění všech chyb nemožné v tak krátkém časovém období. Protože se jedná o rozjezd digitálních projekcí v České republice, je potřeba vzít v úvahu, že všechny články, které se na přípravě digitální kopie musí podílet, se momentálně snaží celý obrovský kolotoč rozjet. Od doplnění nezbytných klauzulí do smluv s producenty, přes sehnání „vhodné“ kopie pro digitální projekci, výrobu titulků, dabingů až po výrobu potřebného počtu digitálních kopií. Aby to nebylo tak jednouché, ne všechno se řeší v rámci jedné nebo dvou firem. Je snad pochopitelné, že časem se všechny tyto problémy vyřeší a po nějaké době si do digitálních projekcí budeme filmy vybírat také podle toho, v jakém jsou stavu originály a materiály pro výrobu DCP. Nyní v začátcích projektu Xtreme Cinemas jsme rádi za každý film, který se podaří sehnat.


-- Proč velikost obrazu byla menší, než plátno kina umožňuje? Obraz filmu byl širokoúhlý, ale tím, že nebyl roztažen na plnou šíři plátna, tak nad horním i dolním okrajem obrazu bylo plátno nevyužité. Projektor snad větší obraz nezvládá?

>> Projektor samozřejmě větší obraz, aby byl na plnou šířku při Cinemascope formátu, zvládá. Kdo se byl podívat 3. ledna 2007 na ukázkových projekcích, tak si toho určitě všiml. Projektor i kinový server byly dodavatelem technologie nastaveny na plnou šíři plátna pro cinemascopickou projekci. Pravděpodobně došlo ke změně nastavení chybou obsluhy.


--Obraz byl poněkud nakřivo a v dolní části ořiznutý tak, že české titulky končily na samé hraně obrazu -- např. z písmena "y" jsme viděli pouze "v".

-- Obraz byl obravdu hodně tmavý (i přehnaný kontrast?). S tím nejspíš souvisí i toto: během první půl hodiny mne začaly pálit oči! Po skončení filmu jsem zjistil, že to nebyl jen můj problém, oči měla značně zarudlé i moje přítelkyně a na stejný problém si stěžovali i naši známí, kteří v kině byli.

-- Na dolní hraně obrazu se v jednom tenkém řádku náhodně objevovaly bílé tečky až čárky. Tento efekt jsem viděl už několikrát na svém počítači u špatně vyrobených (upravených) filmů.

>> Ořez některých titulků vznikl špatným přepisem 35mm kopie ve filmových laboratořích na Barrandově a v tuto chvíli je celý přepis a jeho provedení předmětem reklamačního řízení. Tmavý obraz ve filmu byl částečně záměrem tvůrců, ale přílišná tmavost je také zapříčiněna špatným přepisem.



-- Zvuk jsem také slyšel pouze z předních reproduktorů (film možná nebyl natočen s kvalitním prostorovým zvukem?)

>> Celá zvuková aparatura byla před předáním do užívání nastavena podle norem pro kino projekce. Ne každý film je vybaven kvalitním a zřetelným prostorovým zvukem, v každém případě provedeme v nejbližší době kontrolu zvukového nastavení. Viz http://www.ichotebor.cz/zajimavosti.php?cla_id=803

Jinak film "Obsluhoval jsem anglického krále bude v únoru i v Havl.Brodě.
Věřím,že na digitální podobu si rádi počkáte.
odpovědět | #9 | 30.01.07 08:14
Autor: roman
Titulek: Vyjádření nemá chybu.
Na otázku, jejíž význam byl cca: " Jak to, že ve Ždírci dávají Anglického krále dříve než v Chotěboři ? " se dozvíme, že Anglického krále budou dávat také v Havl. Brodě a my, že si na digitální kopii jistě rádi počkáme. Znamená to tedy, že příchodem digi kina do Chotěboře se nám premiéry některých filmů naopak oddálí ? Jak se zdá, každá změna je opravdu k horšímu ...
odpovědět | #10 | 30.01.07 08:47
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Vyjádření nemá chybu.
Vyjádření třeba má chybu, ale speciálně pro Romanu to zopakuji třeba ještě několikrát.Je zde určitý rozjezd a mě samotného mrzí, že se jedná právě o tento film, který nemůže být prozatím ihned po premiéře promítán v právě našem kině. Stále "bombarduji" dodavatel, aby to v únoru zvládli, ale příslib nechtějí dát pro ještě některé nevyjasnění klauzule smluv. Myslím, že to prozatím stačí, zvu Vás na dnešní představení filmu "Nový svět"a myslím, že budete spokojen.
odpovědět | #11 | 30.01.07 09:04
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
Oprava :speciálně pro Romana ,... nevyjasněné ...
odpovědět | #12 | 30.01.07 10:54
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
Rozumím tomu dobře, že se čeká na digitální kopii Anglického krále? Proč se u nás neuvede klasická kopie?
odpovědět | #13 | 30.01.07 11:47
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
To prostě nejde, přiznám, že v tom je i kousek osobní prestiže. Musí to být v digitální podobě!
odpovědět | #14 | 30.01.07 12:13
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
Takže se bude čekat na digitální kopii a zájemci o film do té doby nejspíše vyrazí jinam... Co myslíte, půjdou na to ještě jednou ?
odpovědět | #15 | 30.01.07 15:22
Autor: Kady
Titulek:
Mám pocit, že pan Stránský je stejný pohádkář jako bývalý místostarosta a to už je něco :)))
odpovědět | #16 | 30.01.07 15:30
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:
Já zapoměl, zvu Vás na pohádková nedělní dopoledne, určitě si užijete. Končím.
odpovědět | #17 | 30.01.07 20:58
Autor: honza tománek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
"To prostě nejde, přiznám, že v tom je i kousek osobní prestiže. Musí to být v digitální podobě!" pro mne neuvěřitelná odpověď, fakt zírám... (asi má několik výkladů: zmiňovaná kina mají lepší vztah s distributorem a/nebo film nikdo včas neobjednal a pro velký zájem je dlouho dopředu nedostupný atd...) soukromá otázka pro promítače či jeho nadřízeného: máte v 35mm strojích nové budiče zvuku s "červeným světlem" pro bezproblémové snímání azurové zvukové stopy?? děkujůů, zdravím z nemoderního monokina přibyslavského
odpovědět | #18 | 30.01.07 21:30
Autor: htmnk
Titulek:
opravdu podnětné a hlavně pravdivé čtení, link již výše zveřejněn:
http://filmpub.atlas.cz/temata/kinotechnika/95868-digitalni-kina-v-cr-na-konci-roku-2006.aspx
odpovědět | #19 | 30.01.07 23:11
Autor: holobrádek
Titulek:
Letos v létě budete moci zapomenout na všechny rozjuchané králičky a rozkošnou animaci. Přichází totiž film, který chce být ošklivý, a ví, jak na to.
http://filmpub.atlas.cz/preview/102032-simpsonovi-ve-filmu.aspx

Už se nemůžu dočkat!
Prosím vedení kina aby s předstihem zajistilo tento film a pokud možno v HD kvalitě. Chci si to vážně užít !!!
odpovědět | #20 | 30.01.07 23:23
Autor: holobrádek
Titulek:
musím opravit htmnka
http://filmpub.atlas.cz/temata/kinotechnika/95868-digitalni-kina-v-cr-na-konci-roku-2006.aspx

ještě zajímavější článek z o digi technice naleznete zde
http://novinky.cz/internet/software/pirati-ukradli-sifrovaci-klice-k-filmovym-hd-dvd_107675_tm5kk.html

rád bych připomenul, že veškerá ochrana vydržela mnohdy jen několik dní. Dnes se DVD vesele kopírují jako na běžícím pásu, docela se směji "strachu" předních Holywoodských distribučních společností.
Co když je napadne vrátit se ve velkém k 35mm kotoučkům? No lidi, podržte mě. Lidká hamižnost nezná hranic
odpovědět | #21 | 31.01.07 08:27
Autor: Jilda
Titulek:
Dovolte, abych si také rejpnul: Přečetl jsem si diskusi a musel jsem se podívat, zda nejsem na nějakém humoristickém webu. Zvláště vyádření distributora je pikantní. To se jen tak nevidí - "kopie z Německa" "krátké časové období" "časem se všechny problémy vyřeší". Takhle se vlastní šlendrián zdůvodňoval před dvaceti lety, ale dneska? Dneska, kdy nekvalitní věc nebo službu prostě neprodáš? Leda podvodem (za co nejnižší náklady co nejvyšší zisk neznamená, že lidi vezmou všechno). A že je to rozjezd a že se mouchy vychytají? Hm, takže první diváci mají ty mouchy trpět. Každý pokrok přece něco stojí, chce to obětavost, pochopení, sebezapření a nohy v teple, vážení diváci, myslíme na vás... Nevím, jestli Chotěboř náhodou někomu trošinku nenaletěla.
odpovědět | #22 | 31.01.07 10:20
Autor: Holmes
Titulek: Re:
Správně hoši, rozjeďte opět dokolečka dedukce.Někdo před tím v diskusích napsal o typickém českém člověku. Tady je přesně ukazujete - kdyby to všechno bylo OK, stejně budete hrabat, aby se našla blbost, protože jinak by nebyly daší podobné ohlasy. Rozjeďte to !!! Rozjeďte cenu, rozjeďte zbytečnost, rozjeďte neuvěřitelné odpovědi dodavatele, rozjeďte všechno proti! Až se časem ukáže, že "pravda" byla někde jinde, přejmenujte se !!
odpovědět | #23 | 31.01.07 16:36
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
To mne Milane moc mrzí, těšil jsem se na to i proto, že jsem si v tom maličko zahrál, ale myslím si, že to bude dřív v televizi, než tady u nás v kině.
odpovědět | #24 | 1.02.07 06:43
Autor: PARAGON
Titulek: kultura v městě.
Bavíte se tady o digikině, už je a "mouchy se snad vychytají". Myslím,že by stálo za úvahu udělat něco s muzeem. Je to taková odloučená jednotka v pomalu chátrající budově. Nestálo by za to popřemýšlet o vhodnějším a kulturnějším místě pro jeho umístění? Můžete mamítnout, že v zámku bylo vždy a že sem od nepaměti patří, všiměme si ale stavu objektu, ve kterém se nachází. Pokud vím tak pronajímatel před pár lety dostával asi 200 000,-Kč/rok a nyní je to asi více.O investicích do objektu moc nevíme, snad jen do soukromých apartmánů na zámku. Střecha se vloni opravovala s účastí kraje. Mám za to, že by stálo za úvahu přestěhovat muzeum blíže k centru a vyřešilo by to mnoho problémů. Město jistě ví o nevyužitých prostorách.
odpovědět | #25 | 2.02.07 09:45
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
Souhlasím, že v tomto případě jde prestiž stranou, takže film "Obsluhoval jsem anglického krále" se bude v Chotěboři promítat již ve dnech 9 - 11. února 2007 !! Nebylo to vůbec jednoduché, ale co bych pro tebe Milane neudělal. Pan Hospodka L. udělal malý zázrak.
Z tohoto důvodu došlo k některým změnám v programu na měsíc únor, které doufám všichni jenom přivítáte.
odpovědět | #26 | 2.02.07 19:54
Autor: Holobrádek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Vyjádření nemá chybu.
hurá
odpovědět | #27 | 6.02.07 21:54
Autor: M. Stehnová
Titulek: Ach, ta čeština!
Pane Stránský, prosím, zapomněl / pomni / !!!!!
odpovědět | #28 | 7.02.07 08:24
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Ach, ta čeština!
Nemám co říci, po zdlouhavém hledání jsem skutečně pravopisnou chybu našel....
odpovědět | #29 | 7.02.07 20:49
Autor: Agent
Titulek: Re:Re:Ach, ta čeština!
Paní Stehnová má asi na mysli komentář č.16.No pravděpodobně detailistka :)
odpovědět | #30 | 8.02.07 12:28
Autor: Kritika
Titulek: Kritika
"Prestiž jde stranou, takže film "Obsluhoval jsem anglického krále" se bude v Chotěboři promítat již ve dnech 9 - 11. února 2007! Pan Hospodka L. udělal malý zázrak. Z tohoto důvodu došlo k některým změnám v programu na měsíc únor, které doufám všichni jenom přivítáte."
Přivítají to pouze Ti, kteří slídí na internetu, možná kolem kina. Např. na městské nástěnce na náměstí, je stále starý program, na kterém žádný film "Obsluhoval jsem anglického krále" nenajdete, tedy se to ani nedozvíte.
Proto kritizuji, kritizuji, kritizuji!!! Pak zase budete plakat, že ani na atraktivní filmy občané nechodí.
odpovědět | #31 | 8.02.07 14:28
Autor: Holmes
Titulek: Re:Kritika
To chodíš asi po jiném městě, protože já jsem viděl něco jiného, ty kritiko !!
odpovědět | #32 | 9.02.07 12:16
Autor: Majka
Titulek: Re:Re:Kritika
Jestli ty Holmesi nejsi mi.str. Na městě na nástěnce proti uličce k záchodkům opravdu je starý program kina.
odpovědět | #33 | 9.02.07 12:50
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Kritika
Teprve nyní mohu reagovat -Jestli ty Majko nejsi Kritika II, protože nejméně od středy od rána je vše upraveno. Dále bez komentáře !
odpovědět | #34 | 12.02.07 09:35
Autor: Jirka Císař
Titulek: Oceňuju
Oceňuju rychlost uvedení Filmu "Obsluhoval jsem...", naštěstí jsem kolem toho plakátu šel a v sobotu večer jsem se zúčastnil. Předpokládám, že šlo o klasickou projekci z filmového pásu. S technickou kvalitou jsem byl spokojen, projekce měla jedinnou vadu, a to zvuk, který soustavně kazil hukot a dusot z kinokavárny Velký Voči. Nezaškodilo by trochu ohledu ze strany provozovatelů tohoto podniku k návštěvníkům kina, kterých tentokrát mohlo být kolem stovky.
odpovědět | #35 | 18.02.07 14:55
Autor: Divák
Titulek: Program na březen
Tak si čtu program na březen a nevidím tady Obsluhoval jsem anglického krále v digi podobě ani tady nevidím Vratné láhve....
odpovědět | #36 | 27.02.07 10:53
Autor: Láďa Vízek
Titulek: Program na březen
V programu na březen jsou jen dva filmy promítány digitálně. Není to málo? Proč nevyužíváme více novou digitální promítací techniku?
odpovědět | #37 | 27.02.07 15:11
Autor: Divák
Titulek: Re:Program na březen
Von se nám asi zaseknul distributor. Nemá na skladě žádné digi filmy. To je ale pěkná lumpárna!
odpovědět | #38 | 27.02.07 16:24
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Program na březen
Jakže nás to přesvědčovali? Dopoledne školy, odpoledne důchodci, děti, matky, filmy pro pamětníky. Vašek Pravda byl vždy tvrdě schlazen ať nerýpe do geniálního projektu ... A jaká je realita ? 2 filmy měsíčně!


FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky