Já nesrovnávám obsah. Propagace samozřejmě bude trochu jiná, podle obsahu, ale základ je stejný - propagací získám lidi. Ti lidé, kteří chtějí kvalitní hudbu, se o ní musejí dozvědět, aby vůbec mohli přemýšlet, zda přijdou. To ještě samozřejmě neznamená, že přijdou.
Nezískám je tím, že tam budu mít super kapely, ale tím, že "všichni" budou vědět, že tam mám kvalitní kapely. Ale například z pouhého názvu méně informovaný člověk nic nepozná, z krátkého článku nic se nedozví ani o organizaci za koncertem, o ozvučení, občerstvení, … Pořadatel je pro méně informovaného člověka neznámý. Je potřeba neinformovanému vysvětlit, že jde o kvalitní kapely, je potřeba mu poskytnout více informací,. A mnohem dříve a častěji. Protože v době uveřejnění článku už velká část potenciálních návštěvníků má domluvené něco jiného a nepřijde, i když by třeba přišla, vědět to dřív. Sobáč možná teď už nemá potřebu vyvěšovat milión plakátu, protože o něm „stejně každý ví“, že se tam „každý pátek něco koná“. V tom to právě vězí – ten „každý“ se to nejdřív musel několik let učit. Sobáč si vybudoval „značku“, samozřejmě pro své publikum. Je potřeba se snažit také si vybudovat „značku“ pro svoje koncerty, kapely si musejí vybudovat „značku“. A ten „každý pátek“ hraje taky obrovskou roli. Když například bude v Chotěboři každou první sobotu v měsíci koncert, tak se to lidi taky snáz naučí a budou si podle toho uzpůsobovat plány.