Sokolovnu rozezní rytmy rocku

Datum: 13. květen 2008, 18:22
Autor: Joska Dekl
Rubrika: Kulturní akce
Tuto sobotu se bude v sokolovně konat mini-festival kapel z okolí Chotěboře. Bude zde vystupovat nově vzniklá kapela Podobrazy z Chotěboře, hrající alternativní rock, punkoví P.S.U. z Malče, Rockback z Nové Vsi a v neposlední řadě kapela Lobo Loco.
Přijdťe podpořit tyto mladé kapely, akce začíná v 20.00 a vstupné bude pouhých 50Kč!
x

Komentáře:

Odpověď pro:  morous / Re:Re:Re:Re:Re:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 13.05.08 22:49
Autor: Václav Pravda
Titulek: Je to super, ale...
Je fajn, že se podobné akce chystají, ale propagovat ji až 4 dny předem, to si fakt koleduje o nízkou účast. Zvlášť v Chotěboři. Podobným neduhem slabé propagace na poslední chvíli trpí většina chotěbořských akcí. Přitom narozdíl od FF staví na účasti domácích, takže propagace v Chotěboři a okolí je nezbytná. No nic, držím palce.
odpovědět | #2 | 14.05.08 06:37
Autor: řehoř
Titulek:
Chtel bych se zeptat jestli tu nekdo zna kapelu LoboLoco.Jestli jo podejte mi pls o ni nejake info.
Diky
odpovědět | #3 | 14.05.08 09:19
Autor: Paťas
Titulek: Re:
O LoboLoco vim akorát to, že se dříve jmenovali TrioTriko a hráli tu před pár lety ve Vočích s Uplandama.
Jinak plakáty na tu akci byli rozvěšeny tak tejden před akcí, to je akorát, bejt to dřív, tak to někdo strhá, nebo přelepí...
odpovědět | #4 | 14.05.08 09:27
Autor: Jaroslav
Titulek: Budujou?
Buduj vlast posílš mír to je heslo skupiny LoboLoco ....je to na jejich stránkach co to muze bejt za magory
odpovědět | #5 | 14.05.08 09:36
Autor: Paťas
Titulek: Re:Budujou?
Co mají za web?
odpovědět | #6 | 14.05.08 12:10
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:
To je ale nesmysl. Jednak se da vylep opakovat, jednak by mela propagace probihat vice kanaly. Na internetu mohl byt clanek o mesic driv, v prodejnach a restauracich uz mohly byt plakaty taky pred mesicem a bez rizika prelepeni, letacky ve schrankach, pousteni informaci mezi lidi s prosbou sirit je dal, pozadat o pomoc dalsi choteborske weby, KD Junior ma rozbitou vyvesku v Severni, stacilo by ji za par korun opravit a pouzit, tak jako jsme to po domluve s nimi udelali my primo u KD (ta je mimochodem pres cely rok taky k pouziti, s vyjimkou kvetna, cervna a rijna), ... Moznosti je hodne, pisu to trochu jako navod pro dalsi.
odpovědět | #7 | 14.05.08 14:44
Autor: Joska
Titulek: Re:Re:Re:
Zajímavý je, že je většina ploch zpoplatněna.. a třeba plakátovací plocha u Kaby byla stržena.. takže míst pro propagaci moc neni, když nechceš platit za každej blbej plakát..a jak psal Paťas, stejně všechny plakáty přelepí Sobáč, nebo jiné akce.. bohužel, lidi v chotěboři si stěžují, jak se žádné akce nedějí, ale když se něco udělá, tak jich stejně moc nepřijde.. třeba na takový rockfest minulý rock byla propagace obrovská, plakáty všude a účast? Okolo 50-ti lidí
odpovědět | #8 | 14.05.08 21:25
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Pořadatelé akcí si stěžují, že lidi nechodí, ale propagaci, to nejdůležitější na celé akci, nechají na poslední chvílí a nedají do ní ani peníze, ani čas ani práci. To vylepení plakátů není nic drahého, řada věcí se dá udělat zadarmo, jen vlastní prací. Pořadatel si musí vybudovat zázemí a povědomí v lidech, to je práce na dlouho. Udělat jednu akci umí každý, ale dřít se několik let a pomalu budovat "značku", která přitáhne lidi, to chce hodně práce a nadšení. My jsme v roce 1996 začínali se sto lidmi na víkend a letos nám jich přijede 2500 na 10 dní. A přitom prakticky bez podpory. Právě jsem se vrátil z DTP studia, kde jsem po několika nocích usilovné práce finalizoval 35 druhů letáků a plakát, z nichž část bude tištěna nákladem 5000 kusů, část nákladem 2000 kusů. Po celé republice i v Bratislavě bude distribuováno 2500 plakátů A1 a 87.000 letáků formátu A6, A5 a A4. Prakticky zadarmo. Je to jen otázka práce. Píšu to proto, že lidi se získat dají, ale nepřijdou sami, musí se jim hodně pomoci a v Chotěboři ještě dvakrát tolik.
odpovědět | #9 | 14.05.08 23:00
Autor: řehoř
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Vaclave, Vaclave.Ty nam tady chces srovnavat ten tvuj 10 denni FF s vecerni akci?Neprijde ti ten posledni prsipevek trochu jako machrovani?
odpovědět | #10 | 14.05.08 23:05
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
a že vám vašku pravdo tam těch chotěbořáků zase letos příjde?! kolik z těch 2500 lidí je z chotěboře, když nebudeme počítat pořadatele?
ano, jsem jízlivej, protože tak samolibej člověk se hned tak nevidí. čtu na netu vaše příspěvky již několik let. s něčím souhlasím, s něčím naopak, ale vždy když začnete vyjmenovávat své "úspěchy", tak si pokaždé říkám: "ale, ale, ale, pane dokonalý, mirku dušíne". :-)
odpovědět | #11 | 14.05.08 21:11
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Řehoři: Já jsem se snažil vysvětlit, že je třeba udělat mnohem víc pro to, aby akce byla navštívená. Když neuvedu příklad, tak to bude plácání do vzduchu. Já jsem se docela nadřel, abych tady podle Tebe mohl "machrovat". Je mi líto nadšení lidí, kteří něco chtějí organizovat, ale v podstatě nevědí jak, nabijou si hubu a nadšení je přejde, takže už nic dalšího nespáchají. To je škoda. Takže jsem se snažil vysvětlit, že udělat silnou propagaci není ani otázka peněz. A že úspěch nepřijde sám. Třeba si to přečte někdo, kdo bude chystat další koncert, inspiruje se a pomůže mu to. Proto jsem to napsal, "machrovat" opravdu nepotřebuju.
odpovědět | #12 | 14.05.08 21:34
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Morousi: My se už nesnažíme přilákat ve větší míře Chotěbořáky, naše akce není narozdíl od toho koncertu postavená na místních. Je pro nás snazší přilákat 100 fanoušků odjinud, než 10 nefanoušků z Chotěboře. Nefanoušky prostě nepřilákáme a dokonce nepřilákáme ani většinu fanoušků, tak je to napříč celou republikou. My už jsme přilákali 110 fanoušků - pořadatelů z Chotěboře a okolí, kteří to dělají ze zájmu, ne kvůli penězům, takže je rozhodně do toho počtu musíme zahrnout (taky proto, že se tím dost vyčerpává celkový počet potenciálních účastníků z Chotěboře), a několik málo desítek Chotěbořáků jako účastníků. Nejsme více úspěšní v lákání Chotěbořáků, možná protože jsem pitomec a o propagaci píšu nesmysly, možná z několika dalších důvodů - dlouhodobé ostouzení našeho festivalu, předsudky, příliš vysoká pracnost a nízká účinnost propagace v Chotěboři, zvýšená rezistence Chotěbořáků vůči kultuře, nízké příjmy. Festival úspěchem rozhodně je a nevidím nic špatného na tom, že o něm nemlčím. Připomněl jsem ho po hodně dlouhé době tady jako příklad, protože k tématu organizace kulturních akcí mám co říct. Rozmazáváte to vy, ne já. A ještě s osobním útokem, není Vám trochu hanba? Nejsem vůbec dokonalý a nikdy jsem si to o sobě nemyslel, nejsem Dušín, milión věcí jsem podělal a dělám blbě a ještě víc jich podělám. Proto ale nesložím ruce do klína a ani se nebudu tvářit, že by vybudovat něco jako FF bylo samo sebou a že by to dokázal každý. Pletete si samolibost s sebedůvěrou. A o její přiměřenosti nebo přehnanosti prosím neveďme diskusi, já jsem své komentáře psal ve snaze napovědět, že propagovat jde a že to je potřeba jinak, než vyvěšením kratičké zprávy a pár plakátů pár dní před akcí. Neříkám, že je to v Chotěboři snadné ani že bych to speciálně v Chotěboři uměl. Další osobní diskusi o mně a o FF pokládám za zbytečnou, bavme se o propagaci akcí v Chotěboři a jak přilákat více lidí na jakoukoliv akci. Jak pomoci pořadatelům akcí, aby je neodradila nízká návštěvnost, jak ji zvýšit. Děkuji.
odpovědět | #13 | 15.05.08 01:05
Autor: pro všechny
Titulek:
PROČ JEZDÍ LIDI ZA ZÁBAVOU josko dekle,václave pravdo a další zde řeholící jinam. třeba ten váš sobáč,viláč,olešná....,jednoduchá odpověď: provozovatelé těchto zařízení se starají o své zákazníky a mají dost slušnou propagaci jak na webu tak plakátovacích plochách!!!! dalších tisíc důvodů už nebudu rozvádět říká se tomu now-haw
odpovědět | #14 | 15.05.08 08:23
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:
Ano, vždyť to je to, co tvrdím, je potřeba větší propagace a trvalé budování "značky". I když i diskoték hraje roli hodně to, že se mládež "osvobodí od dohledu rodičů". Píše se know-how, česky vědět-jak.
odpovědět | #15 | 15.05.08 18:07
Autor: Joska Dekl
Titulek: Re:
Samozřejmě s tou propagací máš pravdu.. ale myslim, že srovnávat tuto akci a akce diskotékového charakteru nebo charakteru zábavového, to je holý nesmysl.. Na akci jakou pořádáme my ti přijdou lidi hlavně kvůli hudbě.. Na diskotéce to podle mě tak vůbec není (možná v 1% případu) Na diskotéku se ti, jak už říkal Václav, přijdou mladiství akorát tak osvobodit od rodičů, nebo "vylejt". A tohle je trošku problém této generace. Lidi se ti půjdou radši do Sobáče zlískat a pak dovádět v těch jejich boxech, než aby si šli poslechnou dobrou hudbu, kterou kapely uvedené v článku rozhodně produkují. A třeba takovej Sobáč, ten podle mě nemá za potřebí vyvěšovat miliardu plakátů, když stejně každý ví, že se tam v pátek koná nějaká "akce"..
odpovědět | #16 | 15.05.08 19:20
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:
Já nesrovnávám obsah. Propagace samozřejmě bude trochu jiná, podle obsahu, ale základ je stejný - propagací získám lidi. Ti lidé, kteří chtějí kvalitní hudbu, se o ní musejí dozvědět, aby vůbec mohli přemýšlet, zda přijdou. To ještě samozřejmě neznamená, že přijdou.
Nezískám je tím, že tam budu mít super kapely, ale tím, že "všichni" budou vědět, že tam mám kvalitní kapely. Ale například z pouhého názvu méně informovaný člověk nic nepozná, z krátkého článku nic se nedozví ani o organizaci za koncertem, o ozvučení, občerstvení, … Pořadatel je pro méně informovaného člověka neznámý. Je potřeba neinformovanému vysvětlit, že jde o kvalitní kapely, je potřeba mu poskytnout více informací,. A mnohem dříve a častěji. Protože v době uveřejnění článku už velká část potenciálních návštěvníků má domluvené něco jiného a nepřijde, i když by třeba přišla, vědět to dřív. Sobáč možná teď už nemá potřebu vyvěšovat milión plakátu, protože o něm „stejně každý ví“, že se tam „každý pátek něco koná“. V tom to právě vězí – ten „každý“ se to nejdřív musel několik let učit. Sobáč si vybudoval „značku“, samozřejmě pro své publikum. Je potřeba se snažit také si vybudovat „značku“ pro svoje koncerty, kapely si musejí vybudovat „značku“. A ten „každý pátek“ hraje taky obrovskou roli. Když například bude v Chotěboři každou první sobotu v měsíci koncert, tak se to lidi taky snáz naučí a budou si podle toho uzpůsobovat plány.
odpovědět | #17 | 16.05.08 13:07
Autor: satanas
Titulek: Re:Re:Re:
Milý Václave, se spoustou tvých názorů, v tvých dlóóóóóuhých příspěvcích, musím souhlasit. Je ale potřeba se na celou věc podívat i z druhé strany. Já jezdím hrát po zábavách už skoro 15 let a znám mínění muzikantů o Chotěboři. Václave, prostě všichni se sem bojí jezdit. Málo lidí, pořadatelé je ukecávají na nižší gáže, když už lidi přijdou, neradi se baví. Když se sem snažíme dostat nějakou kvalitnější kapelu a přijede, tak jsme na konci za pitomce, protože nám pořadatel řekne, ať je zkusíme stáhnout jen za dopravu. To pak nemůžeš chtít v Chotěboři každou sobotu kvalitní kapelu. Všechno se to odvíjí od nechuti chotěbořáků platit vstupné. Několikrát jsem různým pořadatelům říkal, aby dali nejnižší možné, nebo ještě lépe, dobrovolné vstupné. Krásně to bylo vidět na memoriálu Jardy Mrkvičky, kde bylo za dobrovolné vstupné 700 lidí. To samé na letošních čarodejnicích. No a pak vzniká ten kolotoč. Lidi nechtějí platit vstupné, málo se vybere, pořadatelé smlouvají a kapely sem nechtějí jezdit. Kudy ven? Tak a teď jsem napsal ještě delší blábol než ty.
odpovědět | #18 | 16.05.08 14:29
Autor: Joska Dekl
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Přesně tak, naprosto souhlasím. Václav má v mnohých názorech pravdu, ale místy mi to připadá, že si to představuje, jak Hurvínek válku... určitě je zběhlý v pořádání akcí, ale jen akcí "svého typu". Myslím že nemá vůbec ponětí o poměrech Chotěboře. Krásným příkladem byl již zmiňovaný memoriál. Týden před ním se konal Rockfest, na kterém vystoupili téměř ty samé kapely, jako na Memorálu Jardy Mrkvičky. Rozdíl lidí? Kolem 650. No nic, teď jen doufám že přijde alespoň něco lidí v sobotu podpořit tyto mladé kapely :)
odpovědět | #19 | 16.05.08 17:10
Autor: Václav Pravda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Já s vámi oběma souhlasím, ale situaci rozhodně nezlepší nedostatečná propagace. Je úplně jedno, pro jaký typ akce, na to nemusím pořádat rockové koncerty, abych tohle věděl. Jistě se může stát, že to ani úžasná propagace nezachrání, vzhledem k tomu, co píšete. Ale dokud se nebude propagace dlouhodobě dělat dobře, tak se to nezjistí.
odpovědět | #20 | 16.05.08 19:10
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Jenom několik vět k doplnění. Myslím, že se podařilo od roku 2005, kdy tady nebyl žádný prostor ke konání obdobných koncertů mnohé. Jsem rád, že se probudila činnost místních a okolních kapel a proto se vlastně před třemi roky zahájil Rockfest venku v zámku. Docela vážně zvažuji odstoupení od pořadatelství, protože si myslím, že by si to mladí měli pořádat sami.
Ještě k loňskému roku - festival se plánuje rok dopředu a je to velmi těžké, když se dozvím měsíc před jeho konáním o obdobné akci po nás, ale to už jsme si vysvětlili. Zrušení by asi nebylo dobré. Co se týče Chotěboře, je to stejné jako všude, kde se zahajují nové věci a já jsem optimista. Zdravím.
odpovědět | #21 | 16.05.08 20:31
Autor: Paťas
Titulek: Garáž Fest 2008
Za měsíc tu budeme pořádat takový menší fesťáček s názvem Garáž Fest 2008, bude hrát domácí Defragment a Upland + 2 moc dobrý spřátelený kapelky z Ledče a Čáslavi. Zkusíme udělat trošku masivnější propagaci podle vašich rad, ale zas to nebudeme přehánět. Snad se to vydaří, potom by sme rádi takovej mini-fest pořádali častějc...
odpovědět | #22 | 16.05.08 23:17
Autor: řehoř
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Ano souhlasim s panem Stranskym kluci to poradaji pekne, take si myslim ze hodne pomahaji Velky Voci.Je dobre, ze se tu neco takoveho deje:)
odpovědět | #23 | 23.05.08 00:47
Autor: Václav Pravda
Titulek: Tak jak se to povedlo?
Jaká byla účast, atmosféra, zvuk, kapely? Reportáž a pár fotek by měly být součástí propagace.
odpovědět | #24 | 27.05.08 17:15
Autor: Paťas
Titulek:
Lidí bylo kolem padesátky a zvuk na sokolovnu překvapivě dobrej. Fanoušci to vepředu docela rozjeli na to kolik jich bylo, takže atmosféra parádní...

Fotky z akce:
http://jasenkax.rajce.idnes.cz/Podobrazy/
http://dekl.rajce.idnes.cz/Podobrazy_-_Sokolovna_17.5.2008/
odpovědět | #25 | 11.06.08 07:35
Autor: morous
Titulek: Re:
50 lidí je na sokolovnu dosta žalostných. to tam muselo být víc muzikantů než diváků...
odpovědět | #26 | 13.07.08 16:52
Autor: fanynka
Titulek: Defragment
Včera hráli Defragmenti v Malči a jako vždy to bylo supeeer. Sešlo se tam daleko víc lidí, než v nějaký sokolovně. Venkovská zábava umí přitáhnout lidi, i když je blbý počasí


FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky