Jaká bude letošní akce motorkářů?

Datum: 21. červenec 2006, 19:08
Autor: P.Natov
Rubrika: Kulturní akce
Po Chotěboři se objevily plakáty na letošní chotěbořskou motopárty. Akce má u mnoha chotěbořáků dobrý ohlas. Co jsem si však letos všiml, plakát má děsivou úroveň a program asi také nebude nic moc. Upoutávka na ichotebor.cz v kulturních akcích nic neříká. Dokonce není uveden pořadatel a k upoutávce ani není možné přidat diskusní příspěvek.
Co se proslýchá, páteční odpoledne pro děti nebude, a sobota s kaskadérem na náměstí jako v předchozích letech také ne.
Dokáže pořadatel odpovědět na otázku, jestli bude program také tak kvalitní jako loni, když vstupné je vyšší?
Kdo je vlastně pořadatel? Je to původní motoparta jako loni?

Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

Komentáře:

odpovědět | #1 | 25.07.06 08:58
Autor: MC
Titulek: motoparty nebo byznys ???????
vypadá to že si někdo chce na úkor dobrého jména z let minulých chotěbořské motoparty (v současné době již neexistující) udělat z potenciálních návštevníků blbce a vylepšit si tak své osobní konto...... Věřím však že lidi nejsou lhostejný k tomu za co dají své težce vydělané peníze.............
odpovědět | #2 | 25.07.06 11:32
Autor: crazy
Titulek: ...byznys!
chtěl bych vyjádřit plnou podporu prvnímu komentáři, protože jak vím, tak známá chotěbořská motoparta už opravdu nefunguje. Co jsem slyšel, tak zdravé jádro již zmiňované motoparty hodlá založit novou organizaci. No ale zpátky k plánovanému "srazu motorkářů". Docela mě zaráží výše vstupného za to, co "pořadatelé" nabízejí. Jen vyberu pár bodů: Co to je za kapely na MOTORKÁŘSKÉM SRAZU??? Ťulis Bend, Faraon...to si asi dělaj srandu, nebo chtěji opravdu oslovit příznivce jídla a pití, jak ostatně inzerují na svém poutači! Ani adrenalinové vystoupení na chotěbořském náměstí, jak již bylo dobrým zvykem, nebude! A co ještě třeba známý program pro děti - motorkáři dětem? Taky nebude! Takže mi z toho jasně vychází, žadné investice, hlavně zisk!!! Jen mě mrzí, že tímto srazem padne špatný stín na bývalou motopartu, která by takovéto akce, zaměřené jen na sebe určitě nešla!
odpovědět | #3 | 25.07.06 13:32
Autor: WC 004
Titulek: Re:...byznys!
Vypátral jsem, že tvrdíš něco, co není pravda. Faraoni totiž nemají se srazem nic společného. Hrají na akci kult.centra. Ahoj
odpovědět | #4 | 25.07.06 13:55
Autor: crazy
Titulek: Re:Re:...byznys!
kdybys pátral pořádně, tak bys zjistil, že na upoutávce na Motopárty 5.(přehled akcí, kulturní akce-koncert) na sobotu právě tyto kapely hrajou, ty colombo.
odpovědět | #5 | 25.07.06 14:07
Autor: P. Natov
Titulek: byznys????
No vida... přeci jen je nějaká reakce a změna. Ptal jsem se tedy po Chotěboři dál. Tady se fakt nic neutají...:-)
Tak pořádání se údajně zhostila určitá podnikatelská část dnes už tedy bývalé motoparty. Vypadá to, že svůj podnikatelský záměr rozšířili i na dosud tak pěknou chotěbořskou akci, aby si namastili kapsy. Je to pro ně asi opravdu jen a jen bysnys... Proto se také nikde pořadatel neobjevil, jinak by je museli všichni utlouct. A to navíc ještě vypadá, že před srazem bude v rámci jejich "podnikání" na nádržce super motorkářská skupina Eva a Vašek :-)))) Dobrý ne?
Jinak Faraoni budou hrat 28. na nádržce :-))) http://www.ichotebor.cz/akce.php?akc_id=130
Tak to okoukneme, za 8 pětek a ne za 150. Jejich slava je 20 let za nima...
odpovědět | #6 | 25.07.06 14:24
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:byznys????
Sláva dvacet let za nima? Možná, že je jejich sláva dvacet let za nima, ale i přesto na ně přijde třeba šest set lidí. A mimochodem, myslíte si, že zrovna tihle muzikanti to dělají pro _slávu_? Ti to dělají jen proto, že je to baví. Zrovna proto hraju já.
odpovědět | #7 | 25.07.06 15:20
Autor: Ješita Uko
Titulek: Re:Re:byznys????
Na Evu a Vaška přijde určitě víc než 600 lidí,protože to je krásná melodická hudba a ne nějaké zkřeky vydávané rodinou Mrkvičků a dalšími rádoby umělci.



...............?
odpovědět | #8 | 25.07.06 16:25
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:byznys????
Vážený Uko, chtěl jsem na vás původně nějak reagovat, ale pak jsem si uvědomil, že mi za to nestojíte :-D :-D
odpovědět | #9 | 25.07.06 17:09
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:byznys????
Anonymně zde umí každej kritizovat práci někoho jiného.Ani ty nejsi výjimka.Ukaž co jsi dokázal ty a pak tady kritizuj jiné.
odpovědět | #10 | 25.07.06 17:10
Autor: Plíhal
Titulek: motopárty
Dle mého názoru si mohou pořadatele zvolit kapely jaké uznají za vhodné. Nemám jinak nic proti žádné kapele, která na motopárty bude vystupovat. Každá má svůj okruh posluchačů.Otázkou je, zda-li ta či ona kapela se hodí do hlavního programu sobotního večera. Obávám se však, že motorkáři, kteří přijedou na sraz, budou očekávat něco úplně jiného. Letošní program bude zřejmě o několik tříd horší, než v předchozích letech. Nejvíce mě mrzí, že v letošním roce nebude žádný doprovodný program, ať již dětský nebo výstoupení na náměstí. Tady pořadatele přistoupili opravdu k velkým úsporám, přestože vstupné není nižší, než v předchozích letech. Asi opravdu platí, že kšeft je kšeft a dobročinnost se nenosí.
odpovědět | #11 | 25.07.06 17:23
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty
Hlavním programem sobotního večera ovšem Faraon není, neboť hraje se Snakebite v pátek.
odpovědět | #12 | 25.07.06 18:32
Autor: P.Natov
Titulek: Re:motopárty
Ano, pořadatelé si mohou zvolit kapely jaké chtějí...ale...tyhle kapely na motorkářský sraz přece nepatří, silně to sníží kvalitu akce oproti dřívějšku a já teda 150 korun za NIC dávat nebudu. Předchozí ročníky jsem podpořil velmi rád, ale tohle? Jde těm pánům "podnikatelům" jen o prachy, o nic víc. Vyklubali se pěkně. Já bych to nenazval úspory, ale pokus okrást místní občany, kterých na motopárty chodilo víc jak přijelo motorkářů, protože si všichni myslí, že to ude stejně pěkné jako loni či předloni.
odpovědět | #13 | 25.07.06 19:06
Autor: Plíhal
Titulek: motopárty
Předpokládám že co je na plakátu tak platí a tam je v sobotu Ďuliband a Faraon, ale znova opakuji, že proti Faraonu nic nemám akorát si myslím,že by se spíš hodila jako předkapela před pořádným rockem, který je večer na těchto akcích žádaný.
odpovědět | #14 | 25.07.06 19:15
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty
Faraon tam prostě v sobotu nehraje. Berte to jako fakt. Hraje s námi (Snakebite) v pátek. Btw. můžete mi povědět, jaký pořádný rock na motopárty kdy hrál? Dva ročníky jsme tam s kapelou (kterou nepovažuju za ten váš _motorkářskej_rock_) hráli a můžu odpřisáhnout, že kvalita kapel, které jsem slyšel, nestála za nic. No flame, jen se ptám, koho považujete za kapelu vhodnou na tuhle akci?
odpovědět | #15 | 25.07.06 19:40
Autor: Plíhal
Titulek: motopárty
Na čarodějnicích jedna taková hrála.
odpovědět | #16 | 25.07.06 20:06
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty
To jste mi toho řekl... Jak mám tušit, co zrovna na čarodějnice hrálo v Chotěboři, když tam nebydlím.
odpovědět | #17 | 25.07.06 20:48
Autor: Fid
Titulek: čarodějnice
Na čarodějnicích hrálo Kyvadlo..jen pro info..
odpovědět | #18 | 25.07.06 21:41
Autor: tom
Titulek: moto
budou to zvučit zase hořínci to bude hruza
odpovědět | #19 | 25.07.06 22:43
Autor: Plíhal
Titulek: motopárty
Kdo to zvučí nevím a není se ani koho zeptat neboť pořadatelé na plakátech ani na info kulturní akce nejsou uvedeni zřejmě jsou v anonimitě.
odpovědět | #20 | 26.07.06 00:10
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty
Jo Kyvadlo? :-D Aha...
odpovědět | #21 | 26.07.06 04:14
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:motopárty
Zde se ovšem musím zastat.Kyvadlo je výborná kapela, která by zde neměla chybět.Bohužel, dnešní mládeži se asi nelíbí....
odpovědět | #22 | 26.07.06 07:14
Autor: mládež
Titulek: kyvadlo.....???
Nevím jestli se můžu počítat ještě jako mládež ale myslím si že kyvadlo hraje dobře a posloucháme to taky....... jenom jak jsem slyšel tak Kyvadlo chce za svůj kvalitní výkon kvalitně zaplatit a tady dochází ke střetu....... nejni možné přece platit víc za kapely a tím si snížit zisk !!!!! to je jasný........!!!!!! A PROTO VYZÍVÁM UDAJNÉ POŘADATELE ABY SE VYJÁDŘILY ...........!!!!! nebo se vám náklady za provoz internetu nevejdou do rozpočtu.......
odpovědět | #23 | 26.07.06 10:41
Autor: Mussa
Titulek: Re:kyvadlo.....???
Na poslední akci, která byla v areálu na nádržce a pořádala jej motoparta, Kyvadlo hrálo a to dokonce zadarmo.Ano, účtuje si dost, protože už to není jen tak ledajaká kapela, ale hraju už téměř v 100 kilometrovém okolí od Chotěboře.Myslím si ale, že to je všechno o domluvě a v Chotěboři by jejich vystoupení nebylo tak drahé, jako když musejí jet někam daleko....jenže bohužel no...Vašek a Eva jsou asi lepší....
odpovědět | #24 | 26.07.06 11:00
Autor: Mára
Titulek: Re:Re:kyvadlo.....???
Kyvadlo? Není ledajaká kapela? Hrála zadarmo? Musso neblázdni! Kolikrát si za poslední dobu jejich "super muzikantský výkon" slyšel?......nevím, ale nezdařile někoho papouškovat není podle mě ani umění ani muzika! :-D
odpovědět | #25 | 26.07.06 11:10
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:kyvadlo.....???
V Kyvadle mám známého a vím jak hrajou...byl jsem na nich dostkrát a jejich hraní se mi líbí.A to není jen můj názor, což je vidět i z návštěvnosti jejich koncertů...http://kyvadlo.desan-cz.org/ , na Nádržce hráli zadarmo a vstup byl taky zadarmo.Tuším že to bylo na dětském dnu.
odpovědět | #26 | 26.07.06 11:22
Autor: Mára
Titulek: Re:Re:Re:Re:kyvadlo.....???
Na dětském dnu možná! A stránky? Stránky mají luxusní!...skoro stejně dobré jako muziku...:-D :-D :-D
odpovědět | #27 | 26.07.06 12:25
Autor: Mussa
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:kyvadlo.....???
Jo ty stránky momentálně nejdou.Jinak až půjdou, tak si můžeš prohlédnout fotky ze zábav a plno věcí.
odpovědět | #28 | 26.07.06 13:01
Autor: malý unavený Joe
Titulek: ...Kyvadlo
Když si mohou dovolit tuhle kapelu v Čachotíně na parketě, tak to zas tak velká finanční pecka nebude...
Návštěvnost je na ně vždycky zaručena!
odpovědět | #29 | 26.07.06 13:40
Autor: Petr Novák
Titulek: Re:...Kyvadlo
to je jasný čachotín to dělá pro lidi ...... ale tahle naše byznysparta to bohužel dělá pro peníze....... lituji ty sponzoři, kteří přispěly na takovouhle akci škoda pěnez... a nebo za ty prachy slušná ostuda (reklama).....
nepotkal jste někdo ty organizátory této akce rád bych si snima popovídal............. když ne po netu tak aspoň na živo..!!!! nebo to snad nikdo nepořádá.........
odpovědět | #30 | 26.07.06 13:53
Autor: Luky
Titulek: No co, asi hodně investovali do striptérky a na ostatní nezbývá
to ale kvalitu naopak zvýší, možná :-)))
odpovědět | #31 | 26.07.06 22:19
Autor: malý unavený Joe
Titulek: no co
Neboj Eva a Vašek to jistí.
odpovědět | #32 | 27.07.06 13:16
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:Re:byznys????
ČEST A SLÁVA VŠEM KAPELÁM, KTERÝ UMĚJÍ HRÁT "NA ŽIVO" A JEŠTĚ K TOMU DOBŘE, ať je to Faraon, Kyvadlo nebo kdokoliv jiný.
To Ješita Uko: možná jste znalec, ale já jsem si jako muzikant vždycky přál, abych uměl vydávat takové "zkřeky" jako rodina Mrkvičků! Bohužel mi to nebylo nikdy dopřáno.
odpovědět | #33 | 27.07.06 13:39
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:byznys????
Máš u mě Milane bod, je to tak !!
odpovědět | #34 | 27.07.06 14:52
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:byznys????
Dík ;)
odpovědět | #35 | 27.07.06 16:27
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:byznys????
S Milanem jsme se dnes o tom bavili. Plně s ním souhlasím. Sice už podle některých měřítek patříme mezi starší generaci, ale stále máme takovou muziku rádi!!!
odpovědět | #36 | 27.07.06 16:40
Autor: Ťulda
Titulek: Kapely
Myslím si, že původní otázka stála úpně jinak.Je to hlavně o tom ,co se kam hodí a vůbec to není kritika kapel. Já osobně mám Faraon docela rád, ale také si myslím,po zkušenosti z předchozích let,že lidé, kteří navštěvují tento druh zábavy čekají od hlavní kapely večera trochu něco jiného (drsnějšího) .To bychom se mohli dočkat toho, že by hlaví kapelou večera mohla být klidně i Moravanka.O profesionalitě této kapeli neni pochyb, ale nějak to tam asi nepatří.Prostě určitý druh zábavy má svůj standart a pravidla.Těžko se to ovšem vysvětluje lidem ,kteří poznali jen motosraz v Chotěboři.
odpovědět | #37 | 28.07.06 10:00
Autor: Mac
Titulek: Jak je to s Evou a Vaškem
Zkuste se podívat tady na ty stránky: http://www.postreh.com/phprs/view.php?cisloclanku=2006061601 Ten článek je dost dobrý!
odpovědět | #38 | 28.07.06 11:16
Autor: Milan
Titulek: Re:Jak je to s Evou a Vaškem
Tak jsem na ten článek juknul a je to velice zajímavé čtení. :-)
odpovědět | #39 | 28.07.06 14:58
Autor: lady
Titulek: pořadatel
Před chvílí jsem přávě viděla plakát na motopárty, který je vyvěšený v knihovně. Docela mě překvapilo, že taková výborná akce, která se tady v Chotěboři pořádá už po několikáté, má takový "divný" plakát....minulý rok měl tak špičkovou úrověň, že dodnes visí dětem v pokojíčku. Také mě zarazilo, že kromě informace o výši vstupného, tam o oproti minulým letům skoro nic není...něco o tombole, o příznivcích dobrého jídla a pití atd. chybí mimo jiné POŘADATEL!!! Zajímalo by mě, kdo letošní akci pořádá. Jsou to vůbec motorkáři a ví to vůbec někdo???
odpovědět | #40 | 28.07.06 15:57
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:pořadatel
Někdo to tady už psal, že tuto akci nepořádá bývalá chotěbořská motoparta.
odpovědět | #41 | 28.07.06 16:08
Autor: lady
Titulek: pořadatel
NO ALE KDO TO TEDA POŘÁDÁ???
odpovědět | #42 | 28.07.06 16:12
Autor: Milan
Titulek: Pořadatel
No asi nějakej tajnej.
odpovědět | #43 | 28.07.06 20:12
Autor: Dawid
Titulek: no..
Jirka Paroubek to pořádá :-D
odpovědět | #44 | 29.07.06 13:44
Autor: Uko Ješita
Titulek: To Zbynek Mrkvicka
včera jsme šli s pejskem kolem areálu Nádržka a viděl jsem pouhých 100 diváků koncertu.Na Evu a Vaška jich přijde minimálně 2 x tolik.Tak se vás ptám kde je ta hudební kvalita?





..................?
odpovědět | #45 | 29.07.06 15:28
Autor: liduška
Titulek: TEPLÉ PIVKO
vČERA NA NÁDRŽCE,KDO TO POŘÁDAL?oBČERSTVENÍ, TRAGÉDIE_
odpovědět | #46 | 29.07.06 15:59
Autor: liduška
Titulek: a také
Jé, Eva a Vašek, to poslouchá moje babička.Musím ji upozornit, že si ale na koncert má vzít raději tepláky, aby si na těch úžasných lavicích, které jsou na nádržce, neroztrhla svoji sukni. Také jí upozorním, aby si do batohu nacpala skládací stoleček, protože na to, co má na nádržce představovat stůl, si nepoloží ani brýle, natož kávu, když nebude chtít riskovat, že si ji vyleje do klína.A vůbec jí asi tento kulturní zážitek rozmluvím.Je totiž veselá a ráda tancuje.Co kdyby ji napadlo si zakolovat v rytmu písní této milované dvojice?Na polorozpadlém tanečním parketě by si tak akorád zlomila nohu.Víte, ono to v jejím věku už špatně srůstá....Nedivte se mi, mám totiž babičku moc ráda.
odpovědět | #47 | 29.07.06 19:43
Autor: P.Natov
Titulek: Re:a také
No, pivo bylo sice teplejsi, ale kdo by to v tomhle horku prenosnym zarizenim uchladil. A kdo si pockal a sel kdyz kapela hrala, tak bylo pivo krasne oroseny...nebyla fronta, tak tocili pomalu:-) Ale klobasy byly fantasticky. :-)
Jen tech lidi bylo fakt malo.
To liduska: Nedivte se, ze to tam vypada, jak to tam vypada. Areal ma sve za sebou a muselo by se tam asi dat obrovske mnozstvi penez. A kdyz tam na zabavu prijde neco pres sto lidi?
odpovědět | #48 | 30.07.06 20:04
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:To Zbynek Mrkvicka
Pokud poměřujete hudební kvalitu počtem posluchačů, tak jste ještě větší blázen, než jsem doufal ;) Nehledě na to, že Chotěboř má svá specifika i v počtu návštěvníků podobných akcí. A těch sto lidí? Nevím, nebyl jsem tam, ale zaslechl jsem něco o třech stovkách, teplém pivu a sodovce z kohoutku.
odpovědět | #49 | 31.07.06 10:22
Autor: Ťulda
Titulek: Re:To Mrkvička
Účastníků bylo 170 a pokud si dobře pamatuju, tak sodovka v nabídce vůbec nebyla.
odpovědět | #50 | 31.07.06 11:48
Autor: Ťulda
Titulek: motopárty
Pan Mrkvička nám ale může prozradit kdo tu akci pořádá.Pokud tam hraje, tak si to u něho někdo objednal.
odpovědět | #51 | 31.07.06 11:56
Autor: P. Natov
Titulek: Zpět k původní otázce
No...jakou autor téhle diskuse bych navrhoval vrátit se zpět k původní otázce - tj. pořádání dalšího ročníku motorkářské akce.
Nemohl by se někdo kompetentní vyjádřit k celé akci? Začíná to smrdět čím dál tím víc podvodem na lidi v Chotěboři i na motorkáře, kteří přijedou z různých koutů republiky.
Co členové bývalé motoparty, kteří akci nepořádají? Co na to oni? Nebudete se bránit?
odpovědět | #52 | 31.07.06 20:29
Autor: Zbyněk Mrkvička st.
Titulek: vyjádření Faraonu
Přečetl jsem si příspěvky, ke kterým jsem se nechtěl vůbec vyjadřovat, zvláště k člověku, který se podepisuje jako Ješita Uko, což je zřejmě ,,umělecˇˇ, který nedržel v ruce ani vozembouch. Jsem si vědom toho, že naše muzika se na motorpárty moc nehodí, ale já jsem byl osloven, na akci na nádržce. O tom, že to má být motorpárty jsem se dozvěděl až později. Není nic jednoduššího, když některé lidi v Chotěboři Faraon tak irituje ( doufám jenom, že to nejsou ti tzv. ,,záploťáciˇˇ) nás prostě zrušit. Než se nechat urážet, to radši budu sedět v pivnici. Tohle je tedy z mé strany výzva pořadatelům.
odpovědět | #53 | 31.07.06 20:39
Autor: Mussa
Titulek: Re:vyjádření Faraonu
Mohu se tedy zeptat, kým jste byl osloven a kdo konkrétně motopárty pořádá ?
odpovědět | #54 | 31.07.06 22:12
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:motopárty
Konkrétně u mě si nikdo nic neobjednával, nejsem kapelník. Sodovka z kohoutku = sodovka nebyla ;)
odpovědět | #55 | 1.08.06 09:24
Autor: jirka
Titulek: Re:Re:motopárty
At uz p.Mrkvicka odjede i s tou jeho poj.prodejnou nekam a nedokazuje mam tady porad,jak se ma delat kultura a jak je FARAON vynikajici..............!!!!!
odpovědět | #56 | 1.08.06 09:33
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:motopárty
Ale Jiří, vy si mě pletete ;) S Faraonem ani prodejnou opravdu nemám co do činění.
odpovědět | #57 | 1.08.06 10:26
Autor: MC
Titulek: Re:Re:Re:Re:motopárty
tak to vypadá na slušnou záhadu ....... všichni o všem vědí ale nikdo nikoho nezná......... chtělo by to COLOMBA ten by to snad vyřešil kdo za co může......
odpovědět | #58 | 1.08.06 17:17
Autor: spídy
Titulek: motopárty5
zaslechl jsem že to letos pořádá p. Hejkal a pohádkář Tůma to víte stavba domu je nákladná!!!
odpovědět | #59 | 1.08.06 18:22
Autor: Zbyněk Mrkvička st.
Titulek: re-re-motorpárty to jirka
Že bych někoho chtěl poučovat jak se dělá kultura, tak to si opravdu nepamatuju. A že bych někde řekl, že je Faraon vynikající? Z pojízdnou prodejnou( která s tím mimochodem nemá nic společného) zítra opravdu odjedu, ale bohužel pro tebe se zase vrátím. Asi tě opravdu naseru.
odpovědět | #60 | 1.08.06 19:42
Autor: p.Karel
Titulek: Re:Zpět k původní otázce
Jsem občan ,který pamatuje první pořádání akcí za svazarmu a vím , že ten kdo něco dělá musí mít obrovskou chuť čelit takovým šťouralům , kteří nikdy nic neudělali a jenom házeli klacky pod nohy držím Vám palce
odpovědět | #61 | 1.08.06 20:02
Autor: motopárty 5
Titulek: panu Karlovi
Díky za Vaši podporu pane Karle, ale chtělo by to ještě nějaký sponzorský dárek.
odpovědět | #62 | 1.08.06 20:16
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: motopárty5
kdo bude letos moderovat? doufám, že to bue zjevík co loni, byl super předloni byl moderátor hroznej a co tradiční auto bude?
odpovědět | #63 | 1.08.06 20:17
Autor: Milan Moc
Titulek: Re:re-re-motorpárty to jirka
Zbyňku, slyšel jsem Faraon v sobotu na nádržce. Když bych nechtěl použít vyjádření "vynikající", tak bych řekl "výborný" nebo "zatraceně dobrý". Tu spoustu nostalgických písniček hrajete a zpíváte hezkými vokály (konečně jako vždycky, když se jako bráchové sejdete), muzika je po všech stránkách dotažená, rytmicky přesná, kdo by chtěl co víc. A zvuk? Ať si někdo zkusí zvučit parket! Vím, o čem mluvím. Přeju hodně podařený muziky!
odpovědět | #64 | 1.08.06 20:22
Autor: rejpal
Titulek: odpovědˇ Tomášovi
ty seš snad úplně blbej, loni byl moderátor profík za prachy předloni metúd Radim zadarmo letos hádej sám
a to auto zapoměnˇ na to leda model
odpovědět | #65 | 1.08.06 20:31
Autor: Monty
Titulek: Kdy?
hele chlapy jen tak kdy to bude???
odpovědět | #66 | 1.08.06 20:35
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: hodnocení Faraonu
V pátek Faraon hrál super zvuk taky super, ale na sraz se to fakt nehodí raději to odřekněte nebo to bude trapas, ty ožralý hovada od motorek jsou agresivní vypískaj Vás.
odpovědět | #67 | 1.08.06 20:43
Autor: hejkal,kajínek
Titulek: Re:hodnocení Faraonu
Tímto chceme reagovat na diskuzi okolo motosrazu.Motoparta nikdy nezanikla, jenom někteří z nich nechtěli letos motosraz pořádat.Ostatní chtěli zachovat tradici a tak se dohodli se souhlasem ostatních členů, že sraz uspořádají.
Motoparta nikdy neměla právní formu /živnost/ na pořádání této akce a proto se dříve pořádala přes skauty a letos je to Afterjump.
Program :
1. V minulých letech se nemalou částkou podílelo město a tak bylo naší povinností připravit program na chotěbořském náměstí , kde se nevybíral vstup. Jelikož jsme letos na dotaci z města nedosáhli, proto program na náměstí nebude.
2. Mrzí mě ,že někdo hodnotí kvalitu vybraných kapel./ každý má svoje měřítko co se líbí mě nemusí se líbit tobě/.Oslovili jsme místní kapely,protože si myslíme a chceme , aby se v našem městě a okolí prezentovaly..
3. Další chotěbořská firma Afterjump zabezpečí kompletní hlídaní areálu a zajistí pořádek při akci.
4. I letošní občerstvení zajistí Jednota Chotěboř, která vždy tyto akce zabezpečovala na profesionální úrovni ke spokojenosti všech .
5. Mrzí nás,že se pod svůj názor nedokážete podepsat pravým jménem a vystoupit z anonimity..Není uměním hanit snahu a práci druhých.
Za organizátory Vašek Hejkal, Milan Kajínek

odpovědět | #68 | 1.08.06 20:43
Autor: rejpal
Titulek: TOMÁŠOVI
Dostanou tam na budku a bude to a nebude to poprvé že pane Mrkvičko
odpovědět | #69 | 1.08.06 20:46
Autor: hejkal ,kajínek
Titulek: Re:hodnocení Faraonu
Změna programu je vyhrazena . V pátek zahraje FARAON a SNAKE BYTE
v sobotu ŤULIS BAND a ARTERY.
omlouváme se dík
odpovědět | #70 | 1.08.06 21:08
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:hodnocení Faraonu
Dotace na pořádání Motopárty letos nebyla přidělena, protože se původní Motoparta rozpadla a městský úřad nevěděl, kdo je vlastně oprávněn jednat a hlavně, jestli je někdo schopen poskytnout záruky za uskutečnění celé akce. Tady se to celé komplikuje právě tím, že Motoparta nemá právní subjektivitu, nemá živnost, atd.
odpovědět | #71 | 1.08.06 22:41
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:hodnocení Faraonu
Snakebite., boha jeho, Snakebite... je to tak těžké k zapamatování? :-D
odpovědět | #72 | 2.08.06 08:12
Autor: Petr Novák
Titulek: pořadatelům
děkuji že se někdo našel kdo tuhle akci pořádá je určitě dobře že jste se přihlásily k pořádání akce......... ale bohužel opět se snažíte lidi "opít" rohlíkem namočeným v mléce....... jelikož sice loni město něco málo přispělo ale určitě to nevydalo na pokrytí nákladů rozšířeného programu jak se na to vymlouváte....... je to jak už tady jednou padlo nejste motoparta ale byznysparta..... a s tím oslovení mistných kapel pro zvyditelnění je to jenom z důvodů opět finančních kde bohužel dost trpí kvalita akce hodná motorkářům ale nic Vám nepřeju víc jen aby si ta ČOI udělala čas na tuhle akci a vyslyšela naše přání : dost podvodů na chotěbořáky a na lidi co rádi jezdí na motorkách............zdravím byznyspartu......... a ještě jste si k sobě zapoměly připsat pana Radima Tůmu nebo ten už se k počítači nevešel ????
odpovědět | #73 | 2.08.06 09:30
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:pořadatelům
No jestli budete formulovat stížnost na ČOI písemně, tak se obávám, že se tím zabývat nebudou :-D.
odpovědět | #74 | 2.08.06 09:49
Autor: Petr Novák
Titulek: Re:Re:pořadatelům
Vážený pane Mrkvička je hezké že se zastáváte byznysmenů ale mě jde spíš o lidi jako takové ne že jim tam bude kde kdo točit pivo a prodávat klobásy nebo nějaký maso a o zdravotním průkazu se nikomu ani nezdá a natož dodržet nějaké hygienické postupy které jsou nutné v této době..... doufám že jste někdy viděl jak to tam probíhá co je to obsluhu to je zralé na žloutenku minimálně...... proto po zkušenostech z letních akcí v jiných městech je tato akce docela zajímala........ nevím jak ostatní ale to že si neodnesu žádnej kulturní zážitek s tím bych se smířil (po tom co tady padlo) ale určitě nechci žádný zážitek střevní a jiné............ P.S.: vem te si s sebou řízek a něco k pití :-)))
odpovědět | #75 | 2.08.06 09:54
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:pořadatelům
Vážený pane Nováku, vy jste můj komentář špatně interpretoval. Zastával jsem se pouze a jenom jazyka českého ;) . Mimochodem, doufám, že se tam přijdete podívat. Alespoň v pátek. Potom si můžeme popovídat o kvalitě hudební produkce. Já budu ten s řízkem a šestistunnou basou.
odpovědět | #76 | 2.08.06 12:14
Autor: Petr Novák
Titulek: Re:Re:Re:Re:pořadatelům
asi vás bohužel zklamu ale jsem ochoten přijít maximálně jeden den a to ještě počítám že si sednu za plot protože určitě výše vstupného ani kulturnímu a bohužel asi ani hudebnímu zážitku....... a to nechci Vaší hudební produkci nějak hanit ale myslím že by si tahle akce zasloužila kapely pro motorkáře bližší...... a že pozdravuji tu vaší cituji "šestistunnou basou "
odpovědět | #77 | 2.08.06 12:22
Autor: Petr Novák
Titulek: Zbyněk Mrkvička
omlouvám se čtenářům ale vypadlo mě slůvko ve větě : ......výše vstupného nebude odpovídat ani kulturnímu......... . Takže ještě jednou se všem omlouvám......... a kritici může te si na mě smlsnout....... :-)))))))))
odpovědět | #78 | 2.08.06 15:52
Autor: umrlec
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:pořadatelům
Nechoď vůbec ,když seš takovej rypák. Běž se projít na hřbitov ať nemusíš nic jíst ani pít s pozdravem umrlec
odpovědět | #79 | 2.08.06 18:33
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:pořadatelům
Pozdravy vyřídím a za odměnu vašemu úsudku vám věnuji etudu ze skladby The Swine Behind při večerním cvičení.
odpovědět | #80 | 2.08.06 19:19
Autor: umrlec
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:pořadatelům
Pane Mrkvičko to nebylo na vas ale na toho Nováka
odpovědět | #81 | 2.08.06 20:18
Autor: Motoparta Chotěboř
Titulek: Oficiální vyjádření
Až dosud jsme sledovali diskusi o motosrazu víceméně pasivně, ale protože byla několikrát zmíněna Motoparta, považujeme za správné reagovat na některé z příspěvků, a uvést na pravou míru informace v nich uvedené.

1) Motoparta jako taková neexistuje. Zanikla na jaře letošního roku vzhledem k zásadně odlišným názorům zejména na pořádání motosrazu, ale i na jiné, pro chod motorkářského klubu důležité záležitosti. Zanikla i oficiálně jako občanské sdružení, byla vymazána z evidence Ministerstva vnitra a vnější symboly (například trička nebo vlajku) jsme si ponechali pouze jako památku.

2) Část členů bývalé Motoparty prosazovala pořádání srazu podle svých vlastních představ. Byla dohodnuta pravidla, za nichž by bylo možné akci uskutečnit. Podmínkou bylo, že akce nebude prezentována pod hlavičkou Motoparty, ponese jiný název a pro její propagaci nebude použito logo Motoparty. I když byla pravidla porušena, nepodnikáme žádné kroky k tomu, abychom pořádání akce jako takové zabránili nebo ji nějak poškodili. A to i přesto, že jsme v minulých letech jako Motoparta sraz organizovali a zajišťovali ho s pomocí města v podobě, kterou si jistě většina z diskutujících pamatuje – tedy včetně dětského dne a programu na náměstí.

3) Právě odlišné názory na program akce a její zaměření byly jedním z důvodů skončení činnosti Motoparty, jejímiž členy jsme byli. Nechceme prát špinavé prádlo na veřejnosti a považujeme toto vyjádření za dostatečné k tomu, abychom s akcí nebyli nadále spojováni a aby bylo zřejmé, kdo je organizátorem a na koho mají být směřovány případné dotazy a připomínky.

J. Nikl, O. Kozub, J. Ondráček, M. Ficek, O. Ficek, K. Dvořák, K. Klepetko, J. Souček
odpovědět | #82 | 2.08.06 20:23
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: 2 Umrlec
Ale to já vím ;)
odpovědět | #83 | 2.08.06 20:36
Autor: MC
Titulek: Re:Oficiální vyjádření
díky za vysvětlení do Chotěboře určitě nepojedem, ještě že jou další tři srazy na tento termín
odpovědět | #84 | 2.08.06 20:45
Autor: Tomá Coufal
Titulek: Re:Oficiální vyjádření
Jestli to dobře chápu tak to letos pořádá Hejkal, Tůma, Hajlich, Kajínek, Svoboda, Krejčík???
odpovědět | #85 | 2.08.06 21:01
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: dotaz p. Hejkalovi a Kajínkovi
Proč nehraje Kyvadlo když chcete kapely z Chotěboře a okolí?? nebo je snad pro Vás drahé
odpovědět | #86 | 2.08.06 22:16
Autor: člen spolku Svornost
Titulek: Eva a Vašek
Jako člena Svornoti mne velice mrzí, že pořadatelem koncertu Eva a Vašek není kolektiv bratrů, ale jedinci, kteří zik nepotřebují tolik, jako náš polečný areál. Motopárty atˇ si pořádají mladší bratři, je mi jedno kteří, ale Evu a Vaška, po dobré radě těch mladších, mohli pořádat ti starší bratři a výdělek investovat do opravy velmi zastaralého areálu.
odpovědět | #87 | 2.08.06 22:40
Autor: Němec Chotěboř
Titulek: Re:Eva a Vašek
Vážení bratři přišli jste zhruba o 40 000,-Kč

inzerovaných 500 míst x 120,- 60 000,-Kč
možná i více 600 míst x 120,- 72 000,-Kč

Eva a Vašek přibližně 15 000,-
nájem, který účtujete za výdělečnou akci 3 500,-
poplatek městu ze vstupného + osa podle počtu lidí

super zisk za tu chvilku práce
odpovědět | #88 | 3.08.06 06:09
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:Eva a Vašek
A kdo Vás nutí takové akce nepořádat??
Jde jen o to, že vidíte nějaké peníze a nejste schopni se domluvit a vydělat je. Na Evu a Vaška nepůjdu, ale proč jim závidět peníze za práci - a zisk ať mají třeba i do kapsy dva lidé. Jediné co mne může být líto je, že tento podnik nedělám já.
Vašek
odpovědět | #89 | 3.08.06 10:50
Autor: Jessy...
Titulek: Re:Oficiální vyjádření
Selanka prachacu a podnikatelu,nejste nic vic!!!!!!!!!!!Jeden sponzoruje myslivce a vlivny lidi levnejma patronama,dalsi se zasil u Adamky a trei nabizi hypoteky..Sila,nic vic!!!!!!!!
odpovědět | #90 | 3.08.06 11:20
Autor: Vašek
Titulek: Re:Re:Oficiální vyjádření
Jessy - a co děláš Ty? Jen doufám, že nějakou bohulibou činnost, samozřejmě pouze z entuziasmu a pro pocit z dobře vykonané práce. A hlavně bez nároku na jakékoliv požitky. Snad nebudu zbytečně mentorovat, ale nedá mi to. "Každému co jeho jest." a "Potrefená husa se vždy ozve."
Vašek
odpovědět | #91 | 3.08.06 12:02
Autor: Milan
Titulek: Re:Re:Oficiální vyjádření
Uvidíme, jak se předvedou, ale moc o tom pochybuju! :-)
odpovědět | #92 | 3.08.06 12:35
Autor: jméno psát nebudu stejně to nemá cenu
Titulek: Re:Re:Re:Oficiální vyjádření
vypadalo to zezačátku na takovou mrtvou diskuzi ale koukám že se to rozjelo docela slušně jen chyběj nějaký špinavosti a nadávky ale to by asi cenzurou neprošlo. Jméno jsem ani nepsal¨víte asi sami proč ? je to úplně jedno říkejte mě třeba Paroubek. Nebylo by jednoduší tu akci úplně zrušit možná by to byl ten největší zisk. a celý slavný areál navrhuji přenechat těm chovatelům koček určitě by se jim líbil když jsou teď tak populární abyly i v televizy kdežto takovej motosraz jsem tam ještě neviděl. Přístě se určitě zase ozvu pod jiným jménem tak aby vás to nepřekvapovalo.
odpovědět | #93 | 3.08.06 18:21
Autor: Ťulda
Titulek: pro Tomáše Coufala
Krejčík to asi nepořádá.Jak jsem se doslechl je členem nějaký motorkářský party v Brně.
odpovědět | #94 | 4.08.06 01:12
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: Re:pro Tomáše Coufala
Takže to pořádají samí chytráci, jedinej Krejča za něco stojí jinak je to tragiš. Nejhorší je ten roztlemenec s koženym kloboukem. Doufám,že bude pršet.
odpovědět | #95 | 4.08.06 01:25
Autor: Koblih Pardubice
Titulek: Máme rádi roztlemence
Už loni jsme na sraz do Chotěboře nejeli. Letos nepojedem zas. Jedinýdůvod,který proto máme je předloňský moderátor. Při pohledu na jeho raztlemený výraz a plápolající ruce je nám všem zle. Loňký sraz jme zkoukli na DVD. Moderátor byl super. Později nás mrzelo,že jsme nejeli. Chrudimáci přestali jezdit ze tejného důvodu.
odpovědět | #96 | 4.08.06 13:04
Autor: Ťulda
Titulek: To je konec.
Nějak to zvadlo asi každý řek co chtěl.
odpovědět | #97 | 4.08.06 16:17
Autor: škodič
Titulek: Re:To je konec.
Diskuze skončila protože autoři právě odjeli na dovolenou šťastnou cestu - bude týden klid
odpovědět | #98 | 4.08.06 22:07
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: Re:Re:To je konec.
Nechápu proč by diskuze měla končit odjezdem údajných autorů. Pokud vím odjela skupina těch, kteří Motopárty nepořádají, nemájí sní letos nic společného a nikde jsem se nedočetl, že by tuto diskuzi rozpoutali.
Jediný jejich příspěvek je jejich ofic. vyjádření , pod které se na rozdíl od většiny podepsali.
odpovědět | #99 | 4.08.06 22:18
Autor: spídy
Titulek: Re:Re:Oficiální vyjádření
Jessy zjišťoval jsem jak je to stou selankou máš pravdu, ten jeden dává ty patrony všem úplně zadarmo, ten druhej co se zašívá ten točí benzín do nádrží a nechce za to vůbec nic a ten třetí nosí plný tašky pěněz lidem až do baráku zcela bezplatně, ale nejspíš neumíš počítat protože těch selankářů je osm na pět znich si zapoměl!!
odpovědět | #100 | 4.08.06 22:31
Autor: škodič 2
Titulek: pro pořadatele byznyspárty5
Doufám,žeVám bude pršet. Čim víc tím líp.
A hlavně bacha na chlast a následovné řízení mot. vozidla.
A už si začněte schánět něco na zakrytí areálu na koncert Evy a Vaška aby nebylo víc lidí za plotem. Já osobně půjdu źa plot a platit nic nebudu, jako asi většina chotěbořáků.
odpovědět | #101 | 4.08.06 22:53
Autor: spídy
Titulek: Re:To je konec.
Zdaleka jsem neřekl co jsem chtěl. Problém je v tom, že vyjádřit se slušně k letošním pořadatelům a jijich organizačním schopnostem je obrovský problém. To co bych o nich napsal bude okamžitě smazáno. Proto raději napíšu - Všichni jsou tak milí, poctiví, charakterní, laskaví, krásní a všechen ten zisk dají na dobročinost!!!!!!! ALELUJA Jenom je mně líto těch dětí, které přijdou o tradiční a v Chotěboři jedinou akci tohoto druhu. Mají holt smůlu byznys je byznys.
odpovědět | #102 | 5.08.06 13:09
Autor: Vašek H.
Titulek: Re:Re:To je konec.
Napíšu naposledy v této diskusi svůj asi ojedinělý názor.
PŘEJI VŠEM POŘADATELŮM JAKÝCHKOLIV OPENAIR AKCÍ PĚKNÉ POČASÍ, HOJNOU ÚČAST, SOLIDNÍ ZISK A CO NEJMÉNĚ REJPALŮ. Totéž přeji všem, kteří se ukecají a něco udělají pro ostatní. Hodnotit můžeme po akci.
Vašek
P.S. Spídy a ostatní, ptám se co jste udělali Vy??
Já pár akcí oběhal, zařídil a na hodně se účastnil a není to nic snadného a k zbohatnutí.
odpovědět | #103 | 6.08.06 15:00
Autor: Pavla
Titulek: Re:Re:hodnocení Faraonu
Ta věta, že chotěbořská firma Afterjump zabezpečí kompletní hlídání areálu a zajistí pořádek při akci mě docela dost vyrazila dech. jsem jedna ze zakládajících občanského sdružení Afterjump a vůbec o ničem takovém nevím. Kontaktovala jsem i spoustu dalších osob patřících do tohoto sdružení a neví nikdo nic. Jen se všichni domníváme, že bylo nespolehlivou osobou zpronevěřeno naše razítko, které se prý teď všude objevuje.
odpovědět | #104 | 6.08.06 17:29
Autor: xxx
Titulek: motoparty
je mi velice líto, že pan Kájínek táhne s někym takovym jako je pan Hejkal, kterej se snaží vydělat uplně na všem a nestačí mu jen obírat lidi v autoškole, zato pan Kájínek je solidní člověk, ještě že jsou v chotěboři normální motorkáři jinak bych se musel odstěhovat
odpovědět | #105 | 6.08.06 20:26
Autor: p. Dostál
Titulek: motopárty5
Dost dlouho sleduju diskuzi a vypádáto, že pořadatelé vůbec nevědí, že něco pořádají. Vybírají od místních firem sponzorské peníze a jaksi je nemají. Na internetu jsem zjistil, že nikdo z pánů nemá ŽIV. LIST na pořádání kulturních akcí.
odpovědět | #106 | 6.08.06 21:19
Autor: .
Titulek: Pevle
Mílá paní Pavlo. Tuto situaci Vám vůbec nezávidím. V mítních firmách kolují pravděpodobně daňové doklady s razítkem Vašeho OS , na obci je akce nahlášena také pravděpodobně pod hlavičkou Vašeho OS a případné kontrolní orgány ŽÚ, ČOI, OSA, INTEGRA, FU, HIGIENA,
POLICIE ČR, MĚSTKÁ POLICIE budou kontaktovat také Vás.
odpovědět | #107 | 7.08.06 08:49
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:To je konec.
souhlas s vaškem h. každá akce pro chotěboř dobrá. jinak kyvadlo, které běžně obráží motorkářské srazy, by asi bylo vhodnější. a je škoda, že pořadatelé nevyužili služeb této kapely. když navíc na dětském dnu se osvědčila. jinak přeji akci to co vašek h.
odpovědět | #108 | 7.08.06 09:31
Autor: hejkal
Titulek: Re:Re:Re:Re:To je konec.
Odpovídám na dotaz ohledně kapely Kyvadlo
P. Štefku jsem kontaktoval jako zástupce kyvadla ,protože jsme chtěli, aby zde hráli,ale tato skupina má kalendář akcí na rok dopředu a tyto akce se pravidelně opakují. Na čarodejnice hráli,protože nikde nejsou zábavy.s pozdravem Hejkal
odpovědět | #109 | 7.08.06 17:02
Autor: spídy
Titulek: dotaz pro p. Hejkala
A co komentář paní Pavly, odpovíte na to také?
Nebo odpovídáte pouze na nepodstatné dotazy.
odpovědět | #110 | 7.08.06 18:43
Autor: adazita
Titulek: příspěvek do debaty
Myslím,že převážná část názorů je až skoro zbytečná.
Princip srazu spočíval v tom,že ze 75% byl pořádán pro děti a mládež,postižené občany a zbývajících 25% pro příznivce motorek.To byla hlavní myšlenka dnes již bývalé motoparty.Velká škoda však je , že letošní motosraz pořádají nestydatí ,hamyžní lidé s myšlenkou si pořádně nahrabat a 95% Chotěbořáků žije v domění že za vším stojí stará dobrá motoparta. Čest její památce
odpovědět | #111 | 7.08.06 18:47
Autor: adazita
Titulek: dodatek k příspěvku
Lidé proboha zamyslete se už !!!!!!!!
odpovědět | #112 | 7.08.06 20:12
Autor: soukromé očko
Titulek: postřeh
po náhodném setkání s profesionálním duem zpěváků Evou a Vaškem bylo zjištěno ,že občané chotěbořska jsou mylně informováni o nadcházejícím koncertu předcházející tzv. samozvanou motopárty. Koncert Evy a Vaška sice bude na programu, ale vystoupení né profesionálů ,ale samotného Vaška a jím náhodně oslovená kolemjdoucí dívka Eva, samozřejmě bez nároku na honorář. To je co !!!!!
odpovědět | #113 | 7.08.06 20:47
Autor: hejkal
Titulek: Re:dotaz pro p. Hejkala
odpověď p. spídy prosím když se ptáte tak se představte. Afterjump je sdružení, s kterým p. Pavla nemá již nic společného s ní jsem nejednal protože není kompetentní osoba dík za představení p. spídy
odpovědět | #114 | 7.08.06 20:52
Autor: člen
Titulek: Re:Pevle
Milý neznámý autore, jsem také jeden z neinformovaných členů Afterjump a poslední dobou mě také začíná, čím dál více, zajímat tato debata. Vypadá to, že víš více než my, a tak by mě zajímalo, jestli jsi SKUTEČNĚ VIDĚL doklady s razítkem našeho OS a jestli nám, nezasvěceným, můžeš říci více. Děkuji
odpovědět | #115 | 7.08.06 21:03
Autor: spídy
Titulek: dotaz pro paní Pavlu
Paní Pavlo, můžete prosím v naší diskuzi objasnit kdo je kompetentní za OS Afterjump jednat? Pokud vím tak sídlo OS je na Vaší adrese předpokládám, že jste jednatelkou? Ta osoba, která zpronevěřila Vaše razítko je stále členem? Nepodáte trestní oznámení?
odpovědět | #116 | 7.08.06 21:27
Autor: Tomáš Coufal
Titulek: pro člena
Nejjednoduší bude podívat se na loňké sponzory, třeba na kazetě nebo DVD, objehnout je a zeptat se zda nesponzorují i letos. Pokud ano musí mít smlouvu na sponzorský dar, která bude orazítkována Vaším razítkem. Z těch větších firem v loni mně napadá, Interlignum, Feroplet, Roboterm, Soleta Signum, Camona, AUTO ...škoda, VYDEKO,
odpovědět | #117 | 7.08.06 21:38
Autor: spídy
Titulek: Re:pro člena
není to Feroplet ale Feroplast, ale v podstatě bych postupoval stejně jak radíš. No a na město není problém zajít a zeptat se kdo to pořádá. A úplnej seznam všech sponzorů je taky na loňskym kalendáříku.
odpovědět | #118 | 8.08.06 08:59
Autor: jakub
Titulek: Opravdu se bavím...
Opravdu se při čtení těchto komentářů bavím. Spousta lidí tu ještě očividně žije v nějakém komunismu nebo co a akci pořádanou soukromou organizací tu neustále napadá jako by to byl "náš společný majetek". Pokud tu někdo nedokáže pochopit, že se takovéhle akce pořádají pro zisk a ne z dobré vůle, tak nechápu, že ještě neumřel hlady - skoro 17 let je docela dlouhá doba.

Je možná pravda, že dříve tam nějaký náznak dobré vůle byl a Motopárty byla o zábavě jak pro návštevníky, tak pro pořadatele, ale přece jim nemůžete všichni vyčítat, že už je to přestalo bavit a někdo tradici převzal za účelem vydělání si na chléb náš vezdejší...

Pokud se vám to nelíbí, tak tam nechoďte, doby kdy byli prvomájové průvody povinné už dávno pominuly a motopárty není povinná. Pro ty pomalejší opakuji - NENÍ POVINNÁ.

Projevte své názory nevěnováním dvou stovek novým pořadatelům místo toho, abyste tu neustále krafali o ničem. Když na tom nic nevydělají, je to mnohem silnější impuls než pár komentářů kdesi na webu od nějakých anonymních nýmandů.

Stejné jako se Třesňovkou, vaše práva končí tam, kde začínají práva jiného a kdybych si já koupil Třešňovku a chtěl si tam postavit panelák (a dostanu na to povolení) nebo pořádal Motopárty a pozval si tam Moravanku a Pepu Zímu, tak je vám po tom opravdu... vy víte co...
odpovědět | #119 | 8.08.06 10:37
Autor: Pavla
Titulek: Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
Mohu se Vás zeptat s kým jste za sdružení Afterjump jednal? Víte vůbec Vy , kdo je oprávněný za sdružení jednat? A kdo Vám řekl, že já už nemám se sdružením nic společného? To ten někdo asi dopředu ví co udělám, protože s tímhle při takovémhle nesolventním jednání už nechci mít nic společného.Viděl jste snad naši knihu členů?
Odpovíte mi na konkrétní otázku konkrétní odpovědí ať čtenáři vědí, kdo s Vámi za Afterjump jednal? Nebo se zase vymluvíte nějakou nepodstatnou b.....
odpovědět | #120 | 8.08.06 10:44
Autor: Pavla
Titulek: Re:dotaz pro paní Pavlu
Sídlo našeho občanského sdružení už není na naší adrese a jednatelkou také nejsem, jsem jen členem. Osoby oprávněné jednat za naše sdružení budu jmenovat až se k mému dotazu " S kým jednal a jestli vůbec ví, kdo je oprávněný jednat za naše sdružení" vyjádří pan Hejkal, aby to náhodou z této mé odpovědi neopsal. Děkuji za pochopení
odpovědět | #121 | 8.08.06 10:45
Autor: bobo
Titulek: Re:Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
SOUHLASÍM S PANÍ PAVLOU
odpovědět | #122 | 8.08.06 10:49
Autor: Pavla
Titulek: Re:dotaz pro paní Pavlu
Vím jen to, že osoba, která měla v ruce naše razítko a pravděpodobně ho propůjčila na orazítkování vstupenek na Evu a Vaška je členem, ale není jednatelem.
odpovědět | #123 | 8.08.06 10:56
Autor: NÁZOR ČLOVĚKA
Titulek: Re:Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
Před chvílí jsem reagoval na komentář pana Jakuba,nechápu z jakého důvodu nebyl vytištěn,neobsahoval nic neslušného (ŽE BY CENZURA)
TO UŽ TADY JEDNOU BYLO !
odpovědět | #124 | 8.08.06 11:07
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
Vážený člověče, zkuste komentář napsat znovu, vyplnit správně součet a odeslat. A nevyřvávat hned kapitálkami nesmysly o cenzuře.
odpovědět | #125 | 8.08.06 11:08
Autor: DODO
Titulek: REAKCE
DĚS
odpovědět | #126 | 8.08.06 11:18
Autor: člen
Titulek: Re:Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
Jelikož jsem na stejné lodi jako paní Pavla, jsem velice zvědavý na KONKRÉTNÍ odpověď p. Hejkala. Dofám, že si přestaneme hrát na schovávanou jako malé děti a začneme se bavit o konkrétních věcech jako dospělí. Myslím, že spoustu lidí to zajímá! Tak pane Hejkale, co vy na to?
odpovědět | #127 | 8.08.06 11:29
Autor: NÁZOR ČLOVĚKA
Titulek: Re:REAKCE
Vážený pane Zbyňku ,nepochybujte o tom,že bych udělal nějakou chybu při odesílání.Prostě ruka ruku meje
odpovědět | #128 | 8.08.06 11:45
Autor: Pavla
Titulek: Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
Nejsem sice jednatelem, ale jsem stále ještě pokladníkem, takže pokud tuto akci pořádá Afterjump a bude z ní nějaký legální zisk, tak by se mi měl dostat do ruky společně s příjmovým pokladním dokladem.
odpovědět | #129 | 8.08.06 12:17
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:REAKCE
Vážený člověče, čí ruka jakou ruku meje? Myslíte, že mou ruku? Nebuďte za pošetilce. S motopárty mám společné jenom to, že tam hraju v pátek s kapelou Snakebite, jinak jsou mi tyhle žabomyší spory kolem jejího pořádání naprosto ukradené. Pro mě je to hraní jako každé jiné.
odpovědět | #130 | 8.08.06 12:41
Autor: člen
Titulek: Re:Re:hodnocení Faraonu
Pane Hejkale, ještě by mě zajímalo kolik členů OS Afterjump jste už oslovili ohledně zabezpečení kompletního hlídaní areálu a zajištění pořádku při akci? Vzhledem k tomu, že areál U Nádržky je dost veliký budete potřebovat dost členů, ale zatím o tom nikdo nic neví. Můžete mi konkrétně vyjmenovat alespoň 10 členů? Nebo jste si je jen vysnili? Když se o tuto akci začali někteří z nás členů zajímat a hlavně ty kompetentní k jednání za OS, bylo nám řečeno nestarejte se o to, a hlavně do toho nešťourejte!!! A proč? Copak je v tom za levárnu? Za kolik jste razítko a živnosťáky koupily od osoby, která s vámi jedná za Afterjump? Copak to na nás hrajete? Jo a nezapomeňte, že prý kolují v chot. firmách doklady s razítkem Afterjump za finanční sponzorské dary. No jestli je to pravda, tak až ty peníze "utratíte", tak si nezapomeň schovat doklady, bude je muset předložit paní Pavle, k zúčtování.
odpovědět | #131 | 8.08.06 13:00
Autor: bobo
Titulek: Re:Re:Re:hodnocení Faraonu
byznys
odpovědět | #132 | 8.08.06 13:03
Autor: člověk
Titulek: Re:Re:Re:Re:hodnocení Faraonu
a co na to Městský úřad Chotěboř ?
odpovědět | #133 | 8.08.06 13:19
Autor: další člen
Titulek: Výzva
Připojuji se jako další z členů OS Afterjump k výzvě o vyjádření pana Hejkala.
odpovědět | #134 | 8.08.06 14:11
Autor: Afterjump
Titulek: Re:Výzva
Prosím všechny členy, kteří mají zájem o podrobnější informace mne kontaktovali přes email afterjump@seznam.cz .
Pokud budu mít možnost pokusím se sehnat všechny kompetentní a vyřešit všechny záležitosti ještě před výroční schůzí Afterjump. Nemusíme se snad kontaktovat přes veřejnou diskusi.
Vašek - místopředseda
odpovědět | #135 | 8.08.06 18:22
Autor: člen
Titulek: pan Hejkal mlčí
Pan Hejkal mlčí, došli mu slova, nebo je u pr. z dechem. Je to všechno hnus a velký podraz.
odpovědět | #136 | 8.08.06 19:34
Autor: člen
Titulek: Re:pan Hejkal mlčí
Tak moment, tento komentář není můj. Jestli hodlá někdo něco říci panu Hejkalovi, tak pod svou přezdívkou nebo vlastním jménem. NE pod mojí přezdívkou! Je dost jednoduché psát takovéto komentáře pod cizí přezdívkou! Tohle není můj styl!
8.08.06 19:50
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
8.08.06 19:58
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #139 | 8.08.06 21:40
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Další komentáře
s nesmyslným obsahem budu okamžitě mazat. A říkejte si tomu třeba cenzura. Ani jsem netušil, kolik může být v Chotěboři anonymních křiklounů, tupců a hlupáků.
odpovědět | #140 | 9.08.06 07:52
Autor: čtenář
Titulek: Re:Další komentáře
Podle tebe nesmyslné ?,možná,byl to však názor(slušný)na tuto debatu a ty nemáš právo rozhodovat co si lidi mohou a co ne přečíst.Asi jsi Soudruhu zaspal dobu.Když je jasné ,že se otiskne to,co se líbí jenom skupině lidí ke kterým tíhneš,pak nemá cenu nic zasílat a můžete si s pořadatelem psát sami. ČEST práci
odpovědět | #141 | 9.08.06 08:32
Autor: další čtenář
Titulek: Re:Re:Další komentáře
Stačil jsem ten komentář údajného "Tomáše Coufala" , přečíst ještě než ho pan Mrkvička smazal a mohu jen souhlasit, že slušný NEBYL. Takových "Tomášů Coufalů" , kteří se nebojí sprostě vyjadřovat ve veřejných diskuzích je spousta, ale kdyby se s adresáty toho svého komentáře setkal osobně, tak bude mlčet, protože by jinak na 100% dostal přes h..u.
odpovědět | #142 | 9.08.06 08:37
Autor: P.Marek
Titulek: Výzva
Vyzývám pana Hejkala,aby podrobně popsal čtenářům od začátku celý záměr na pořádání akce , který jako odnož bývalé motoparty od začátku neupřesnil a důvod maskovat se pod záštitou něčeho již neexistujícího.
Pokud toto neupřesní, ať zváží pořádání akce.
Děkuji Pavel
odpovědět | #143 | 9.08.06 08:50
Autor: čtenář
Titulek: dodatek
Naprosto s vámi souhlasím , že sprosté publikování výrazů má být smazáno, ale snad jste nečetl celou rubriku. Já sám jsem napsal tři reakce na článek pana Jakuba, bez jakýchkoliv hrubých slov emocí , nebo nadávek.Byla to spíše úvaha o názoru pana Jakuba a ani jednou se neobjevila,přitom jsem použil přiměřená slova jako pan Jakub.Z toho bohužel jasně vyplívá na jakém principu rubrika funguje. Děkuji
odpovědět | #144 | 9.08.06 09:12
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re: dodatek
Pokusím se vám to vysvětlit. Pokud ovšem budete ochoten to pochopit. Komentáře fungují tak, že si sednete k počítači, vyplníte formulář, odešlete, váš příspěvek se uloží do databáze a objeví se na webu. Teprve potom se může někdo z administrátorů rozhodnout, že jej smaže. V kostce - váš příspěvek by se nejprve objevil a pak by byl smazán. Pokud tvrdíte, že se vám hned tři příspěvky neodeslaly, buď máte problém mezi klávesnicí a židlí, klávesnicí a vaším providerem, nebo prostě a jenom mystifikujete. Vaše familiérní tykání přehlížím, ale oslovení Soudruhu z duše nesnáším. Hezký den.
odpovědět | #145 | 9.08.06 12:20
Autor: čtenář
Titulek: Reakce na odpověď pana Mrkvičky
Vážený pane Mrkvičko,vám ta slova asi nedají spát.
Snažíte se ,za každou cenu pravdu překrucovat a dosáhnout posledního slova.Netvrdím ,že jsem vševěd,ale s počítačem už nějaký rok pracuji a že bych nezvládl vaše počty,to snad taky ne a vím jak se co a kam zasílá,myslím ,že mé vzdělání je určitě vyšší než vaše.Zřejmě ,ale neustále zapomínáte v jakém duchu má probíhat zmíněná debata. Uvádíte, že sprostá slova a nadávky se nepoužívají a hned je vymažete,sám však vše porušujete viz. vaše odpověď ohledně- křiklounů,tupců a hlupáků to jen dokazuje.Myslím že už je na čase dát prostor jiným pisatelům pokud ještě myslí ,že to má cenu. Děkuji
odpovědět | #146 | 9.08.06 13:24
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Reakce na odpověď pana Mrkvičky
Ano, Vaše vzdělání je poznat na první pohled z úrovně Vašeho psaného projevu. Máte, bohužel, smůlu, že v tomto našem _sporu_ existuje pouze má pravda, protože narozdíl od vás vím, jak systém přidávání komentářů pracuje. Moje povzdechnutí nad stavem příspěvků a anonymních přispěvatelů zřejmě také našlo svůj cíl. Pokud se budete chtít nadále zbytečně exponovat kvůli třem ztraceným komentářům, čiňte tak na info@ichotebor.cz, rád Vám odpovím.
9.08.06 15:55
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #148 | 9.08.06 16:44
Autor: pavel
Titulek: emoce
Mrkvovi maj emoce z kritiky přiblblího a trapnýho faraonu,tak nasadili mladýho ,aby je vočistil.Von sám je vocas přihlouplej a hraje si na intelektuála cooo
odpovědět | #149 | 9.08.06 19:24
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:emoce
Bravo, tleskám, teď jste mě odhalil :-D.
odpovědět | #150 | 9.08.06 19:48
Autor: Petr H
Titulek: upadá to
Poslední názory dost odbočily od tématu,vyřešte je někde jinde. Já velice očekávám odpovědi pana Hejkala,protože jsem pravidelný účastník každé akce M a ani jednou jsem si to nenechal ujít.Když provedu rychlej součet tak nás je s kámošema asi 18 kusů +24 dětí a zatím nikde nečtu program ,který neměl každý rok chybu,tak zvažujem že se radši zůčastníme někde jinde,kde si taky vzpomenou na děti. Petr-Chotěboř
odpovědět | #151 | 9.08.06 20:15
Autor: Málková I
Titulek: OSTUDA
Vážení pořadatelé letošního srazu
Nevím co je pravda na vašich dohadech,ale co jsem zjistila já, přímo od sponzorů ,tak to mě docela zarazilo.
Jak jste mohli obcházet všechny sponzory pod záštitou něčeho co už neexistuje a lhát do očí.A dle dalších odkazů pochybuju že celá akce je v pořádku co se zákona týká.Založte si vlastní spolek a neuvádějte slušné lidi v omyl. Málková I
odpovědět | #152 | 10.08.06 15:44
Autor: jakub
Titulek: Re:Re:Re:Re:dotaz pro p. Hejkala
To nic, mě ten komentář taky napoprvé neprošel, i když dva a nula je určitě dva;-)
odpovědět | #153 | 10.08.06 15:59
Autor: jakub
Titulek: Opravdu se bavím... (díl 2.)
iChotěboř.cz je nikdy nevysychající studnice zábavy, už jsem to jednou psal, ale od té doby tu už zase někdo trošku zadřímnul v jiné době.

Já říkám cenzura, cenzura a co se správcům nelíbí nemilosrdně mazat. Zase tu někdo nechápe pojem soukromý majetek a největším překvapením potom je, že i web je soukromým majetkem. Pokud mi někdo bude křičet na zahradě, tak se to taky pokusím zbavit a předpokládám, že to nikdo jako cenzuru brát nebude.

Mimochodem, já bych zavedl minimálně výpis IP adresy u komentářů, víceméně to nic neodhalí a aspoň to nějak odliší třeba čtenáře a čtenáře bez nutnosti registrace. Pak se tu bavíme s jednou přezdívkou, pod kterou je pět lidí.

A s tím neuveřejňováním komentářů je to nějaké podivné, stává se mi tady taky a docela často. Že bych s počítačem nemuměl se mi moc nezdá, elementární matematiku taky docela zvládám, ale místní počty mi občas nejdou.

Nicméně v duchu tohoto komentáře žádám, aby byl neprodlěně smazán, pokud byť bit nebude po chuti komukoliv z iChotěboř.cz.

A abych trochu narušil tu anonymitu, podepíšu se ;-)
jakub aka Jakub Danielka
P.S.: Nejsem žádný pan Jakub, takže prosím tykat.
odpovědět | #154 | 10.08.06 18:15
Autor: Zbyněk Mrkvička st.
Titulek: Re-emoce
Neuváženě jsem se nechal vtáhnou do debaty s několika ANONYMNÍMI jedinci. Znovu musím za Faraon sdělit, že pro nás to je hraní jako každé jiné, tak nevím proč nás někdo stále napadá. Samozřejmě uznávám, že můžeme být trapní a připitomělí, na to má každý svůj názor, ale že bych si musel najmout,, toho přihlouplýho vocasa' mýho syna, aby nás očistil? Proboha, hochu Pavle, nebo jak ti vlastně říkají, až zase vypotíš nějaké moudro doporučuji abys ho sdělil radši záchodové míse a pečlivě spláchnul.
odpovědět | #155 | 10.08.06 19:03
Autor: čtenář
Titulek: dík Jakube
Konečně mi dal někdo za pravdu,že vše co je správně zaslané se né vždy zde v rubrice ukáže.Docela mě zajímá co přechytralého zase odpoví ten co tvrdí ,že on má pravdu a že není možné , aby se to stalo.
odpovědět | #156 | 10.08.06 19:53
Autor: Martina Fuxová
Titulek: příspěvek do debaty
Chci se zapojit do debaty , už jsem to zkoušela čtyřikrát a pořád nic,tak mě to docela mrzí.Uvádím všechny údaje a součet čísel vždy radši třikrát přepočítávám.Můžu poprosit ,ať to dá někdo do pořádku.
Dík Martina
odpovědět | #157 | 10.08.06 20:59
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Opravdu se bavím... (díl 2.)
Výpis IP bude vcelku k ničemu, protože celá Jelenetí síť je zřejmě za maškarádou, tzn. stejnou adresu má půl Chotěboře.
10.08.06 21:10
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #159 | 11.08.06 09:18
Autor: jakub
Titulek: Re:Re:Opravdu se bavím... (díl 2.) & Re: dík Jakube
Pardon, to jsem si neuvědomil, celý Leonet má vlastně stejnou IP... :-(. Tak nezbývá než se bavit omezeností poloviny internetové Chotěboře pouze tak, že si občas člověk pročte komentáře.

A co se týče kontroly proti spamu, za zastání neděkujte, ale nikdo není vševědoucí a myslím, že nemá cenu hned vyskakovat, ale zkusit komentář publikovat znova. Nevím, jak IE, ale Opera i Firefox (?) si pamatují obsah polí, takže se stačí vrátit zpět a republikovat.
odpovědět | #160 | 11.08.06 11:46
Autor: Jirka
Titulek: debata ztrácí podstatu
Připadá mi ,že téma , kterému je debata určena nějak odeznělo.Že by to bylo pro obě strany tak vyčerpávající.
Teď se z toho stal kurz PC.Rád bych, kdyby pan Hejkal reagoval na dotazy, které směřovaly na jeho osobu ,jakož samozvaného šéfa jelimanů.
odpovědět | #161 | 11.08.06 13:14
Autor: jakub
Titulek: Milý Jirko...
...obávám se, že vyjádření se jen tak nedočkáme. Vzhledem k tomu, že nikdo nemá povinnost se tu k ničemu vyjadřovat a podávát vysvětlení a vzhledem k tomu, že tu osoby označujete za jelimany, resp. hlavní jelimany, nebude mít pan Hejkal důvod a zřejmě ani náladu cokoliv odepisovat.

Ale kdo ví...

Každopádně by bylo vhodné, vzhledem k tomu, že kurz PC se minul účinkem, publikovat zde kurz slušného chování a vystupování ze stínů svých nicků, protože těch pár pravidel pro psaní komentářů má ještě menší dopad než zmiňovaný kurz PC.

Co myslíte? ;-)
odpovědět | #162 | 11.08.06 14:43
Autor: Jirka
Titulek: Hluboká lítost
Milý Jakube,škoda že se domlouváme pouze písemnou formou,protože výraz ksichtu dodá hodně.Slovo jeliman,nepatří mezi nějaká sprostá ,nebo snad urážlivá slova a věřte , že použitá s nadsázkou v dobrém úmyslu.
Tak ,že důvod nekomunikace p. Hejkala může právě skončit.----Beru to na sebe,tak pane Hejkale povídejteeeeeeeeeeeeeeeeee prosím.STAČÍ TAKHLE Kubo, co ?
odpovědět | #163 | 11.08.06 15:37
Autor: jakub
Titulek: Vynikající
Já samozřejmě beru vše s nadhledem, s přihlédnutím k předešlé diskuzi to ani jinak nejde. Nevstahujte prosím ten kurz slušného chování (pouze) na sebe, bylo to vyjádření k celkové úrovni.

Ač jeliman není slovo nikterak výrazně sprosté, přece jen situaci neulehčí, osobně bych se cítil nepolichocen, kdyby by mě někdo jelimanem nazýval, byť by to podpořil jakýmkoliv hodnocením výrazu mého ksichtu ;-).

Je bohužel smutné, že lidé nejsou vždy schopní pochopit nadsázku, na internetu je díky určité depersonalici ještě těžší, zde právě velice pomáhá zmiňovaný výraz ksichtu, věřte mi, že já se usmívám.

Jako výraz dobré vůle a podtrhnutí nezávazné formy mých komentářu se tedy připojuji k Vaší výzvě, kterou bych si dovolil nazvat "Haló, pane Hejkale!"

Proto svůj komentář zakončím podobným zvoláni jaké jste použil Vy - pane Hejkale, prosííím...

P.S.: Stačí, stačí, mám toho už docela dost :-).
odpovědět | #164 | 13.08.06 13:54
Autor: Názor
Titulek: Proč
Tak když jsem si přečetl vaši diskuzi tak mi je s toho blbě jak můžete odsuzovat akci která ještě neproběhla.
Co se týče akce pro děti a kaskadéra na náměstí tak to se nekoná proto že město nepovolí uzavření náměstí a nejsou ochotný dětem koupit ani lízátka...
A na pátou Motopárty píší tak hloupé komentáře jen bývalí členové MOTOPARTY jelikož asi nejsou schopni uspořádat takovou akci.
odpovědět | #165 | 13.08.06 16:32
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Proč
Nevím, kdo si tady říká "Názor", ale bezdůvodně špiní město. Veřejné finance stále více podléhají poměrně přísné finanční kontrole, která se týká i poskytování dotací a jejich vyúčtování. Proto subjekt, který o dotaci žádá, musí splňovat určité minimální podmínky. Tady v Chotěboři ty podmínky bez problému splňuje na 50 spolků a neziskových organizací, které působí v oblasti kultury, sportu, sociálních služeb, požární ochrany, ochrany přírody, práce s mládeží apod. Všichni příspěvky od města pobírají. Motoparta se po svém rozpadu stala natolik neurčitou organizací, že se do pravidel pro poskytování příspěvků prostě nevešla. Osoba samotného pana Hejkala nebyla pro město dostatečnou zárukou, že vše proběhne vpořádku.
odpovědět | #166 | 13.08.06 18:53
Autor: Pavel
Titulek: Re:Re:Proč
S tím se nedá nic jiného, než souhlasit.
odpovědět | #167 | 14.08.06 19:34
Autor: spídy
Titulek: Re:Proč
Není žádná 5 motopárty, ale první byznyspárty, kterou pořádají ti, kteří to vždy pořádali jenom pro peníze, proto ostatní museli ustoupit od pořadatelství. Návštěvník sám pozná letošní úspory už nyní zřetelné.( žádné děti, žádný kaskadér, levné kapely, )
odpovědět | #168 | 14.08.06 19:46
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Proč
Tak tam nechoďte a máte o důvod méně psát zbytečné komentáře, vy levná kapelo :-D
odpovědět | #169 | 14.08.06 20:02
Autor: spídy
Titulek: Re:Re:Re:Proč
Váš komentář nikoho nezajímá. Strkáte ryp. kam nemáte. Starejte se o ten otcův Jazz, jeho pojízdné hokynářství a velké marže v něm a ne o to, po čem je Vám hov.
odpovědět | #170 | 14.08.06 22:25
Autor: maminka ze sídliště
Titulek: A co děti?
Dnes jsem se dozvěděla od jedné známe o této diskuzi a po jejím přečtení musím konstatovat, že je velká škoda, když pořadatelé zapomínají na děti. Hodně lidí žije v představě pátečního dětského odpoledne. I já jsem až do dnešního dne plánovala příjemné odpoledne na nádržce.
Realita je ovšem jiná. Práce vynaložená na dětké odpoledne nepřinese žádné ovoce. Bohužel musím věřit tomu co se zde píše, ale opravdu to dělají pro peníze.
odpovědět | #171 | 14.08.06 23:34
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Proč
Vzhledem k tomu, že do této akce strká rypák už úplně každý, včetně Vás, nabyl jsem dojmu, že je to jakýmsi chotěbořským folklórem. Strkat rypák do všeho (včetně věcí soukromých) je, pane Spídy, důkazem, že socialismus je i po tolika letech zakořeněný v hlavách mnoha jedinců.

Můj otec jazz nehraje, ten hraju spíše já, marže v jeho prodejně je věcí jeho a zákazníků, kteří tu prodejnu navštěvují, moto-byznys-párty, jakkoli jí pojmenujete, je věcí pořadatelů a lidí, kteří se rozhodnou zaplatit vstupné.

Tohle tady už jednou vcelku výstižně pojmenoval Jakub Danielka, nemá cenu to dále rozebírat.

Příště tu akci zorganizujte vy, maminka ze sídliště vám jistojistě pomůže, nazvěte to charitativním počinem a požádejte o evropskounijní grant :-D

Místo toho, abyste byl spokojený, že se v Chotěboři něco koná, dokážete jen brblat. A já se sám sobě divím, že se o tom zrovna s Vámi dokážu hádat :-D
odpovědět | #172 | 15.08.06 07:01
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Proč
taky se ti divím ty "jazzový" muzikante?!
odpovědět | #173 | 15.08.06 08:46
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
Je zajímavé, jak si vypíchnete tu nejnepodstatnější věc z mého komentáře a stavíte na ní svůj bezcenný výkřik. Mimochodem, kromě toho, co zřejmě posloucháte v rádiu, existují ještě další druhy muziky. Jednou z nich je jazz a ať se vám to líbí, nebo ne, a) poslouchám ho, b) sem tam ho hraju.
odpovědět | #174 | 15.08.06 08:53
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
možná jazz občas hrajete. ale to, co prezentujete na veřejnosti se snakebite, nemá s jazzem nic společného. tím neříkám, že snakebite je zase tak špatná muzika. ale hudba typu bon jovi prostě jazz není. to jsem chtěl svým příspěvkem naznačit. nic víc, nic míň.
odpovědět | #175 | 15.08.06 09:16
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
Věřte, že se neprezentuji jenom se Snakebite a veřejnost neomezuji pouze na chotěbořské okolí ;)
odpovědět | #176 | 15.08.06 10:38
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
hmm?! no, možná by jste se divil, co já poslouchám. dát mě do škatulky "posluchač rozhlasu" je od vás neuvážené.
odpovědět | #177 | 15.08.06 10:53
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
A bude pointa?
odpovědět | #178 | 15.08.06 12:33
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Proč
nebude
odpovědět | #179 | 16.08.06 21:12
Autor: krška p
Titulek: zřejmě už není o čem
Myslím , že debata pomalu , ale jistě ztrácí význam.
Emoce jsou zřejmě vyčerpány, možná bude lepší soustředit debatu směrem-Jaká byla tolik diskutovaná motopárty-
odpovědět | #180 | 16.08.06 21:16
Autor: spídy
Titulek: 2. cena motopárty trest
Dnes jsem si přečetl dodatek plakátu na motopárty a zjistil jsem, že tradiční auto přece jenom bude. Doufám jenom, že to nebude polský Fiat pana Hejkala staršího. Pro případného výherce to znamená jenom spoustu starostí jak se toho šrotu zbavit. Mini bike super nápad, ale už to tady bylo pořadatelé opět jdou prošlapanou cestou.
odpovědět | #181 | 16.08.06 21:23
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:2. cena motopárty trest
Mám ve vás trochu chaos. Tak jste Spídy, Jirka, čtenář, nebo Maminka ze sídliště? :-D

Tyto komentáře zamykám, další plamenná diskuze jistě bude pod článkem o motopárty, bude-li.
Komentáře zastaveny, již není možno komentovat.

FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky