Chotěboř se pyšní novým logem

Datum: 20. prosinec 2007, 13:01
Autor: Martina Hromádková
Rubrika: Náš region
Vítězem, který si odnesl šek na deset tisíc korun, se stal Robert Dvořák z Prahy. O soutěži se dozvěděl až v jejím druhém kolem prostřednictvím internetu. „Čas od času zadám do internetového vyhledávače klíčová slova soutěž logo a pak kliknu na dvacátou třicátou stranu, kde bývají ještě aktuální soutěže,“ přibližuje autor vítězného návrhu.

Nové logo Chotěboře se skládá z počátečních písmen názvu města a ve své barevné podobě vyjadřuje lesy a stráně, které k Vysočině neodmyslitelně patří.
„Komise se shodla po diskusi nad třemi finálními návrhy jednohlasně. I to bylo znamení kvality předloženého návrhu. V minulém kole bylo také několik diskutovaných návrhů, nicméně žádný takovýmto způsobem komisi neoslovil,“ objasňuje koordinátor soutěže Petr Adam a dodává, že on sám je s vybraným logem velmi spokojen.

Přestože Robert Dvořák nikdy grafiku nestudoval, zabývá se jí přibližně patnáct let. „Studoval jsem polygrafii, ke grafice jsem přišel z druhé strany. Vycházím z toho, že vím, jaké problémy mohou nastat, když je tiskem potřeba zrealizovat nápad výtvarníka. Proto se snažím věci navrhovat tak, aby byly maximálně jednoduché, srozumitelné a dobře reprodukovatelné,“ vyjádřil se Dvořák.

Stejnou vizi měli také radní, kteří logo schvalovali. „Měl jsem představu, že logo bude použitelné pro širokou škálu zpracování a dobře zapamatovatelné. To vítězný návrh splňuje a já jsem pevně přesvědčen, že tato značka bude úspěšná,“ uzavřel Adam.
x

Komentáře:

Odpověď pro:  Agent / Re:Re:Re:Re:logo

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 20.12.07 13:17
Autor: Agent
Titulek:
Konečně...tak to je to pravé, čím se může Chotěboř chlubit...

P.S. To myslíte vážně?Doufám, že ne.
odpovědět | #2 | 20.12.07 13:37
Autor: Chotěbořák
Titulek:
teda nechci Vám nic říkat, ale znak města je hezčí než tohle zelené nic...
odpovědět | #3 | 20.12.07 14:05
Autor: ?
Titulek:
Co to je?Me se to teda vubec nelibi....Choteborak ma pravdu znak mesta je LEPSI!
odpovědět | #4 | 20.12.07 14:10
Autor: !
Titulek:
FUJ!!!!!!!!! Je to pěkný hnus! Jestli jste s tímhle spokojeni,tak si to běžte snad hodit! A ještě to je hnusně zelený,jako když na to někdo hodí šavli a nebo jako Bursíkova strana!
odpovědět | #5 | 20.12.07 14:27
Autor: pedrous
Titulek:
http://havlickobrodsky.denik.cz/zpravy_region/20071220_hb_chotebor_neceka.html
odpovědět | #6 | 20.12.07 14:37
Autor: Wara
Titulek: Re:
hezký, takže obchvat městem bude a basta :)
odpovědět | #7 | 20.12.07 14:53
Autor: roman
Titulek: počáteční písmena
Tak, kdo v tom vidí počáteční písmena názvu města ať se přihlásí ... Mně osobně to přijde jako logo mysliveckého svazu ...
odpovědět | #8 | 20.12.07 16:50
Autor: Chotěbořák
Titulek:
Proč jste se nezeptali občanů? Jinak ty peníze jste mohli dát dětem do Dětského domaova v Nové Vsi, bylo by to přínosnější, než je nacpat nějakýmu Pražákovi!!!
odpovědět | #9 | 20.12.07 17:29
Autor: forry ml.
Titulek:
me to pripada jako z krizovatka zautoskoly 'tecko" ...:-(
odpovědět | #10 | 20.12.07 17:34
Autor: mm
Titulek: Děsný!!!!!!!!!!!
nj zelená uklidňuje
odpovědět | #11 | 20.12.07 18:25
Autor: Pavel
Titulek: vtip
Jestli toto vojensko lesnické logo má reprezentovat Chotěboř, tak doufám, že pouze na schůzích lesníků a myslivců, těm se to bude líbit. Jinak at se objevuje pouze tehdy, když budou u moci zelení :-))) ...Ať žije náš krásný městský znak!!!
odpovědět | #12 | 20.12.07 19:32
Autor: ER
Titulek:
Romany tak to jsi asi slepej když tam počateční písmena nevidíš..podívej se pořádně,rýsuje se tam C i H a když ste všichni tak chytrý měli ste navrhnout nějaké logo sami..
odpovědět | #13 | 20.12.07 20:13
Autor: hele ER
Titulek: Re:
hele ER spis ses nejaky chytrej ty.....ne jeako je to fakt sileny....fakt to vypada jako to jiz zminene logo svazu myslivcu nebo tak neco
odpovědět | #14 | 20.12.07 20:15
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:ER
Zdarec palec magore...
odpovědět | #15 | 20.12.07 20:23
Autor: Milan
Titulek:
Takže další zbytečně vyhozené peníze
odpovědět | #16 | 20.12.07 19:39
Autor: kujon
Titulek:
Jo, má to celkem nápad, veskrze je to jednoduchý, ale proboha ty barvy, to je otřes... Jen tak mimochodník - bylo by možné někde shlédnout i ostatní soutěžící loga?
odpovědět | #17 | 21.12.07 06:21
Autor: roman
Titulek: to ER:
Tak teď když jste mi vysvětlil(a) jak se tam ta písmena rýsují, je skutečně vidím! Budou tedy na každém dokladu s tímto logem nějaké vysvětlivky? Případně upozornění na to rýsování? A nevím, proč bych nějaké logo vymýšlel - Chotěboř má velmi pěkný městský znak. Nevím jak Vy, ale já jsem potřebu loga nijak výrazně po celý svůj život nepociťoval.
odpovědět | #18 | 21.12.07 06:26
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:roman
Jasně souhlas se znakem města. Komu se líbí znak města dejte hlas.
odpovědět | #19 | 21.12.07 07:10
Autor: Franta
Titulek: vysvětlení
A ten, kdo to všechno zpískal, mlčí. Mgr.Adam zřejmě nemá ani tu odvahu vysvětlit občanům, proč město vyhodilo prachy za tento nesmysl. Přiblblá anketa a teď nesmyslné logo, které nikdo nechtěl. Co další nám předloží Mgr.Adam?
odpovědět | #20 | 21.12.07 08:28
Autor: Milan Knob
Titulek: Město je hezčí.
Tak vážení, hezčí než tento prapodivný emblém je v tuto dobu sama Chotěboř, která se znovu oblékla do bílého hávu a po nedávných mlhách se na ni usmálo sluníčko a krásně bílá pod námrazou, která během pár dní stačila narůst. Jinak jsem všema deseti pro starý znak města.
odpovědět | #21 | 21.12.07 09:02
Autor: dejv
Titulek: Re:Město je hezčí.
Milane, kupte na zimáku zelený šály! Budou nový dresy s logem města na hrudi!!!:-)
odpovědět | #22 | 21.12.07 09:40
Autor: pepík
Titulek: Re:Re:roman
Hoši, ujasněte si používání znaku a používání loga! těžko diskutovat s někým, který nemá základní školní znalosti.
odpovědět | #23 | 21.12.07 09:40
Autor: PeMu
Titulek:
Mě se znak moc líbí. Zelená barva je úžasná, jsme obklopeni zelení, máme zelená auta a děti nosí občas i zelené vlasy, pijeme zelenou a nehledě na tu skutečnost, že je tu stále dost zelené přírody. Znak je bezva, hned mám lepší Vánoce.
odpovědět | #24 | 21.12.07 09:52
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:roman
Milý Pepíku. Nás teda ve škole nic o používání loga a znaku neučili. V tomto se považuji za nedovzdělance. Otázka ovšem podle mne zní, zda město logo potřebuje. Zda by nebylo vhodné namísto loga na obálkách, tiskopisech, případně vozidlech používat městský znak, který je obecně přijímaný. Zároveň se, jak se dle diskuse zdá, nové logo zatím moc nelíbí. Ovšem pokud to je tak, že město uvažuje udělat z loga něco jako Coca-Cola, aby každý, kdo ho uvidí okamžitě řekl "Chotěboř", tak to je jiná ...
odpovědět | #25 | 21.12.07 10:26
Autor: Pepík
Titulek: Re:Re:Re:Re:roman
Rozmilý Romane, ale vo-vo-votom to je. Alespoň si to tak představuji. Mně se zelená také líbí-souhlasím s PEMU
odpovědět | #26 | 21.12.07 10:53
Autor: booča
Titulek:
Mně se to teda líbí, a moc....
A taky předpokládám že všichni, kdož zde kritizují, se zůčastnili soutěže...
odpovědět | #27 | 21.12.07 13:00
Autor: Wara
Titulek: ad logo
Logo samotné je jednoduché a takové nicneříkající, ve spojení se zeleným polem v pozadí (poslední dva obdélníčky v návrhu) se mi to ovšem docela líbí.
odpovědět | #28 | 21.12.07 15:42
Autor: jj
Titulek: Re:ad logo
Obdelnicek neobdelnicek, az se tohle logo nahodou (ci nehodou) dostane vedle mestskeho znaku, tak to bude barevna kombinace k zbliti.
odpovědět | #29 | 21.12.07 16:12
Autor: Roman F.
Titulek:
Logo je k zblití, stejně jako celá sestava na MěÚ.Takže se v podstatě není čemu divit.
odpovědět | #30 | 21.12.07 17:20
Autor: Jarouš
Titulek: Re:
Tebe vidět musí být asi zážitek - co takhle prášek na hlavu ? Ještě jsou bez přirážky, tak toho rychle využij.
odpovědět | #31 | 21.12.07 18:23
Autor: Roman F.
Titulek: Re:Re:
Ty už beru,ale nepomáhají.
odpovědět | #32 | 21.12.07 19:37
Autor: Jarouš
Titulek: Re:Re:Re:
Potom snad jenom izolovat na infekčním, abys nenakazil ještě mladší děti.
odpovědět | #33 | 22.12.07 10:07
Autor: Roman F.
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Odtamtud mě vyhodili.
odpovědět | #34 | 22.12.07 11:44
Autor: M
Titulek: To je nějaký žertík na Silvestra?
Jestli za toto město zaplatilo, tak to musel být autor něčí opravdu dobrý známý. Nebo si snad někdo myslí, že když si uděláme logo podobné Ždírci, objeví se i podobné tempo rozvoje? Je to obšlehnuté. Motivem, barevně i to vysvětlení (symbol křižovatky, který je ve Ždírci výrazný, ale naše město jako křižovatku vnímá asi málokdo). Souhlas s těmi, kdo si myslí, že náš městský znak je hodný toho, abychom na něj byli pyšní a nenahrazovali ho něčím podobným, vždyť nám ho jiná mnohem významnější města závidí.
odpovědět | #35 | 22.12.07 14:15
Autor: snow
Titulek: logo
strašný.....hrůza a děs!!! jediné pizitivum je,že se "to" líbí Pepíkovi...
odpovědět | #36 | 22.12.07 20:43
Autor: Aleš Brichta
Titulek:
A nepřipadá vám to jako zadek v tangách???
odpovědět | #37 | 22.12.07 20:04
Autor: Pepík
Titulek: Re:To je nějaký žertík na Silvestra?
To je opravdu, ale opravdu nedorozumění ! Tím logem se chce přece znázornit neexistence klimatických změn !!
odpovědět | #38 | 23.12.07 08:07
Autor: M
Titulek: Re:
Zadek v tangách? Tam bych pak tu symboliku začínal vidět
odpovědět | #39 | 24.12.07 09:10
Autor: choteborak
Titulek: Re:Re:
zadek v tangach? aspon je videt kam ta Chotebor speje :-)
odpovědět | #40 | 29.12.07 13:38
Autor: vbotětchoř
Titulek: příšernost
Boha jeho to snad nemyslíte vážně.Naprostá tragédie!!!!
odpovědět | #41 | 29.12.07 19:19
Autor: Naďa
Titulek: logo
Souhlasím s názory, že logo je velký propadák. Neodsuzuji ani tak toho, kdo to navrhl, ale ty kdo to schválili. Dosud jsem neměla až tak špatné mínění o zastupitelích, ale toto můj názor změnilo. Doufám, že ti, kdo schvalovali logo si přečtou názory občanů a zjednají nápravu. Vždyť zastupitelé jsou tu pro nás, ne my pro ně. To by si měli uvědomit.
odpovědět | #42 | 30.12.07 13:50
Autor: Franta
Titulek: Re:logo
Ono nejde ani tak o zastupitele. Jde o to v čí hlavě se tento nápad zrodil.
odpovědět | #43 | 30.12.07 17:04
Autor: Mikulkin
Titulek: Re:Re:logo
Franto myslím, že Naďa má pravdu, spousta lidí nosí nesmysly v hlavách, ale radní jeden vybrali.
odpovědět | #44 | 30.12.07 19:35
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:logo
Logo vybrala odborná komise. Radě města byl předložen k hlasování pouze vítězný návrh. Ne všem radním se logo líbilo a hlasování nebylo jednoznačné. Zvítězily "technické" důvody nad estetickými. Mně osobně logo nevadí, protože symbolizuje okolní přírodu, Chotěboř chce být zdravým zeleným městem. Městský znak má poněkud jiné využití a nemělo by se jím plýtvat. Příkladem může být kraj Vysočina, který na většině materiálů používá logo, zatímco krajským znakem neplýtvá.
odpovědět | #45 | 30.12.07 20:37
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:Re:Re:Re:logo
Zajímalo by mne, kdo v té komisi seděl. Třeba by to mnohé napovědělo. Dík předem
odpovědět | #46 | 31.12.07 00:04
Autor: Agent
Titulek: Re:Re:Re:Re:logo
Milane, Milane...Ty jsi byl vždycky jinej...
odpovědět | #47 | 31.12.07 10:51
Autor: Franta
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:logo
Proč stále není na stránkách města umístěno nové logo? Jakoby si snad vedení města tak úplně nebylo novým logem jisté, že? :-(
odpovědět | #48 | 31.12.07 13:54
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
Správcem webových stránek města je informatik Vašek Kovačka. Vedení města rozhodlo, že nové logo občanům poprvé oficiálně představí v prosincovém čísle ECHA. Vašek pak asi propásl správnou chvíli, kdy logo na stránky města dát. Nové logo najdete na nových propagačních materiálech města. Aby se tyto materiály stihly zadat a vyfakturovat do konce roku, byla Rada města při rozhodování ANO/NE trochu v časové tísni. Rozhodlo, že logo technicky vyhovuje požadavkům pro tisk a pro umístění na různých typech propagačních materiálů. Složení komise najdete v archivu usnesení Rady města. Ještě se vrátím k těm webovým stránkám. Vpravo dole na webu města je několik odkazů. Můžete v nich nalézt i logo kraje Vysočina a logo mikroregionu Podoubraví. Kraj Vysočina důsledně používá své logo všude a na všem, s krajským znakem (orlice, lev, ježek a jeřabina) se setkáte jen zřídka na velmi oficiálních dokumentech a také na budovách, kde sídlí krajské instituce (v Chotěboři je to ZŠ v Hradební ulici, KD Junior, gymnázium a obchodní akademie). Také se tu někdo ptal na prapor. Je červenobílý, ale nikoliv slávistický! Má stejné řezení barev jako polská vlajka. V muzeu máme jeden exponát praporu historického. Na něm je ještě uprostřed zlatý lev ze znaku města. Současný prapor se moc nepoužívá právě proto, že se plete s polskou vlajkou.
odpovědět | #49 | 1.01.08 21:14
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
To je všechno velice hezké, ale nic to nemění na tom, že to nové chotěbořské logo ja kravina na entou a to nám obyčejnejm občanům nikdo nevymluví!
odpovědět | #50 | 2.01.08 08:09
Autor: Profesor
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
JE VIDĚT, ŽE JSI OPRAVDU OBYČEJNEJ. OSTATNÍ OBYVATELÉ ALESPOŃ PŘEMÝŠLÍ A NEPLÁCAJÍ TAKOVÉ HLOUPOSTI. DEJ SI POZOR, ZÍTRA ZAČÍNÁ ŠKOLA A JÁ TĚ BUDU ZKOUŠET Z NÁSOBILKY! !
odpovědět | #51 | 2.01.08 11:02
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
Hele profesorskej tohle zkoušej na studenty a ne na dospělý občany troubo hihihihihi
odpovědět | #52 | 2.01.08 11:26
Autor: Profesor
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
Ty ale mentálně dospělý nejsi !
odpovědět | #53 | 2.01.08 11:53
Autor: Chotěbořák
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:logo
Profesore, profesore, trhni si nohou...
odpovědět | #54 | 2.01.08 16:01
Autor: Jilda
Titulek:
Logo mi připadá vtipné. Až se divím, že ho konzervativní radnice vybrala. Taková chotěbořská "chobotnice na Letné". :-)
odpovědět | #55 | 2.01.08 17:52
Autor: Pavel Bačkovský
Titulek:
Také patřím mezi ty, kterým se logo nelíbí. Bohužel podle informací pana Linharta již stihlo město natisknout materiály s tímto logem, takže za chvíli při požadavcích na jeho změnu již začnou argumenty typu, že již se přeci používá a bylo by složité ho měnit. Protože pro vedení města podle minulých zkušeností nejsou reakce na internetu příliš inspirativní a nepředpokládám, že každý kdo zde byl proti logu, by poslal alespoň mail panu starostovi, že odmítá vybrané logo města a žádá jeho změnu, budeme se muset s logem smířit.
Zde je možné nahlédnout jak to vypadá i jinde:
http://designchat.cz/comments.php?DiscussionID=17. Případně je škoda, že se nám nedostalo alespoň takové maličkosti jako zde http://www.mesto-humpolec.cz/soubory/4932/vyhodnocene%5Fnavrhy%5F%2D%5Flogo%5Fmesta%5Fhumpolec.pdf, abychom si mohli udělat představu, že opravdu nebylo z čeho lepšího vybírat.
odpovědět | #56 | 2.01.08 19:47
Autor: Fid
Titulek: Re:
Pane Bačkovský, nevím, jestli jste si toho všiml, ale vítězné logo města Humpolce je od stejného autora, který navrhl logo pro Chotěboř.
Mně osobně chotěbořské logo jako takové přijde v pořádku - ohavná je pouze jeho barevnost, takže doufám, že město bude hojně využívat jeho černobílou variantu:)))
odpovědět | #57 | 2.01.08 20:19
Autor: M
Titulek: Re:Re:
To že je od stejného autora, neznamená, že je stejně dobré.
odpovědět | #58 | 2.01.08 20:21
Autor: M
Titulek: Re:Re:
ale mohli by nám také ukázat ta další loga, jako je to na stránkách Humpolce
odpovědět | #59 | 19.01.08 16:41
Autor: lollllll
Titulek: omg
to je hnus velebnosti......................du blejt
odpovědět | #60 | 20.01.08 10:00
Autor: Deny
Titulek: Jak u D.....!!!
no hnusnější logo jsem neviděl,fakt hnus nevim jak na to starosta mohl přistoupit-je to m....!!!to logo je nejvobičejnější logo co jsem kdy viděl


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v listopadu
1.11. 11:18 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
29.09. 23:28 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v září
1.09. 23:26 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc září. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v srpnu
29.07. 22:50 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc srpen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v červenci
3.07. 00:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc červenci. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
23.09.24 14:40 Petr Kletečka
18.10.24 00:01 Petr Ďoubal
7.11.24 09:06 Michaela Pavlasová
22.11.24 12:35 Michaela Pavlasová
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-07-15 01:04:14 Hansek
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky