Zastupitelstvo rozhodlo o budoucnosti Koubku

Datum: 26. červen 2014, 21:36
Autor: Tomáš Dostálek
Rubrika: Náš region
Na svém včerejším mimořádném zasedání projednávalo zastupitelstvo města budoucnost lokality Koubek. Vzhledem k velkému zájmu veřejnosti bylo jednání v den svého konání přesunuto do sálu staré radnice, který byl zcela zaplněn.

V první části středečního podvečera se představitelé města a zástupci městského úřadu snažili vysvětlit důvody, proč město chce v této lokalitě postavit domy s pečovatelskou službou a startovací byty. Dále také bylo veřejnosti vysvětleno, proč se s výběrem územní studie takto spěchá – důvodem je snaha včas připravit příslušnou projektovou dokumentaci tak, aby město bylo připravené zažádat o případné dotace z Evropské unie již v průběhu příštího roku.

Následující jednání bylo poměrně bouřlivé, a to jak mezi zastupiteli samotnými, tak zejména v části, kdy se na zástupce města se svými názory a dotazy obraceli přítomní občané. Většina připomínek se týkala výstavby startovacích bytů, u kterých byly zejména vyjádřeny pochyby, zda je Chotěboř skutečně potřebuje a zda je vůbec jejich výstavba v souladu s územním plánem. Ohledně domů s pečovatelskou službou zazněla v zásadě jen jediná připomínka – zda by nemohla být alespoň část budovy vyčleněna jako dům pro seniory (tj. na rozdíl od pečovatelských bytů s celodenní péčí o klienty). Zazněly také připomínky k samotným územním studiím. Byly vyjádřeny obavy, zda architektonicky zapadají do okolní zástavby. V průběhu debaty zazněla i informace o tom, že představitelé města chtějí umožnit soukromému investorovi postavit na části pozemků na Koubku nové fitness centrum.

Po téměř tříhodinovém jednání se nakonec zastupitelstvo města poměrně výraznou většinou hlasů (osmnáct zastupitelů bylo pro, dva zastupitelé byli proti a jedna zastupitelka se zdržela hlasování) vyslovilo pro variantu č. 1 od Ing. arch. Jiřího Marka: vítězný návrh.

Současně však bylo rozhodnuto, že vítězná územní studie musí být přepracována tak, aby výstavba startovacích bytů byla odložena až do poslední etapy realizace a aby do ní byla zahrnuta i stavba pro sportovní využití (případné fitness centrum): usnesení zastupitelstva.

Paní starostka i zástupci městského úřadu současně opakovaně ujišťovali přítomné, že v následujících měsících bude mít veřejnost možnost ovlivňovat svými připomínkami finální podobu projektu, takže konečná verze se ještě může od současného návrhu poměrně výrazně odlišovat, a to jak esteticky, tak funkčně (domy s pečovatelskou službou vs. domy pro seniory).

Komentáře:

Odpověď pro:  Jiří Tomášek / Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 30.06.14 09:17
Autor: Pavel Kejř
Titulek:
I když jsem se osobně zasedání zúčastnil a zúčastnil se též diskuse, mám obavu, že připomínky byly brány některými radními, spíš jako nezajímavý brzdící faktor. Jako chotěb. rodák a patriot mám vždy radost když se v Chotěboři něco pěkného postaví nebo povede.V minulosti jsem na různých akcích odpracoval zdarma mnoho hodin. Byl bych proto velice nerad, aby toto vyjimečné území bylo znehodnoceno nějakým ukvapeným neuváženým rozhodnutím. Dům s pečovatelskou službou je bezesporu záměr správný i výběr I. varianty. Spojovat ho však s výstavbou start. bytů nebo fit centra? Pro tato zařízení je tohoto prostoru škoda. Já osobně bych viděl umístit do tohoto prostoru ještě jeden stejný objekt jako bude pečov. dům vše zasituoval do krásného parku, kde by tyto senioři mohli procházet, posedět na lavičkách popovídat mezi sebou, či i s mladými maminkami, které by park též jistě ocenily při procházkách se svými miminky. Pro start.byty byly vytvořeny již vhodné studie a pro fit centrum se najde jistě vhodnější prostor, což jistě pan Pešek pochopí, protože je to rozumný člověk a jak sám řiká, na tomto prostoru netrvá. Architekt, který byl rovněž vybrán, je jistě též rozumný člověk. Soudím podle toho, jak se k danému úkolu postavil a co vytvořil. Prosím všechny zúčastněné, aby vzali rozum do hrsti, nelámali problém přes koleno, aby se pak v budoucnu nemuseli za svá rozhodnutí stydět, ale být na co se vytvoří, hrdí.
odpovědět | #2 | 30.06.14 09:27
Autor: Pavel Kejř
Titulek:
Ještě bych rád upřesnil můj první příspěvek. Ten druhý objekt by sloužil jako "Domov pro seniory". A myslím, že zájem by byl veliký.
odpovědět | #3 | 30.06.14 12:31
Autor: Martin Lachman
Titulek:
Lokalita KOUBEK se dlouhé roky rezervuje na něco prospěšného! Je nevhodné, velký prostor přístupný od hlavní silnice, oddělit od dalšího prostoru (před zimním stadionem) - od sportovního a kulturního jádra Chotěboře! Proč má pár startovacích bytů navždy zrušit přístup a využití lokality Koubek? Pro startování stačí někde zastrčený panelák a né jen 2patrová řadovka na luxusním místě (blízko na sport, kulturu, nákupy, lékaře a za domečkem na jihu - vstup do přírody - parku). Zda ta řadovka musí vzniknout, tak méně by, dle mého názoru, škodila nahoře u ul. Čsl. armády, nebo místo domu s pečovatelskou službou. Park by byl lépe přístupný občanům města a návštěvníkům kulturního domu, zimního stadionu, fotbalového stadionu, atd. a také by byl v záloze na něco zajímavého. Účelový pečovatelský dům by své služby mohl plnit také jinde. Když už na Koubku, tak na rohu u ulice U Čížkovy Studánky, aby hůře chodící důchodci to měli opravdu blíž k zdravotnímu středisku, za nákupem. Soukromé aktivity by měly být také jinde na soukromém pozemku...Je toto zveřejněné využití již definitivní? Vidím to jako ukvapený krok - špatným směrem :(
odpovědět | #4 | 1.07.14 09:47
Autor: komentátor
Titulek: Re:
vynikající návrh, koukám pane, že máte srdce na pravém místě, začínající mladé rodiny byste zahnal startovat nejraději na smetiště či kamsi do hlubokých lesů, aby nekazili dojem a seniory byste poslal kam? co takhle rovnou někam ke hřbitovu aby to neměli daleko? A na Kioubku byste plánoval co? Luxusní vilovou čtvrť pro VIP? a že jich v chudé Chotíbce je že muhehehehe
odpovědět | #5 | 1.07.14 10:06
Autor: xt3356@gmail.com
Titulek:
komentátor -> váš komentář je mimo,tady se nikde nepíše že startovací byty nejsou potřeba...

Řeč je především o tom, jakým způsobem si současné zastupitelstvo tento projekt schválilo, a to už na schůzi zastupitelstva 19.6. Na další schůzi (26.6.) bylo zajímavé že ODS původně tvrdila že bude hlasovat proti, po přestávce však hlasovali pro...

Další zajímavostí je výrok paní starostky ohledně plánované stavby fitness centra o jejímž projektu se paní starostka vyjádřila že "to se tam přikreslí"... (pan majitel onoho fitness a někteří zastupitelé pracují společně v téže společnosti...)


odpovědět | #6 | 1.07.14 12:50
Autor:
Titulek: Re:
Pánové ujasněte si, co je to studie a co projekt. Mluvíte úplně z cesty.
odpovědět | #7 | 1.07.14 13:41
Autor: xx
Titulek:
Když se to ale nebude včas řešit, tak si kamarádíčci promění studii ve skutečnost. Bojím se, že už je rozhodnuto...
odpovědět | #8 | 1.07.14 14:08
Autor: Roman Tvrdík
Titulek: Jen pro zajímavost asi starší verze studie z roku 2010
Na stránkách společnosti atelier02 z HB v záložce projekty rok 2010 (3.řádek, 1. projekt) - je zde zastavovací studie města Chotěboř.
Ad. komentátor - tato lokalita by měla být využita pro veřejné příp. sportovní projekty (dětské hřiště, odpočinková zóna apod). Podpora začínajícím rodinám by určitě neměla být řešena v této podobě a lokalitě. Bohužel si město již dávno nechalo ujet vlak a tímto způsobem určitě nevyřeší potřeby začínajících rodin. Právě nám asi začala předvolební kampaň ......
odpovědět | #9 | 2.07.14 07:41
Autor: xt3356@gmail.com
Titulek: pár otázek
http://havlickobrodsky.denik.cz/zpravy_region/budoucnost-koubku-je-uz-jasna-20140702.html
odpovědět | #10 | 2.07.14 09:39
Autor: Václav Müller
Titulek: Kdo nebo co vlastně zvítězí? Potřebnost nebo loby.
Když se konečně objeví něco,co je užitečné pro občany tohoto města,tak se okamžitě do toho začnou protlačovat osobní zájmy určitých lidí. To je ale v naší republice od r. 1989 zcela normální. Zastupitelé jsou přece voleni proto,aby udělali vše pro spokojený život občanů města a pro jejich potřeby a ne proto,aby pár vlivných dosáhlo svého prospěchu.Toho by si měli zastupitelé být vědomi,protože brzy budou volby. Jinak by se mi líbilo,kdyby na této lokalitě byl krásný park,ve kterém by byly umístěny domy,sloužící potřebným a důchodcům. Všichni jednou budete staří a potom budete říkat: "ještě,že jsme to tenkrát udělali".
odpovědět | #11 | 2.07.14 10:01
Autor: občan
Titulek:
Jak to tak vidím, tak jste začali diskutovat pozdě a na špatném místě. Za vším hledej ženu, nebo politika. Než o předvolební kampaň, půjde o to - urvat co se dá, když tu ještě jsem !! Možná bylo nejdříve fitko a pak se k tomu něco přilepí a E.dotace a město zaplatí všechno. Také bude zajímavé, kdo bude novým tajemníkem - přísný muž, který udělá pořádek, nebo někdo, kdo pomohl schválit diskutovaný Koubek !?
odpovědět | #12 | 2.07.14 12:12
Autor: obyvatel
Titulek:
Může město prodat nejlukrativnější pozemek jedné soukromé osobě? Nepatří tam - kdo dá víc - za pozemek na podnikání ve středu města, s parkovištěm těsně vedle a parkem udržovaným městem a s čím prospěšným budeš podnikat? Neskončí ve startovacích bytech neplatiči a v parku jejich mnohačlenné rodiny? Řekl bych: rychle upečené a smrdí to.
odpovědět | #13 | 2.07.14 15:12
Autor: xt3356@gmail.com
Titulek:
Je zajímavé že tady zatím remcáme jenom my nespokojenci, že se tady zatím neozval nikdo z ODS/ČSSD aby to vysvětlil, přitom je tahle naše mini-diskuze moc dobře známá nejen zůčastněným stranám, ale už i na MÚ, soudě podle článku na HB Deníku.

pane Tvrdíku potvrzuji, tato stavba stavba má být bodem č.1 v kampani ČSSD.
odpovědět | #14 | 3.07.14 16:56
Autor: oko big bratra
Titulek:
koubek nebo loubek,všechno je vám jedno,jde vám jen o prachy,abyste urvali,co se dá,na lidech vám nezáleží ,ti obyčejní lidé, ať mladí nebo starší,všechno je vám jedno,čumět na čtyřpatrovou zrůdu,která ještě kdyby se postavila,bude dělat Chotěboři ostudu ,nejenom jedna,ale čtyři nebo pět prosklených monster, nemáte v sobě trochu cti a rozumu,tu ostudu budete mít nejen na celé vysočině ale i v celé republice a v zahraničí , to vám garantuju!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nechte tuto nádhernou lokalitu takovou,jaká je od přírody, na vaše nesmyslé záměry si nechte rozumě najít jiné lokality a přemýšlejte trochu hlavou a rozumem, jde vám jenom o prachy a o koryta, je to hanebné a ostudné,dům s pečovatelskou službou navrhněte místo býv.plicního střediska,tam je park a klidstart.byty někde jinde,třeba jak je byt.správa,pan Pešek může jít do Žďáru za Sáblíkovou s tím fitcentrem.
odpovědět | #15 | 3.07.14 17:30
Autor: Karbousek Antonín
Titulek: Re:
Souhlasim.Takováto lokalita by měla být zachována tak jak je,dneska to bude sice prospěšný pečovatelský dům a potom k němu postavěji startovací domy.Pamatuju Vlasárnu,Kolárkárnu,starej Kozinec a kdoví co všechno,pokaždé se to zrujnovalo a zničilo.To už je tady té skupiny tolik,že neni kam dát?A p.Pešek sice fitnes centrum provozuje dobře,ale pokud chce podnikat,ať si zkrátka sežene a koupí pozemek jinde v Chotěboři.Lidi vzbuďme se už,na podzim půjdeme volit nový městský konšelé.
odpovědět | #16 | 3.07.14 22:59
Autor: Občan
Titulek:
Seriózně myšleno - fitko nemá nárok, startovací byt na tomto místě - nesmysl ( mladí si do centra dojdou odkudkoliv - např. Družstevní ul.). Jedině, že pod zástěrkou start. byty, vyrostou domy s parádními byty pro pár vyvolených, jinak to nechápu !!!?? Pro pečovatelák je místo u rehabiliťáku, nebo tedy na kousku Koubku. Projekt bych nezadával jako celek jak nyní, ale jako zelený užitečný střed bych navrhoval silnici od kina a park bude napravo na koubku a vlevo před zimákem. Horní část Kou. se dá dát pro domy pro důchodce-hodně garzonek na přiměřené ploše do L. Podívejte se, jak to tam dnes žije. Je hezká vidět hloučky mládeže na rohu Koubku a před zimákem, nebo před zimákem trénují sportovci a na Koubku se pouští draci. Když dole postaví chytráci bytovky, tak rozdělí a zničí multifunkční plac - celek se zimákem, fotbalem, Juniorem, kinem !!!!
odpovědět | #17 | 4.07.14 07:50
Autor: Tomáš Pavlas
Titulek: Jinde to jde lépe
Jenom pro zajímavost, že jinde se řeší podobné problémy s větší rozvahou.

http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&type=4&id=15805
odpovědět | #18 | 4.07.14 12:24
Autor: chotěbořská patriotka,která Chotěboři věnovala mnoho úsilí a práce
Titulek:
Lokalita Koubek,vytrhl se nám zoubek,mozek,rozum,duši,zacpěte si uši,socha čerta zakrátko, promění se v háďátko,vylez čerte z pekla ven, ať se ještě rozhodnem, a co,Herrmanne a Hašku?,děláme si frašku,koho by to napadlo,že bude takové divadlo?Vem č e r t e vidle sem,vyhoď z Chotěboře a Koubku špínu ven, Tu poslyš ještě v dáli,zpívají p o d d o u b r a v s k é skály. To vodník v tůni zapěje,ještě snad svitla naděje, to rusalky u čertova s tolku, za svitu noci tančí polku,to vodník zpod doubravských skal by tiše zaplakal , šos má zelený,jako Koubek, a teď oň přijde,vytrhl se mu zoubek, Ta krásná,čistá Vysočina,Chotěboř,to malebný to ráj, co nám tiše závidí sousedé,česko i Kraj. Ještě snad je naděje,že Chotěbořská radnice se usměje, rodiště umělců,spisovatelů a MISS,dostane konečně rozum a VIZZ.:" J i n o u l o k a l i t o u opravíme z o u b e k, z a c h o v á m e h r d ě K o u b e k, I Chotěbořská MISS Gabriela ve zprávách na PRIMĚ se usměje: Moje rodiště C h o t ě b o ř, To je ten s p r á v n ý n á p a d, to je ta n a d ě j e!!!!!!!!
odpovědět | #19 | 6.07.14 10:14
Autor: Pavel Kejř
Titulek:
Sleduji stále tuto diskusi a musím do ní ještě jednou vstoupit.

Mrzí mne, že zde většina diskutujících vystupuje anonymně. Zřejmě se za své názory stydí. Ono se totiž též lépe anonymně osočuje a napadá ten druhý, ale jinak to nic dobrého nepřinese. Ale co je ještě smutnější, že tu nediskutují asi ti, kterých se to vlastně týká nejvíce, to znamená ti co bydlí kolem. Samozřejmě, že může diskutovat každý.

Já na ten nešťastný Koubek koukám s láskou od svého narození a to už je o dost více než půl století. A neskrývám, že bych se rád ještě nějakou chvíli díval, pokud bude na co. Prožil jsem tu se svými vrstevníky celé dětství. Koubek byl od rána do večera náš. Hráli jsme tu veškeré dětské hry, fotbal, vybíjenou, v zimě ve spodní části, kde se držela voda i hokej. Rovněž hry na vojáky byly stále na pořadu dne. Jako včera vidím, jak tu v zimě v neděli odpoledne lyžuje a sáňkuje snad polovina města. Možná se to zdá divné, ale nahoře končili domy nad Fidlerovou vilou a dolu se svah svažoval docela svižně, neboť před dnešní ulicí Železnohorskou byla docela slušná prohlubeň. Ta se táhla až k dnešní ulici Na navážce. Zde se potom začali vozit odpadky z celého města - dnešní Lapíkov. Samozřejmě, že hlavně v létě šel z toho zápach, tím spíše když to ještě někdo zapálil. Takže jsme si užili, ale na druhou stranu my kluci jsme tu nacházeli různé věci, které někdo vyhodil, ale nám se zase hodili a nosili je domů, kde nás s nimi vyhazovali. Tak tedy vznikal tento lukrativní pozemek. Celou další dobu se plánovalo, co se zde postaví. Kulturák, stroj. průmyslovka, učiliště, domov důchodců, domov pro vál. veterány a já nevím co ještě. Vždy to ale ztroskotalo na penězích.

Jestliže je pravda, že nyní je ta správná chvíle a bylo by možno získat peníze z Evropských fondů, mělo by se to určitě zkusit.

Já jak jsem uvedl ve svém 1. příspěvku bych umístil pěkně do tohoto prostoru komplex domů s peč.službou dle var. I studie a stejný komplex domu pro seniory.Toto vše obklopil krásným parkem. Bez dalších přílepků!!! Samozřejmě to předpokládá vykoupit zbylý soukr. pozemek (cca 3700 m2), aby projektant mohl nejúčelněji prostor využít a aby v budoucnu nevznikaly zbytečné soudní tahanice kvůli pozemkům a soukr. právům.
Pro výstavbu vícepatrové budovy start. bytů doporučuji, jak už jsem učinil na mimoř. zastupitelstvu, lokalitu mezi fotbal. stadionem a MŠ Březová. MÚ nedokázal obhájit dvě docela zdařilé studie na tyto byty v Ul. Houbově a Havlíčkově a tudíž to nyní zkouší na Koubku přifařit k domu s pečov. službou. Tato doporučená lokalita je majetek města,takže žádný problém. Navíc začínající mladé rodiny jistě uvítají blízkost MŠ. S el. vedením si jistě poradíte. Co se ještě týče navíc zmiňovaného fitcentra, viděl bych pro přízemní budovu místo
na ploše před ZS (střed sport.dění), pokud je to tedy nezbytně nutné. Tím pádem by se cirkusy a lunaparky musely stáhnout na Obecňák. V minulosti stejně používaly prostor dnešního škol. hřiště Buttulky,což je vedle.

Na závěr bych tedy ještě jednou apeloval na vedení radnice, radu města, aby v případě Koubku přistoupilo k řešení velice zodpovědně a se vší profesionalitou příslušných odborníků a vystříhali se veškerého intrikaření, kupčení a politikaření, neboť to ohrozí jak celý projekt, tak i volební preference polit. stran, které by své zájmy chtěli nějakým způsobem zneužít vůči vůli voličů.

Je třeba, aby nám, pokud se záměr podaří, všichni jen záviděli a ne, aby pak několik desetiletí jmenovitě říkali, jak to tito kompetentní lidé zk...... .

O využití objektů pro seniory se určitě nemusíme v budoucnu obávat.
odpovědět | #20 | 6.07.14 20:42
Autor: aaa
Titulek: Startovací byty..
docela by mě zajímalo kolik mladých lidí by mělo o startovací byty nějaká zájem ? Už probíhal nějaký průzkum ?
Na druhou stranu z toho vidím startovací byty pro naše diskriminované spoluobčany, a plocha koubku se nám změním jako na kozinci...
odpovědět | #21 | 6.07.14 22:19
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Startovací byty..
Gratuluji Vám, jste první, kdo vytáhl v této diskuzi xenofobní kartu ...
odpovědět | #22 | 7.07.14 16:01
Autor: dlouholetá občanka a patronka Chotěboře
Titulek:
Co jsme si to my občané zvolili za zastupitelstvo před čtyřmi lety? Chcete zničit tak nádhernou lokalitu pro svoje ambice a lobi?Dokážete si vůbec uvědomit co děláte?údajně čtyři roky jednáte aniž byste vůbec diskutovali s občany, co bydlí
okolo,a kterých se to týká?Najděte jinou vhodnou lokalitu jak pro pečovatelskou službu,tak i pro startovací byty a pro fitcentrum.Bývalá bytová správa,plicní oddělení a další by se určitě našly, nechte koubek takový,jaký je,i já pamatuji sklad technických služeb,měl tam být i bazén a učiliště atd,krásně se sáňkovalo dolů z kopce a dokonce jsme jako děti stavěli sněhuláky a prolézali všelijaké bunkry,hráli si na vojáky,pouštěli draky a mimochodem ty draky se tam pouští dodnes,na plácku se když byl led i bruslilo,takže úplná idylka,v nedávné době tam byl krásný pohled i na balón a nádherný výhled na železné hory a přístup ke stadionu.Jednání o nás bez nás,bez normálního rozumu.Vzpamatujte se včas a nechte v klidu tuto krásnou lokalitu,pro svoje záměry najděte něco vhodnějšího,abyste nebyli k smíchu.Mnichov už tady byl!!!!!!!!
odpovědět | #23 | 7.07.14 17:06
Autor: Jááááá
Titulek: Re:
Všímáte si náhodní čtenáři, jak se snaží zapšklí jedinci ovlivnit Vás? Nedejte na ně a buďme rádi, že se ve městě investuje a to celkem dobře. Koubek je nutné určitě dostavět. Nechci tam husy.
Kejhají tak, že mě stále ruší. Takže jedno je jisté zastupitelé napříč jsou dobří a a konečně se kejhání nebojí. Držím vám pěsti. Buďte odvážní !
odpovědět | #24 | 7.07.14 21:55
Autor: x
Titulek:
??!!
odpovědět | #25 | 7.07.14 22:20
Autor: Martin Lachman
Titulek:
Konečně se ozval někdo z druhého břehu. Bohužel se nepodepsal. Co to je za výrok - buďte odvážní - zastupitelé mají bojovat proti občanům?! Vypadá to, že to psal zastupitel - fandí sám sobě a těší se na pochybné zisky. Investovat se může, ale NENÍ NUTNÉ zastavět Koubek !! Pro důchodce někde jinde, nebo efektivně na části Koubku. Kdo bude chtít být v Chotěboři, tak si bydlení najde. Na co další park? Kde je plácek s lavičkou, tak tam sedí ti co nikdy nepracovali. Dát kus nejlepšího a společného pozemku soukromé osobě ( nejdříve na fitko a pak na jiný biznis, nebo extra ziskový prodej) to je nemyslitelné. Neopodstatněný megalománský projekt zavání myšlenkou, že si chce jenom někdo nahrabat... Zapšklí jedinci to však myslí dobře a moudře. Také bych dětem a budoucím generacím raději nechal volné plochy ( Koubek a zimák). Určitě to pro ně bude vzácnější, než zastavěné město a zaplněné lavičky...
odpovědět | #26 | 8.07.14 07:15
Autor: Jáááááááááá
Titulek: Re:
Ta moudrost je někde jinde . Na straně využití louky ve městě. Takže další komentáře jedinců mířené ve městě proti všemu - no comment. Ztráta času a na pouštění draka je to jaksi drahý pozemek...Opět navrhuji, abyste si zjistili, co to vůbec studie je. Já už se budu těšit na projekt.
odpovědět | #27 | 8.07.14 20:32
Autor: Jiří Misař
Titulek: Re:
Pane Lachman,s těma lavičkama jste snad dost přehnal?Nebo si vážně myslíte,že lidé co sedávají na lavičkách v parku nikdy nepracovali?Co jste zatím odpracoval Vy v životě?Rukama to nebylo co je mi známo skoro nic a asi by s vám nelíbilo,kdyby např.o Vás někdo napsal,že jste třeba jen kravaťák,který nabízí spoření.Proč zmiňujete v příspěvcích stále zimní stadion,je to vaše srdeční záležitost?
odpovědět | #28 | 8.07.14 22:44
Autor: Martin Lachman
Titulek:
Proti důchodců, odpočívajícím pracujícím nic nemám. Je mi líto, že jste to špatně pochopil. V celé diskusi se skrytě mluví o obyvatelích z Kozince ( přesnější název mi web nevzal, abych nebyl rasista ). Diskuse je k jinému tématu, proč narážíte na moji osobní činnost? Můžeme o ní podiskutovat, ale osobně. Zimákem myslím travnatý prostor před stadionem.
odpovědět | #29 | 10.07.14 15:08
Autor: dlouholetý občan Chotěboře!!!
Titulek:
To nejsou žádní zapšklí jedinci,ale normální lidé,nevím kdo se takto vyjadřuje, rozum se vypařil úplně z hlavy, když takto uvažujete, všechny studie a projekty jsou nesmysly, nechte takto klidnou lokalitu tak, jak je,fitko někam jinam do sportu, startovací byty někam mezi činžáky, pečovatelskou službu k rehabiliťáku do parku, proč by se tato krásná lokalita měla zničit jenom pro alibistické loby a pro prachy několika fanatiků?Mějte rozum!!! Pěkně jste se vyvbarvili za 4 roky!!! Zneužli jste důvěru občanů!!! Měli byste se stydět!!! Zrušte studie!!!
odpovědět | #30 | 10.07.14 16:51
Autor: Jáááááááááááá
Titulek: Re:
Pane to myslíte vážně? Jak si dovolujete mluvit za mě? Já s řešením souhlasím. Takže pokud se vám to nelíbí, je to váš problém a mluvte v jednotném čísle. A už dejte s bláboly pokoj.
odpovědět | #31 | 17.07.14 14:15
Autor: dlouholetá chotěbořačka
Titulek:
To nejsou žádné bláboly ale normální názory rozumných lidí,kteří tam žijí x let, a není jim lhostejný osud Koubku,chcete vážení občané sepsat petici za zachování Koubku?I pečovatelský dům i startovací byty i fitcentrum je nesmysl,tato krásná lokalita by byla úplně zničena a tyto údajné náměty by se časem změnily v něco úplně jiného?Jde o to získat peníze ,dokud jsem tady a potom se to rozplyne někam jinam.Byla zneužita důvěra občanů před 4LETY!!!tOHLE JSME SI Nepředstavovali!!! Je to Váš pozemek, že říkáte, že tam nechcete husy?Já tam nechci blbej projekt!!!!!!! I sama p.starostka vyrostla na Koubku, divím se, že zaujímá takovýto postoj,pamatuji si,jak hrála pingpong a dodnes tam má část rodiny,bydlí tam její tatínek,pamatuji si, jak vozila kočárek s dětmi a dvojčaty.???
odpovědět | #32 | 17.07.14 14:32
Autor: Jáááááááá
Titulek: Re:
Už je to dlouholetý občane i občanko trapný...
odpovědět | #33 | 21.07.14 14:19
Autor: CHOTĚBOŘÁK TĚLEM A DUŠÍ
Titulek:
VY NEBO TY JSTE TRAPNÍ,A OSTATNÍ, CO SI NEDOKÁŽOU NIČEHO VÁŽIT, ANI PRÁCE LIDÍ,ANI KRÁSNÉ PŘÍRODY A OVZDUŠÍ BLBEC JE BLBEC A TUPEC JE TUPEC!!!!!!!!!!!!! NAJDETE JINOU VHODNOU LOKALITU A CHOTĚBOŘI TO JENOM PROSPĚJE!!!!!!!!!
odpovědět | #34 | 21.07.14 19:16
Autor: J.
Titulek: Re:
Prosím vás, jaká je na Koubku krásná příroda?! Kus zelené louky s okolní zástavbou, to je podle vás krása? Vždyť sportovní centrum tam je kousek, tak proč ne fitnes, mladí lidé tam bydlí také, tak proč ne startovací byty? Krásná příroda je (dle mého) les, zámecký park, ale rozhodně ne Koubek :-(
odpovědět | #35 | 22.07.14 10:57
Autor: KM
Titulek: Re:Re:
Přesně, jen louka na venčení psů :)
odpovědět | #36 | 24.07.14 15:06
Autor: obyvatel Koubku
Titulek:
Koubek je krásná a klidná lokalita s nádherným výhledem na
stadion,na železné hory a vysílač krásný, když večer svítí jako maják na břehu moře v dáli, to nepochopí nikdo, kdo tam nebydlí, je tam dobrý přístup na stadion, venčení psů nikomu nevadí, ale tak rozsáhlá zástavba vysoká 4 patra tam vůbec nekoresponduje, najděte jinou vhodnou lokalitu třeba hřiště za hasičema, za obecňákem, býv.byt správa, býv. plicní středisko, fitcentrum mezi stadion a fotbalové hřiště, startovací byty jinam mezi zástavbu , dům s pečovatelskou službou k rehabilit. ústavu!!!
Proč se nejdříve nerozvinula diskuse s občany na toto téma a pak teprve projekt, dělá se to všechno od konce a opačně!!!!Upečeno narychlo,dokud tam jsem aby byly prachy a co potom,abychom se nedivili a bylo by už pozdě !!!!! Bylo by škoda zničit tak nádhernou lokalitu!!! Nic se nedá vzít zpátky!!!! Abychom si neklepali na čelo!!!!
odpovědět | #37 | 25.07.14 07:55
Autor: Jáááááááááááááá
Titulek: Re:
Vemte si obvaz a dejte vy zastánci trvalé husí louky už pokoj. Opakovaný vtip není už vtipem, ale deformací.
odpovědět | #38 | 1.08.14 15:46
Autor: dlouholetý obyvatel Koubku
Titulek:
TO není vtip ,ale normální pohled normálního člověka na věc, urážejte si někoho jiného !!! Oba projekty nejsou dobré,najdete jinou lokalitu.Chce to jen trochu přemýšlet!!! Abychom si počase neříkali jak jsme to zpackali! Všechno není tak úplně dobré, co se v Chotěboři udělalo! Zbytečně se pokácely stromy na náměstí, zbytečně se pokácely stromy u Gymnázia! Stačilo je jenom šikovně ořezat!
odpovědět | #39 | 5.08.14 14:14
Autor: koubačka
Titulek:
zrušte oba projekty,oba jsou špatné,najděte jinou vhodnou lokalitu,neničte nádherný kus přírody uprostřed města,byla by to škoda!
odpovědět | #40 | 5.08.14 17:50
Autor: chotěbořák
Titulek: Re:
Běžte už s tím nádherným kouskem přírody někam...Sídliště Na Chmelnici se taky postavilo na nádherném kousku přírody a tenkrát se nikdo z Vás, koubáků, určitě takhle neozýval.
odpovědět | #41 | 11.08.14 15:51
Autor: chotěbořák na koubku
Titulek:
běžte vy někam,třešňovka se měla taky zastavět,a rozumně se od toho ustoupilo,zůstala zachráněná, protože rozumní lidé dostali rozum, tohle je podobná věc, je to naprostý nesmysl tak nádhernou lokalitu zastavět, pečovatelskou službu je potřeba dát k rehabilitačnímu ústavu, startovací byty někam mezi další zástavbu, fitcentrum někam mezi sportovní areál ke stadionu a rozhodně by se udělala dobrá věc. Neničte tak krásnou lokalitu a nechte ji i pro další generace !!!
odpovědět | #42 | 12.08.14 19:25
Autor: Stanislav
Titulek: Budoucnost Koubku známa...
tak a Koubek už je v Plzni! děkujeme vedení města, že to nechalo zajít až takhle daleko, opravdu odborníci na svém místě...
odpovědět | #43 | 14.08.14 12:03
Autor: starousedlík Chotěboře
Titulek:
KDYŽ už jsme až v Plzni,tak pozdrav pánbu, vemte rozum do hrsti a zrušte oba projekty,najděte novou lokalitu! peč. dům u rehabiliťáku,star.-byty mezi zástavbu, fitcentrum ke stadionu,neničte tak vzácnou lokalitu nebo někam jinam a mějte rozum ,myslete !
odpovědět | #44 | 15.08.14 13:24
Autor: koubák dlouho v Chotěboři
Titulek:
Tato vzácná lokalita by se rozumně měla zachovat,zkuste trochu přemýšlet, zachovat ji takovou,jaká je, bylo by škoda ji nechat zničit, bude to ostuda pro celou Chotěboř.Myslete i na další generace, nejenom na sebe!!!!
odpovědět | #45 | 15.08.14 15:12
Autor: Jáááááááá
Titulek: Re:
Vy z Koubku alias asi 7x jste taky vzácný a hlavně trapný. Není tam taky vzácná květena a vzácný hmyz?
odpovědět | #46 | 15.08.14 16:11
Autor: Chánovák
Titulek: Re:Re:
Ano je tam hlavně dost nasr... od psů.Lokalita zatim dobrá jen pro chovatelé králíků,trávy na krmení dostatek.Ještě bych to tam nechal osadit lavičkama,aby se tam mohlo parádně pařit jako je to u kaple.
odpovědět | #47 | 28.08.14 14:12
Autor: zasloužilý chotěbořák a koubák
Titulek:
běžte někam vy feťáci a nechte lokalitu koubek takovou jaká je, nechte i pro příští generace kousek té vzácné přírody, které město v ČR se může pochlubit tak vzácnou lokalitou jako Chotěboř, buďte pyšní na to , co tady máme a nenechte ji zničit proboha, je to znevážení práce občanů v celé Chotěboři, probuďte sew a mějte rozum,ne všechno co udělala radnicew a zastupitelstvo je super a přiznejte si i chyby, toho kouře, špatného ovzduší,hluku , špíny feťáků, bordelu je po Chotěboři dost i problémových partiček a nepřiděláívejte ještě další problémy a rozhlídněte se kolem sebe a mějte rozum !!!!!
odpovědět | #48 | 28.08.14 15:13
Autor: Jáááááá
Titulek: Re:
tenhle duševní stav se u vás projevuje neustále?Praktický lékař nepomůže, chce to zasloužilého specialistu
odpovědět | #49 | 29.08.14 20:41
Autor: Pavel
Titulek: Re:
Prosím vás, to už přeháníte, ne? Proč každého, kdo nesouhlasí s vaším názorem nazýváte feťákem??? Co je na Koubku tak vzácného?
odpovědět | #50 | 1.09.14 17:08
Autor: normální chotěbořský občan!
Titulek:
Ty feťáci se tam potulujou a válí se pod lavičkama, máte jen smůlu,že je nevidíte zrovna v tu dobu ,když tam dělají bordel a válí se flašky skleněné i umělé od chlastu!!!! Pod těma lavičkama a my to musíme uklízet někdy ani měst.pol. nepřijede!!! Jen si to jděte zkusit a uvidíte!!! Ale musíte si pospíšit, rychle utečou!!!! To nemá se slušným chováním nic společného.Dalščí bordely tam na Koubku nechceme a starší lidé potřebují především klid a slušné zacházení, nedovedu si představit ten řev z fitcentra!!!!Ani startovací byty,ani fitcentrum se tam nehodí ani pečov.dům ,udělejte to jinak a Chotěboři jen pomůžete!!!!
odpovědět | #51 | 2.09.14 11:01
Autor: Jááááááá
Titulek: Re:
Tady už to není normální občane....
odpovědět | #52 | 9.09.14 14:01
Autor: Pavel B.
Titulek: porcování začalo
A věci kolem Koubku se opravdu najednou hýbou velmi rychle.

http://havlickobrodsky.denik.cz/zpravy_region/nejlukrativnejsi-pozemek-k-mani-za-par-korun-20140909.html
odpovědět | #53 | 9.09.14 23:02
Autor: Kňour
Titulek: sakra, sakra
A sakra, sakra, kdo ten prodej tak narychlo tlačí?
Buď je to poslední štěk bývalé místostarostky (tedy ODS) nebo je zatím současná starostka (tedy ČSSD)? Komu tak strašně záleží, aby se to nyní tak honem prodalo Peškovi? Navíc za opravdu směšnou cenu. Celé to fakt strašně smrdí.
odpovědět | #54 | 10.09.14 09:41
Autor: Julča
Titulek: Re:sakra, sakra
Budou volby a nezmění se vůbec nic,ta samá čeládka nám tu bude vládnout dál,možná si přehoději jen klíče od kanceláří a přestěhujou se,zastupitelstvo to samé,podívej se na kandidátky.Já čekala,že to nakonec prodaji třeba skautum,nebo pejskařum a ne p.Peškovi.Ale ještě to neni konečný verdikt,ne?
odpovědět | #55 | 10.09.14 09:54
Autor: Jááááááááááááááá
Titulek: Re:Re:sakra, sakra
Jak můžeš někoho nazývat čeládkou a ostatní urážet nulo ?
odpovědět | #56 | 10.09.14 11:12
Autor: Julča
Titulek: Re:Re:Re:sakra, sakra
Koho jsem jako urazila,čeládka je urážka,nebo služebnictvo?Zatim jsi urazil jenom ty mě.
odpovědět | #57 | 10.09.14 12:24
Autor: Jááááá
Titulek: Re:Re:Re:Re:sakra, sakra
Ale jo, všechno dobrý. Jenom že se mně taková silná slova používaná na druhé nelíbí...
odpovědět | #58 | 10.09.14 16:12
Autor: jeden dlouholetý občan ,který to neměl lehké za totáč i po
Titulek:
Krucinál to snad není možné,taková kosmická rychlost s prodejem pozemku ,chotěbořská radnice naši moci páni že se tak hýbou, bez totálního rozumu!!!!!!!!!!!Bylo řečeno na bouřlivém zasedání 25.června , že se bude celá záležitost dopracovávat a že k tomu budou přizváni dotčení občané, co tam bydlí okolo!!!!!!!!!!!Je to podvod a lež,že by se jednalo o korupci??????? Lidé vzpamatujte se a sepište petici !!!!! Třešňovka se dala zachránit, bytová správa zatím stojí a ten plac,kde dříve bylo plicní oddělení také a autobusové nádraží u Policie české republiky zatím nestojí!!!! Lidé,chotěbořští občané co vám není lhostejná budoucnost Koubku vemte rozum do hrsti a pokusme se něco udělat pro dobrou věc!!!!!!! Pečovatelský dům je nesmysl,hodil by se k rehabilitačnímu ústavu,starřtovací byty někam mezi činžáky, a fitcentrm ke stadionu!!!!!!! Když narychlo radnice prodá za pakatel pozemek , je v tom ...zavání to kriminálem!!!!! Lidi proboha už se proberte a dělejte něco,klidně Vám to podepíšu! Nechcete přece zmrzačit a zprznit Chotěboř!!!!!!!!!!!!!
odpovědět | #59 | 10.09.14 22:27
Autor: AS
Titulek: Kdo tahá za provázky ..
Postavit fitko, kurty na squash v Chotěboři je OK nápad. Ale je mnoho podnikatelů, kteří dají za takto lukrativní pozemek 1800 - 2000 Kč/m a fitko tam postaví. Bohužel žádná soutěž nebyla vyhlášena ...pozemky na RD se soutěží běžně a proč město v tomto případě nechtělo ? Pan Tomáš Pešek z Rozsochatce je spolumajitelem firmy RT, s.r.o. (dříve RT ROBOTERM). Tato firma ze 100% vlastní současnou firmu ROBOTERM. Ve firmě RT, s.r.o. je dalším spolumajitelem pan Břetislav Pour (člen rady města a zastupitelstva za ČSSD) a jaká to je náhoda, že členem dozorčí rady této firmy je manžel paní starostky Pavlíkové (také za ČSSD), pan Josef Pavlík. Tedy nebojte se, o žádnou korupci nejde a prodej těsně před volbami je dalším důkazem "schopností" paní knihovnice za tichého přihlížení dalších členů ČSSD (Škaryd, Stránský, Simandlová, Drtina a Tůma).
odpovědět | #60 | 10.09.14 22:51
Autor: ML
Titulek: Ofiko dotazy na web Chotěboře
Jak mám chápat moudrost a hospodárnost města v tom, že pozemky za řadovkama Zahradní ulice znehodnocené el. vedením, sloupem, břemenem - ceníte na 200 za m2 a metr nejlepšího pozemku na podnikání i bydlení se sítěma, velkým parkovištěm, hodnotíte také jen na 200,- za m2 ???
Hlavně se prosím neodvolávejte na službu obyvatelstvu ( majitelovo hezké bydlení, pocení se u zrcadla za peníze, mě k ničemu neposlouží )
Další dotaz - jak se zjistilo, že většině obyvatelům chybí Fitcentrum ? 3 fitka tu jsou + tělocvičny + další venkovní sportoviště + blízká pěkná příroda ( kdo se chce hejbat za peníze, tak ať raději podpoří již stojící a městem dotovaná sportoviště ).
Proč zrovna nyní schvalujete záměr využití a prodej té nejlepší části Koubku ?? Zda obyvatelé chtějí fitko, tak by nemuselo být zrovna dole - nejblíž středu města a oddělovat od sebe prostor Koubku a prostor před Zimákem. Nebylo by rozumnější začít zastavovat Koubek od shora, aby spodní část zůstala k dispozici na nejlepší záměr, nebo raději zůstala volná pro dětské a společenské akce, nebo i park, který bude dobře vidět a bude dostupný pro lidi, kteří navštíví kino, sokolovnu, zimák, fotbal, kurty...
odpovědět | #61 | 11.09.14 09:18
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Kdo tahá za provázky ..
Tak tady se musím silně ohradit a reagovat, protože soutěž bude vyhlášena a vy anonymně lžete. Nikomu se nebrání, aby třeba Vámi uvedené dva tisíce za metr dal. Opakuji, že jde pouze o záměr prodeje a třeba i Vy se můžete např. obálkové metody účastnit !
Takže komentář vyznívá pouze jako pošpinění a to jsem nikdy neuznával . Máte odvahu uvést své jméno?
odpovědět | #62 | 11.09.14 16:33
Autor: AS
Titulek: Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Ano je pravda, že včera pod tlakem veřejnosti rozhodlo zastupitelstvo o prodeji obálkovou metodou. Sláva. Nicméně rada města to takto nenavrhovala a do zastupitelstva šel prostý návrh na prodej panu Peškovi. U všech ostatních pozemků rozhodlo zastupitelstvo o prodeji bez obálkové metody, pouze v případě Koubku změnilo zastupitelstvo návrh Rady města (ČSSD) z přímého prodeje na obálkovou metodu. Návrhy do zastupitelstva jsou jednoznačné a je jednoduše ověřitelné, že pokus o prodej pod cenou byl učiněn a posvěcen radou města - většinu má místní ČSSD. Je smutné, že musíte skutečnost překrucovat a veřejně lhát o tom jak to bylo. Najednou popisujete jen závěr včerejšího jednání, ale návrh takový nebyl, tak doufám, že si veřejnost udělá obrázek kdo a jak podává nepravdivé a účelové informace.
odpovědět | #63 | 12.09.14 08:02
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
O vaší anonymitě a odvaze si veřejnost udělá úsudek sama. Nehodlám dále diskutovat, ale kopíruji pro čtenáře návrh rady:
473. Rada města projednala žádost pana Tomáše Peška, bytem Rozsochatec 133, o prodej částí pozemků číslo parcelní 1227/1, číslo parcelní 1228 a číslo parcelní 4466 o celkové výměře 2100 m2 v k. ú. Chotěboř, za účelem výstavby wellnesscentra. Rada města s prodejem pozemků souhlasí, navrhuje minimální kupní cenu 200,00 Kč/m2 a doporučuje předložit žádost k projednání v zastupitelstvu města dne 10.09.2014.
Zodpovídá: OdSM
Termín: 10.09.2014
99% informovaných to pochopilo. Pro vás opět a znovu -
byl to pouze návrh k projednání do zastupitelstva, opakuji: byl to pouze návrh k projednání do zastupitelstva, opakuji: bylo to pouze návrh k projednání do zastupitelstva. Mám to psát dokola? Asi zbytečné...Já prostě miluju takové přátele ČSSD...
odpovědět | #64 | 12.09.14 09:17
Autor: Roman Juránek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Tady vidíte, že není důležité jak věci jsou, ale jak se jeví.

Dnes přišel můj otec do práce s následujícím sdělením: "
Ve Svačince říkali, že rada prodala pozemek na Koubku Peškovi za dvě stovky. A spousta lidí by přitom za to dala dva tisíce ..., to je bordel ... "
Tohle je hlas lidu a asi bych se zamyslel, být politikem, navíc těsně před volbama, jakým způsobem budu takovéto žádosti řešit a komunikovat s veřejností :)
odpovědět | #65 | 12.09.14 09:23
Autor: Pu
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Mně říkal strejda, že u piva chlapi říkali, že bude na Koubku zoologická zahrada a proto to Pešek dostal za stovku
Jo a jeden úředník v tom má prsty. Má tam krmit jeho syn
odpovědět | #66 | 12.09.14 10:25
Autor: Emil
Titulek: Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
A teď ještě tu o červené Karkulce......
odpovědět | #67 | 12.09.14 10:25
Autor: AS
Titulek: Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Ano citujete správně návrh Rady města (ČSSD). Asi hůře chápete o co jde. Nejde o to, že zastupitelstvo rozhodlo realizovat prodej obálkovou metodou - to je naštěstí správně. Jde o to, že návrh Rady měl znít - zveřejnit záměr postavit na Koubku sportovní centrum a vyhlásit soutěž o prodej pozemků na toto centrum. Kritika se snáší na "kvalitu" návrhu Rady (ČSSD) na jednání zastupitelstva. Proč nebylo navrhnuto uspořádat soutěž o tyto pozemky ? Stejně jako to Rada navrhuje u rodinných domů ? Proč Rada (ČSSD) navrhla jen prodej "spřízněné" duši za směšný peníz ? Chápete už co znepokojilo veřejnost a proč pak musí Město vydávat tisková prohlášení ....
odpovědět | #68 | 12.09.14 10:37
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Pane kolego, znepokojený jste pouze vy. Víte vůbec, že zastupitelstvo je vrcholový orgán města? Rada to určitě není ( pro vás asi novinka, že v ní je i ODS) a proto bylo o této věci jednáno na zastupitelstvu . Stalo se to, že vznikl hlasováním dobrý výsledek pro podnikatelskou aktivitu. Vaše proč je už komické, ale i tak děláte svými "příspěvky" sociální demokracii docela dobrou reklamu. Pište dál, lidé se budou bavit.
odpovědět | #69 | 12.09.14 10:51
Autor: Alena Č.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Prostě ten návrh rady, kde má ČSSD většinu, měl znít uplně jinak.O tom celém se tady a po celém městě rozvířila vášnivá diskuse a absolutně se tomu nedivim. Pane Stránský, proč jste to tedy navrhli a předložili zrovna zastupitelstvu takto? Vy sám jste podle mě velice slušný člověk a určitě dobře víte a cítíte, že v tom určitý záměr zřejmě byl.
odpovědět | #70 | 12.09.14 11:10
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Paní Aleno Č., já ale v radě nejsem a ani do jednání zasahovat nemohu. Ale jsem přesvědčen o tom, že rada nerozhodovala s úmyslem nějaké protekce, nebo poškození. Chtěla umožnit výstavbu centra. Já si myslím, že se stejně muselo počítat v zastupitelstvu s navýšením, což se stalo. Že navrhli nižší částku? Dám Vám za pravdu, že skutečně mohla být třeba hned vyšší. Myslím si ale, že finance jako vždy u nás v soutěži rozhodnou. Mně jenom vadí taková už tradiční česká zapšklost a závist. Já sám budu hrozně rád, pokud se výstavba welnnes centra, které by mělo být na špičkové úrovni uskuteční. Končím, hezký den.
odpovědět | #71 | 12.09.14 11:55
Autor: Jiří Tomášek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Pane Milane ještě nekončete.Je to sice trošku mimo diskusi o fitku,ale mě by jako občana např.zajímalo,kolik Cekus,jehož jste ředitelem,nasypal už letos do oprav zimního stadionu,kina,atd.Co se změnilo na stadionu,jak se daří zaplnit volné prostory v budově a co se plánuje dál?Děkuji za vstřícnou a korektní odpověď.
odpovědět | #72 | 12.09.14 12:33
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Určitě pochopíte, že se to v komentáři nedá popsat, ale velmi rád Vás Jiří přivítám na pracovišti, kde Vám Vaše otázky zodpovím.
odpovědět | #73 | 12.09.14 12:43
Autor: Jiří Tomášek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Já jsem Vás poprosil,zda by jste to napsal sem,je snad něco co nemůžou lidi vědět?Chápu,že je před volbama.
odpovědět | #74 | 12.09.14 13:07
Autor: Pepan
Titulek: korupce?
Pokud má někdo podezření nebo dokonce důkazy o korupčním jednání, máme zde PČR. Anonymní internet toho snese hodně.
odpovědět | #75 | 12.09.14 13:10
Autor: včelka Mája
Titulek: Re:korupce?
To ti to tentokrát trvalo Pepane.
odpovědět | #76 | 12.09.14 13:30
Autor: Milan Stránský
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Berte to asi takhle:
je pátek, začíná se točit burčák a nějaký rozbor by byl na stránky. Ale pro Vás speciálně průběžně za všechna střediska:
- 18 x investice = Aréna = 500.000,-, Kino = 1,200.000,-, Muzeum = 580.000,- Kč
K 6 měsíci opravy a údržba všichni 350.000,-, materiál: 250.000,-, energie 444.000,-Kč Jinak ostatní u mě. Hezký víkend.



odpovědět | #77 | 12.09.14 18:05
Autor: ML
Titulek:
Tiskové prohlášení jste asi viděli na webu Cho. Vznesl jsem tam tyto dotazy :
jak se zjistilo, že většině obyvatelům chybí Fitcentrum ??
Proč zrovna nyní schvalujete záměr využití a prodej této DOLNÍ části Koubku - posledního - nejlepšího pozemku ??
Můžou se takto jednoduše měnit komplexní projekty Koubku ??
Zda obyvatelé chtějí fitko, tak musí být zrovna dole ???
Cena pozemku za finančákem byla od města 1000 za metr - jaký odhadce stanovil dolní Koubek za 150,- metr ???
Nejdřív obálková metoda a pak zastupitelstvo projedná komu to dá - co to znamená ???
Děkuji za 6 odpovědí.

odpovědět | #78 | 12.09.14 19:20
Autor: Martin Lachman
Titulek: Dolní část Koubku
Šokující cenou - jen 300 za m2 - odvedli pozornost od podstatnějšího problému. Chtějí si zabrat strategický pozemek, který otevírá, nebo uzavírá další části Koubku. Má také dostupné všechny sítě a navíc velké parkoviště. Nikdo z rozumných lidí by ho neprodal ani za 2000/m2. Město by ho nemělo PRODAT VŮBEC !!!!
Bavme se o tom, jak zrušit prodej. Případném využití bych nechal klidně na našich dětech...
odpovědět | #79 | 12.09.14 19:24
Autor: Pepan
Titulek: Re:Dolní část Koubku
Zajeď do díry borče a starej se o lišky
odpovědět | #80 | 12.09.14 21:13
Autor: KB
Titulek: Re:Re:Dolní část Koubku
"Tiskové prohlášení k prodeji pozemků v lokalitě Koubek" na stránkách města je opravdu k smíchu. Stejne jako vysvetlovani pana Stranskeho. Je Zrejme, ze je to nejaka spinava levarna CSSD. A asi jim to stojí za to, když jim před volbama nevadí taková negativní reklama. A například ja, jako tradiční volic CSSD, zde prohlasuji, ze po tomto jejich extempore, v blízkých volbách budu volit někoho jiného. A myslím, ze nebudu sám. Stalo vam to mile CSSD za to? Bohužel asi ano :-(.
odpovědět | #81 | 12.09.14 22:43
Autor: Tom
Titulek: Re:Re:Re:Dolní část Koubku
http://jihlava.idnes.cz/levny-prodej-pozemku-v-centru-chotebore-fdr-/jihlava-zpravy.aspx?c=A140912_2098910_jihlava-zpravy_mv

Co je myšleno tím, že se jedná o nezasíťovaný pozemek? To si snad starostka dělá srandu. Všechny inženýrské sítě vedou přece v přilehlých ulicích. Jsem rozladěn touto nevinnou milovnicí knih.
odpovědět | #82 | 15.09.14 13:36
Autor: Tomáš J.
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Pane Milane, jakej byl páteční burčák, nebolela Vás hlava ?
odpovědět | #83 | 15.09.14 14:05
Autor: Milan S
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Pane Jirko : Bylo to fajn, právě tady si člověk uvědomí u tak krásné moravské cimbálovky, že člověk by si měl vybírat svoje životní priority a zbytečně se nenechávat vytáčet někým, kdo za to nestojí. Doporučuji všem .
Co říci závěrem : vínečko, klobáska, hudba, zpěv, přátelé, taneček na silnici - co více si přát. Hezký den a tím opravdu končím.
odpovědět | #84 | 15.09.14 23:17
Autor: Ales
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Kdo tahá za provázky ..
Hlavne ze se Vam pane Milane dobre spi z toho, ze mate krasne kino a trouchnivelici zimni stadion, kde krome chodby je vsechno X let stare...
odpovědět | #85 | 16.09.14 00:16
Autor: Bývalý Chotěbořák
Titulek: Stejně to dopadne, jak radní chtějí
Za prvé: Welness/fit centrum je ryze komerční služba, kterou by město nemělo v žádném případě nijak podporovat, ani nízkou cenou pozemku, protože to dělá na úkor občanů (ne v jejich prospěch) a na úkor ostatních poskytovatelů podobných služeb.
Za druhé: Pro podání nabídky je třeba splnit v šibeniční lhůtě řadu podmínek. To dokáže jen ten, kdo již má vypracovaný záměr, projekt v určitém úzkém oboru. Takže pan Pešek stejně ten pozemek koupí, ne za 200 Kč za metr, ale třeba za 250 či 300, nadále hluboce pod cenou.
Za třetí: Dokud si budete volit takové "hospodáře", bude "město" dělat další a další takové drahé chyby. Dobře vám tak.
odpovědět | #86 | 16.09.14 14:19
Autor: Petr B.
Titulek: Re:Stejně to dopadne, jak radní chtějí
Dávám vám za pravdu dobře nám tak.
odpovědět | #87 | 16.09.14 14:36
Autor: Jiří Pospíšil
Titulek: Re:Stejně to dopadne, jak radní chtějí
Máte pravdu dopadne to tak jak chotěbořští soudruzi chtějí stejně jako s místem které jako trafiky Stránský dostal.
odpovědět | #88 | 16.09.14 15:39
Autor: Pepan
Titulek:
Až mě to místní fňukání dojmulo k slzám. Všichni tady nadáváte a vsadím se o co chcete, že po volbách budou všude sedět ti samí lidé, na které budete dalších x let nadávat.
odpovědět | #89 | 16.09.14 16:30
Autor: Tomáš J.
Titulek: Re:
To máš Pepane asi pravdu, stačí se podívat na kandidátní listiny.
odpovědět | #90 | 16.09.14 19:30
Autor: Jana
Titulek: Re:Re:
Pohled na kandidátky je opravdu tristní. Žádný svěží větřík bohužel nezafouká. Je to smutné, ale Chotěboř byla, je a bude tou známou "rezervací" .
odpovědět | #91 | 17.09.14 07:08
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:
Ale jděte. Vynechte všechny prasátka, co se svých korýtek drží zuby nehty a kroužkujte. ;-) Určitě se tam někde najde někdo, koho znáte a věříte mu.
odpovědět | #92 | 17.09.14 08:07
Autor: Pu
Titulek: Re:Re:Re:
Pepan, Tomáš, Jana, Jiří ... všichni radí a mají řešení, ale ani jeden do voleb nejde. To znamená, že jenom kecají. Ono totiž jít do voleb chce odvahu a tu nemáte ani jeden. Čili výsledek - opakují se opět nesmyslné kecy o svěžím větru, trafikách, soudruzích. Vy ale zapácháte a to silně. Jdu větrat.
odpovědět | #93 | 17.09.14 10:39
Autor: jeden občan,který není lhostejný ke všemu,pronásled.před i po r.
Titulek:
Lidi vzpamatujte se a sepište petici za zachování Koubku, nic se nedalo vědět dopředu občanům,žádný záměr a rovnou výběr ze dvou variant, a rovnou pozemek soukromému subjektu bez výběrového řízení za pakatel, ještě není nic ztraceno, bytová správa , třešňovka stojí a tam kde bylo plicní, se ještě nic neděje, nenechme si zničit Chotěboř, tak krásnou lokalitu uprostřed města,vždytˇ údolí Doubravy,kaplička u sv.Anny,zámek , kostel sv. jakuba, kaple povýšení, parky, náměstí atd, to je chlouba pro Chotěboř, turisté se sem rádi vracejí, a obdivují tyto krásné lokality, pečovatelský dům, ani startovací byty ani fitcentrum se sem nehodí,peč.dům k reh.ústavu,start.byty mezi zástavbu,fitcentrum mezi sport a bylo by to nejlepší řešení, nechtějte zničit Chotěboř špatným rozhodnutím a přestaňte dělat zákulisní pletichy, zeptali jste se občanů a veřejnosti vůbec na jejich názor?Lidi,vzpamatujte se,klidně Vám tu petici podepíšu , ale tohle není fér! Mocenské ambice,pletichy,korupce, zavání to kriminálem?
odpovědět | #94 | 17.09.14 11:15
Autor: Občan
Titulek: Re:
Vždyť Koubek je louka mezi zástavbou (sice rodinných domů, ale pořád je to zástavba) a je i kousek od ostatních sportovišť, tak co pořád všichni máte. A když je to tak vzácná lokalita, jak je možné, že po louce jezdí motorky?
odpovědět | #95 | 17.09.14 13:35
Autor:
Titulek: Re:
jeden občan: prosím vás, už toho nechte, co je na Koubku tak krásného??? Nic, vůbec nic, kus zelené louky. Pokud se sem turisté vracejí, tak zcela jistě ne kvůli kusu zarostlé louky. S prodejem té louky to asi není v pořádku, to se shodneme, ale jinak si nechte napsat něco na uklidnění. Tak si tu petici zorganizujte sám, ne?
odpovědět | #96 | 17.09.14 14:25
Autor: Koloděj
Titulek: Re:Re:
Dávám za pravdu posledním účastníkovi této bouřlivé diskuse. Mezi nám považuji na Koubku za nejvzácnější 2 byliny, a sice kravské lejno a bodlák, které se vyznačují tím, že málokdy kvetou ve stejném vegetačním období. Jinak si musím po projití některých příspěvku hluboce postesknout a konstatovat, zda je vůbec rozumné, aby chovanci z brodské psychiatrické léčebny měli volný přístup k internetu. Všechny potíže ve městě by vyřešily LIDOVÉ SOUDY, dejte na mně !
odpovědět | #97 | 17.09.14 21:50
Autor: Fešák
Titulek: Re:Re:Re:
Koloději, Koloději :-). Souhlas, LS by to vyřešily. Případně nažhavená Dýmovnice ;-) Cha, cha
odpovědět | #98 | 18.09.14 08:54
Autor: jezevec
Titulek: Re:Re:Re:
Tak hoši bacha, takže vy tohle podporujete? Co na to redakce, je to na trestní oznámení.
odpovědět | #99 | 18.09.14 13:20
Autor: Pašák
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Trestní oznámení? A za co?
Leda za prodej Koubku hrubě pod cenou.
Jinak za mě:
1. pečovatelský dům - ano
2. startovací domy - proč? (když už, tak byty a jinde na méně lukrativním pozemku)
3. Fitnes - ne, v případě že ano, tak za cca 10x vyšší cenu.
odpovědět | #100 | 18.09.14 13:53
Autor: jezevec
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
za ty lidový soudy brouku, to už tady v minulosti bylo
odpovědět | #101 | 18.09.14 17:35
Autor: Koloděj
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Děkuji Fešákovi za připomenutí nažhavené Dýmovnice. S tou se samo sebou počítá také, na 200% :-) !!! Nechci příliš zaplevelit a odbíhat od pilotního tématu, takže akorát pár řádků k duchaplné reakci Mr.Jezevce. S potěšením shledávám, že Vás ošetřující lékař o "internetovou" výsadu zatím nepřipravil, takže nakonec na proklamovaných zlepšení životních podmínek v našich ústavech bude něco pravdy. Ale raději to moc nepokoušejte, jeden nikdá neví a protloukat se světem, jako blázen na útěku, bych Vám rozhodně nepřál, to mi věřte. Má úcta.
odpovědět | #102 | 19.09.14 10:12
Autor: Pepan
Titulek: Re:Re:Re:Re:
Milé Pu, nechci vám sahat do svědomí, ale pokud opravdu umíte číst, zjistil byste z mých vět, že naopak nabádám lidi, aby šli k volbám a volili. Ano, vyvětrejte si svůj smrad.
odpovědět | #103 | 2.10.14 18:07
Autor: CHOTĚBOŘÁK
Titulek:
STARÉ STRUKTURY NÁM ZNIČÍ CHOTĚBOŘ, CO VY NA TO !
odpovědět | #104 | 5.10.14 08:36
Autor: I.
Titulek: Re:
Že si máte napřed vypnout ten CapsLock. Jednak se to blbě čte a na nás nemusíte "křičet". No a jinak, jak už tady bylo mnohokrát napsáno, ten prodej není asi úplně košer, a souhlasím s ostatními, že na té zelené louce nic krásného není. Prostě mi přijde, že obyvatelé Koubku budou proti jakékoli stavbě.
odpovědět | #105 | 1.11.14 11:35
Autor: M.Lachman
Titulek: Rozhoduje rada dobře ?
Každý má nárok na své podnikání a bydlení. Výtky padají na pana Peška, ale myslím, že hlavní problém je na radnici. Chybně neřeší detaily a rozdíl mezi travnatým pruhem mezi plotem a silnicí za 150/m2 a velkou plochou se sítěmi, parkovištěm a ve středu města. Já bych rozlišoval i horní část Koubku a dolní. Dále „soukromníku, kup si pozemek od soukromníka – třeba zahradu vedle zimáku.
Je to také ve středu dění (pro bydlení by tam byl ale hluk a jiná cena). Proč mají podpořit všichni občané zrovna tohoto podnikatele symbolickou cenou za pozemek? Kompromisem může být nabídnutí jiné části Koubku, ale za 1200. Spodní část bych nedal vůbec, nebo za zajímavější cenu. Už vidím, že město nyní prodá za 300,- a za chvíli řekne „potřebujeme pro občanskou vybavenost pozemek“ a odkoupí ho od soukromé osoby za 2000,-“ Zda je fitko a bydlení pana P. pro všechny tak prospěné a dotované, tak proč je podmínka zachování tohoto účelu pouze 10 let.?! To také nechápu…
odpovědět | #106 | 1.11.14 12:17
Autor: Jana N.
Titulek: Re:Rozhoduje rada dobře ?
Pane Lachman je veliká škoda pro nás všechny občany,že takhle znalej a rozumnej člověk jako jste Vy,nekandidoval do zastupitelstva našeho města.Třeba za bubeníky,ale stálo by to za to.
odpovědět | #107 | 28.11.14 13:57
Autor: chotěbořský občan patriot
Titulek:
naprosto nevyřešená věc úplně špatným směrem teď po volbách se jen trochu obměnila radnice a jinak stará struktura se špatným náhledem na věc zkuste trochu přemýšlet s rozumem bez mocenských náhledů na věc a zachiovejte koubek tak jak je a plánované stavby umístěte jinde to vám garantuju,že to bude správně
odpovědět | #108 | 29.11.14 20:08
Autor: X.
Titulek: Re:
Prosím vás, už toho nechte, na Koubku není nic, co by stálo za zachování. Když se stavělo Penny, taky vám to bylo fuk, že ti, kdo tady bydlí, budou mít pod okny několikrát denně kamiony, celkově vyšší provoz atd. Ono vás neubude.
odpovědět | #165 | 21.07.15 13:03
Autor: chotěbořák každým coulem
Titulek:
špatná věc se špatným koncem ale není ještě vše ztraceno mějte trochu rozumu a zamyslete se nad tím nebo snad se nechcete podívat lidem do očí a ostatnímu okolí a ty mrakodrapy zrušte a bude to fajn nechte tam klidovou zónu
odpovědět | #166 | 27.08.15 15:22
Autor: chotěbořák
Titulek:
jsme v chotěboři,podle toho komunikujte, nejsme na mrakpodrapu a v oblacích, mějte rozum, nechte lokalitu v klidu,tak jak je a bude to správná volba i pro příští generace!!!Mějte rozum!!!!!!!
odpovědět | #167 | 28.08.15 08:54
Autor: Pepan
Titulek: Re:
Já bych tam instaloval zoo. Ta v okolí není a "chotěbořák" jako ošetřovatel a krmič je ideální řešení.
Doporučuju pro něj otevřený pavilon šelem, třeba přestane komentovat...
odpovědět | #168 | 10.09.15 13:25
Autor: chotěbořák každým coulem!!!
Titulek:
lidé mějte rozum s nechte tu krásnou lokalitu na pokoji,jak je,uděláte dobře,podívejte se,jak dopadl kruhový objezd,samá vlna,samá fušeřina,nákladní auto se nemůže vytočit,auta se nevejdou na zaparkování, kostky se vyvalují, všechny ulice jsou zúžené, všude vystrčené oblouky,je to hlavní tah Praha,Brno počřkejte až bude zima,ta to prověří,že je to blbost,zrovna tak Koubek,pryč sfitcentrem,startovacími byty a peč.dům,nebo pro seniory na jiné místo,myslete na příští generace uděláte dobře,tak krásná lokalita,činžák 4 patra se tam nehodí, ten se hodí mezi papanáše někam jinam!!!mějte rozhum!!!!!


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v listopadu
1.11. 11:18 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
29.09. 23:28 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v září
1.09. 23:26 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc září. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v srpnu
29.07. 22:50 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc srpen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v červenci
3.07. 00:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc červenci. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
18.10.24 00:01 Petr Ďoubal
7.11.24 09:06 Michaela Pavlasová
22.11.24 12:35 Michaela Pavlasová
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-07-15 01:04:14 Hansek
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky