Dva úředníci mají 4x více práce

Datum: 26. červenec 2006, 09:00
Autor: Milan Knob
Rubrika: Reportáže
Chotěboř * Trvale pracovně přetíženi jsou dva zaměstnanci odboru majetku a investic města Chotěboře.
"Na každého z nich připadá čtyřikrát více úkonů než je běžný průměr v jiných městech v kraji Vysočina. Přitom rozhodují o investicích v desítkách milionů korun. K tomu musí pracovat denně v terénu," zdůraznil starosta Tomáš Škaryd.
Proto městský úřad uvažuje do budoucna o posílení odboru o jednoho zaměstnance, stážistu, jehož mzda bude částečně hrazena úřadem práce. Při hodnocení vytíženosti úředníků vycházela chotěbořská radnice z analýzy kraje Vysočina nazvané Partnerství, kde kraj posuzoval, jak si vedou v plnění úkolů státní správy jednotlivé městské úřady.

Převzato z deníku Vysočina

Komentáře:

Odpověď pro:  Milan Linhart / Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 29.07.06 14:37
Autor: ferda
Titulek: práce na úřadě
jak je možný, že 4x více úkolů zvládnou za běžnou pracovní dobu? to dělali předtím jenom chvilku? ostatní by toho taky zvládli víc.
odpovědět | #2 | 1.08.06 08:50
Autor: beruška
Titulek: přetíženost-slabá omluva
Taky musím napsat špatnou zkušenost s těmito zaměstnanci. Neprofesionální jednání, opovrhování. A ty díla co vytvořili!! Například schody v parku u kapličky. Chtěla bych vidět maminku co po nich vytlačí kočárek a po roce jsou schody oprýskané.Hrůza v době bezbariérové.
odpovědět | #3 | 2.08.06 10:44
Autor: brouk
Titulek: Re:práce na úřadě
co je na tom divnýho? Spousta zaměstnanců zase dělá 4x míň.
odpovědět | #4 | 2.08.06 11:05
Autor: Mikeš
Titulek: 4x více práce
4 x více práce znamená, že teď budou vytíženi skoro na 40%. Nejsou na to zvyklí a je to nespravedlilé, když ostatní zůstanou na svých 10%
odpovědět | #5 | 2.08.06 11:19
Autor: Luky
Titulek: Chudáci
Chtělo by to odpovídající odměnu. Co třeba pochvala před nastoupenými úředníky?
3.08.06 08:54
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
3.08.06 09:38
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
3.08.06 09:57
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #9 | 3.08.06 10:42
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Klid pánové
Tak se pěkně uklidníme, zhluboka se nadechneme...
3.08.06 13:20
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #11 | 3.08.06 14:48
Autor: Luky
Titulek: Re:Re:Chudáci - Ferda
Jo máš pravdu, premiér přijel spolu se starostou otevřít zmetek - prostě typicky socanská akce. Kolotoč vydává zvuky jako dinosaurus v říji. Obyvatelé okolních bytů neměli večer šanci slyšet se u večeře nebo poslouchat televizi. Grippeny nad městem a sousední hospoda je proti tomu zahrada ticha.
odpovědět | #12 | 3.08.06 14:55
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Chudáci - Ferda
No jo, hřiště pro celé město - když už by se tam maminy přes celé město z ostatních sídlišť přitáhly tak nemají ani kde sedět - jen pár provizorních laviček - to by měla místí čssd cvaknout ze svého, to byla vlastně volební kampaň - z toho nikdo jiný užitek mít nebude
3.08.06 14:56
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
3.08.06 15:03
SMAZÁNO
Komentář byl správcem této sekce smazán.
odpovědět | #15 | 3.08.06 15:46
Autor: Milan Knob
Titulek: Mazání.
Začal jsem mazat některé komentáře, protože se mi vůbec nelíbily. Není to tím, že bych nadržoval jedné straně, která byla v těchto komentářích více než patrná, ale proto, že se mi to prostě nelíbilo. Článek jsem opsal z novin, kde to mám domluvené, protože k těmto článkům se naši občané nemůžou vyjadřovat. Proto jsou uvedeny tady. Takže pokud zde budou do budoucna nevyhovující komentáře, tak budou okamžitě mazány ať se to někomu líbí nebo ne!
odpovědět | #16 | 3.08.06 17:28
Autor: Bohous B.
Titulek: Re:Mazání.
Nazdar Milane,koukam,ze delas v CHotebori kulturu,vlastne cele pribuzenstvo.Konecne to tady vzal do ruk nekdo schopnej.Ja vzdycky myslel,ze umis v ruce drzet jen na hokeji vlajku a fandit.Jen kdybych Te mohl poprosit,trochu mene maz komentare,at se tady trochu vic pobavime.Jinak se mej,zdravime Te z hlinska a uz se tesime na derby.Cau.
odpovědět | #17 | 3.08.06 18:25
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Mazání.
Nezlob se, ale bez toho by to nešlo. To by si tu každý mohl dělat co by chtěl. Taky se těším až to vypukne. :-)
odpovědět | #18 | 3.08.06 18:28
Autor: Ferda
Titulek: Re:Re:Mazání.
Chtělo by to vytvořit novej web. Kde nebude nikdo dělat cenzuru a mazat příspěvky, který se mu zrovna náhodou nelíbí
odpovědět | #19 | 3.08.06 18:39
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Mazání.
Tak ho udělej :-)
odpovědět | #20 | 3.08.06 19:32
Autor: Zbyněk Mrkvička
Titulek: Re:Re:Re:Mazání.
Jasně, napiš si to od nuly, ať víš, jaká je to práce. A potom se těš na to, jak po tobě budou lidi plivat, když po nich budeš chtít dodržování alespoň základních pravidel. Anebo se po večerech scházejte v nějakém diskuzním kroužku. Jenže to zas neni ono, že? Tam chybí tahle příjemná, ke všemu svádějící anonymita.
odpovědět | #21 | 4.08.06 07:43
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Mazání.
Pane Mrkvička Ferda má bohužel pravdu. Smazali jste příspěvky, které vůbec nebyly vulgární, jen se otřeli o představitele jedné strany(městské i státní), to není seriózní postup. Pouštíte jen to co se vám líbí.
odpovědět | #22 | 4.08.06 07:56
Autor: Milan Knob
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Mazání.
Ty příspěvky nesmazal pan Mrkvička, ale já. Už jsem to tady napsal, že zrovna s touto stranou nemusím být v žádném případě kamarád, ale bylo to napsáno takovým způsobem, že se mi to prostě nelíbilo. Jo a když se to nelíbí Vám, tak sem prostě a jednoduše nechoďte a založte si s Ferdou svůj vlastní web, pokud na to máte.
odpovědět | #23 | 4.08.06 13:56
Autor: lala
Titulek: prosím nemazat
Prosím Vás pane Knob nemažte to ať se taky něco dovím.Myslím si také, že to byla politická akce tak rychle vybudovat hřiště-jinak městu všechno dlouho trvá.Doufám,že Paroubek brzo zkončí.Jinak těch 900 000Kč se mohlo skutečně použít třeba na LŠU.Nebo na drobné houpačky s prolézačkami na různá dětská hřiště, která nevyžadují údržbu a jsou podstatně levnější a proč město nevyužilo sponzorů???Např.mohla být prolézačka s cedulkou TUTO PROLÉZAČKU PRO VÁS DĚTI VYBUDOVALA FIRMA ta a ta.A naše chudé město mohlo ušetřit.
odpovědět | #24 | 4.08.06 15:31
Autor: Maxipes Fík
Titulek: Re:prosím nemazat
Já také jenom doufám, že brzo "zkončí" podobné názory mimo realitu, jaké zde čteme. Jste úplně mimo obraz !!
Hynku, Viléme - ptáci se houfujou, už asi brzo potáhnou....
odpovědět | #25 | 7.08.06 08:05
Autor: morous
Titulek: Re:přetíženost-slabá omluva
souhla s beruškou! proč se u kaple neudělala rampa, když mísat je tam dost? kroutím na tím hlavou, kdykoli do těch míst zabloudím. nepochopitelné!
odpovědět | #26 | 8.08.06 08:30
Autor: lala
Titulek: Re:Re:prosím nemazat
Vážený Fíku, za to skončí se omlouvám(jsem hamba).Ale jinak nevidím nic špatného na mém názoru.Vždyť na fotbalovém a jistě i zimním stadionu to funguje.Mimo obraz jste vy.Zajisté mám pravicové přesvědčení, protože si umím spočítat,že silná ekonomika=bohatý stát=vyšší životní úroveň pro všechny.Zadlužený stát=slabá ekonomika=chudý stát=nižší životní úroveň pro většinu.Je to jasné!!
odpovědět | #27 | 8.08.06 14:20
Autor: Maxipes Fík
Titulek: Re:Re:Re:prosím nemazat
Tvoje přesvědčení je v pořádku, jenom mně není jasné co myslíš tím že na fotbalovém i zimním stadionu to funguje. Je přece úplně jasné, že bez velké dotace města by to nešlo utáhnout, takže se podívej na městský rozpočet, kde se dávají do těchto oddílů statisíce ! Potom to samozřejmě nějakým způsobem funguje i když žádný zázrak!
odpovědět | #28 | 10.08.06 09:08
Autor: lala
Titulek: Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Tobě tedy Fíku připadá normální dát 9000000Kč za 1 dětské hřiště?Když město nemá peníze?A co LŠU a nedodělané silnice atd.?Podívej se na internet, jsou tam sestavy-klouzačka,houpačky,prolézačky vše do 50 000Kč.Město jich mohlo koupit klidně pět na každé sídliště jednu sestavu.(Údržba a instalace jsou zanedbatelné).A ještě by zbylo na lavičky.Dle mého to byla politická akce.A oslovilo město firmy jako Autogen,Nate,Tenez,Služby atd.Ty mohly mít skvělou reklamu a finančně přispět.
odpovědět | #29 | 10.08.06 10:38
Autor: Maxipes Fík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Já si myslím, že politické akce jsou všechno, co se děje ve městě! To je totiž politika a je napříč spektrem. Nedostalo se na to 75% peněz z EU ? Teď nevím!
A jaké jsou zkušenosti se sponzorováním firem v Chotěboři ? Úplně nulové, protože jmenované firmy mají jiné priority pouštění financí. Asi to chce rovnější jednání mezi městem a podnikateli k oboustranné spokojenosti!
odpovědět | #30 | 10.08.06 12:13
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
To lala: Máte tam o jednu nulu víc! To hřiště stálo 900 tisíc. Budování dětských hřišť je ve volebním programu od začátku tohoto volebního období. Ale nikdy na ně nezbyly peníze, až letos se je s odřenýma ušima podařilo v rozpočtu udržet. V návrhu to bylo i v minulých letech, ale nakonec vždycky zvítězilo něco jiného. Ceny jsou různé, ale je to o kvalitě, trvanlivosti, údržbě a bezpečnostních i hygienických atestech. Na základě nabídek na Internetu i osobních návštěv zástupců radnice v jiných městech bylo poptáno pět firem. Ty měly za úkol navrhnout za 900 tisíc pro danou lokalitu co nejvíce atrakcí. Většina firem zpracovala nabídku ve více variantách, takže rada města nakonec vybírala asi z 12 různých řešení tohoto prostoru. Pan premiér se objevil v Chotěboři zcela neplánovaně, o jeho příjezdu se pan starosta dozvěděl pouze jeden den dopředu. Samozřejmě, že se honem pro pana premiéra vymýšlel nějaký program, aby pouze neseděl na radnici a dostal se i mezi lidi. Náhodou bylo právě dokončeno dětské hřiště, takže se to nabídlo samo, aby ho pan premiér slavnostně otevřel. Původně mělo být zprovozněno po dobu prázdnin pouze neoficiálně a slavnostní otevření se plánovalo až v září po vybudování plotu a dokončení dalších úprav.
odpovědět | #31 | 11.08.06 10:16
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Ad: náhoda: a nějakou o Karkulce byste neuměl?

Prostě žijeme ve městě, kde dětské prolézačky otevírá premiér státu! Chotěboř je město strategického významu!
odpovědět | #32 | 11.08.06 11:24
Autor: Maxipes Fík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Sleduji, že jsi déledobě trapný. Neměl jsi kruté dětství?
odpovědět | #33 | 11.08.06 12:44
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Pokud ta "déledobá" trapnost patřila mně tak odpovídám, že na dětství si stěžovat nemohu, milý Maxipse.
odpovědět | #34 | 11.08.06 14:10
Autor: Ferda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Taky mě překvapuje, že by se Paroubek sám od sebe hrnul do města, kde chcíplo několik psů!!!
odpovědět | #35 | 11.08.06 16:45
Autor: Mravenec
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
U tebe mě nepřekvapuje už vůbec nic Ferdo !!
odpovědět | #36 | 11.08.06 16:49
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Vážení diskutující, Vy jste snad zapoměli, že šéf poradců pana premiéra vystudoval Obchodní akademii v Chotěboři! A že s ním někdo seděl v lavici. Jinak by jste se nemohli takhle divit!
odpovědět | #37 | 11.08.06 17:16
Autor: Ferda
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Pozor na hrubky, pane Linharte!
odpovědět | #38 | 11.08.06 17:51
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Při vyplňování formuláře diskusního fóra občas ujede interpunkce...
odpovědět | #39 | 11.08.06 18:33
Autor: roman
Titulek: Šéf poradců
Nebojte pane Linharte, mám známého v ČSA a ten mi říkal, že na něj do smrti nezapomene! Nakonec tu ztrátu ČSA o kterou se zasloužil stát zacáluje stejně tak z mého jako z Vašeho a představte si kolik hřišť by za to bylo. O to méně mně těší přítomnost takových panáčků v našem městě, ať už tu studovali anebo ne.
odpovědět | #40 | 12.08.06 09:33
Autor: Ferda
Titulek: Re:Šéf poradců
Souhlas s Romanem. Ať je to Tvrdík, nebo Změklík, stejně hřiště, stadion a ani nic jinýho v Chotěboři neopraví ani nezaplatí.
odpovědět | #41 | 14.08.06 12:53
Autor: lala
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Nedá mi to nenapsat, že ať počítám jak počítám, jestli je tam deset atrakcí, z nichž by každá stála" 50 000Kč"(což je nepravděpodobné)je to dohromady 500 000Kč.Někdo Vás pěkně obral.Jinak jsem pro hřiště.Děti si musí hrát a mít kde si hrát. Zaráží mě fakt, že v nově připravovaných lokalitách Morávkovský a Boží muka se s hřištěm vůbec nepočítá???A pro Fíka:Tobě je jedno,že si ČSSD dělá volební kampaň za peníze z městského rozpočtu?
odpovědět | #42 | 14.08.06 13:21
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Nemám u sebe ceníky, ty jsou někde v archivu na investicích, ale ty větší atrakce stojí i kolem 300 tisíc korun! Nezapomeňte započítat výkopové práce, obrubníky, písek, atd.
odpovědět | #43 | 14.08.06 15:36
Autor: Maxipes Fík
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Ahoj,
kampaně jsou přece proto, aby se při nich někdo zviditelňoval. Většinou ten, který kampaň dělá. Ať si tedy také kampaň dělá ODS, lidovci , nebo další - každý má obrovské množství nadržených politiků .Mohu Tě ubezpečit, že to teprve začne!
Mě to nemůže rozházet, je to realita zcela běžná v civilizovaném světě. Přeju pevné nervy.
odpovědět | #44 | 14.08.06 16:09
Autor: Luky
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
No jo, ale přeci jen, když si jedna strana dělá kampaň za peníze města? Nebo snad to hřiště platila ČSSD? Pochybuju, až někdo ty její pomníčky za poslední 4 roky před volbama vyjmenuje , to bude ....
odpovědět | #45 | 14.08.06 20:14
Autor: Mravenec
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Pleteš si pojmy a dojmy. Asi sis nevšiml, že Paroubek přijel do Chotboře jako premiér, ne jako předseda socanů. Až přijede Topolánek, budu to taky respektovat, nebo s tím máš problém?
odpovědět | #46 | 14.08.06 21:38
Autor: maminka
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Jak už bylo v předešlých komentářích zmíněno, je na hřišti opravdu málo laviček. Mám pětileté dítě a neodvážím se ho nechat na hřišti samotné, bohužel musím třeba hodinu na hřišti přešlapovat, protože těch pár laviček je neustále obsazeno. Ještě bych se chtěla přimluvit za to, jestli by šlo zařídit aby se kontrolovalo dodržování provozního řádu (třeba když je městská policie na pochůzce), V provozním řádu sice stojí, že herní prvky nesmějí užívat osoby starší 12-ti let, ale nikdo na to nedohlíží, takže parta velkých kluků obsadí jeden nebo dva herní prvky a malé děti nemají vůbec šanci se zatočit na kolotoči nebo zhoupnout na houpačce. Jestli to takhle půjde i nadále , tak nám to pěkné nové hřiště moc dlouho nevydrží PĚKNÉ.
odpovědět | #47 | 14.08.06 22:27
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Na vybudování hřiště bylo schváleno 900 tisíc korun a více laviček už se do rozpočtu nevešlo. Ale počítáme s nimi. Strážníci městské policie mají za úkol dodržování provozního řádu kontrolovat. Jsou-li problémy, klidně je přivolejte! Některé atrakce by měly být únosné i pro děti do 15 let, ale rada města záměrně dala do provozního řádu maximální věk 12 let. Bylo nám jasné, že jinak by se na menší děti nedostalo. Druhá věc je vynutit si, aby mládež provozní řád dodržovala.
odpovědět | #48 | 15.08.06 08:00
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
No ono asi bude potřeba to vynucovat - máte megahřiště - sem se správcem! Nebo to hřiště bude za chvíli vypadat jako ta ostatní, nad kterými spustilo město oponu zapomnění. No ale čárku máte, Paroubek pohovořil s lidem, takže je všechno OK.
odpovědět | #49 | 15.08.06 08:15
Autor: Luky
Titulek: RE Mravenec
A jak se pozná jestli Paroubek přijel jako předseda vlády nebo předseda čssd? Podle toho co zrovna říká? V tom případě tu byl jako předseda čssd
odpovědět | #50 | 15.08.06 08:24
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Představte si, že postupně budete mít v Chotěboři ne jedno, ale třeba pět takových hřišť. Každé otevřené minimálně 12 hodin denně, ke každému na celou dobu ne správce, ale hlídače. Zkuste si jako podnikatel spočítat, kolik to bude za rok stát ve mzdě a v odvodech!
odpovědět | #51 | 15.08.06 08:42
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Otázka totiž je, jestli budovat hřiště v takovéto podobě. Budete-li investovat do stávajících hřišť po zhruba 100.000,- Kč a mládež Vám udělá zničením jedné houpačky škodu cca 30.000,- tak na to se Vám hlídač nevyplatí - vyplatí se Vám ty škody opravovat. Pokud Vám na stávajícím hřišti zničí kolotoč a škoda bude 200.000,- Kč tak toho hlídače naopak mít musíte! Opravy se Vám nevyplatí a bude třeba jim předcházet! Tedy otázka zní, od kdy bude hlídač?
odpovědět | #52 | 15.08.06 08:48
Autor: MILOŠ
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
AŤ TO HLÍDÁ MĚSTSKÁ POLICIE. STEJNĚ MAJÍ HOUBY CO NA PRÁCI. U KAŽDÉHO HŘIŠTĚ BYCH JEDNOHO POSTAVIL.
odpovědět | #53 | 15.08.06 08:48
Autor: Luboš
Titulek: MP
Pane Linharte a co policie? Co kdyby na to dohlédli, místo rejžování na pokutách. Vždyť v Chotěboři se řidiči bojí i jen přibrzdit!!!
odpovědět | #54 | 15.08.06 10:14
Autor: pepexx
Titulek: Re:MP
pane Luboši kdyby jste z každé pokuty dostal procenta do platu jako je to v Chotěboři tak co by jste dělal raději.
odpovědět | #55 | 15.08.06 10:18
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:MP
Už tady máte nejméně třikrát napsáno, že to má městská policie za úkol. Za 100 tisíc skoro nic nepořídíme, to už máme zjištěné. Dneska jsou velmi přísné bezpečnostní atesty, dopadové zóny, hygienické podmínky, atd. Na hřiště s primitivními atrakcemi, která porůznu vznikala před naším vstupem do EU, zapomeňte!
odpovědět | #56 | 15.08.06 10:43
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:MP
CHOTĚBOŘSKÁ MĚSTSKÁ POLICIE MÁ ZA ÚKOL JENOM BUZEROVAT LIDI. MAMINCE S KOČÁRKEM PŘECHÁZEJÍCÍ KOUSEK OD PŘECHODU, KLIDNĚ NAPAŘÍ POKUTU. A KDYŽ MAJÍ UMRAVNIT VEČÍREK ROMSKÉ KOMUNITY, TAK SEDÍ V AUTĚ ZA ROHEM A AKCI TZV. "MONITORUJÍ". HRDINOVÉ. MOŽNÁ, ŽE ALE NA TY 12-TI LETÉ DĚTI BY ODVAHU NAJÍT MOHLY.
odpovědět | #57 | 15.08.06 11:40
Autor: roman
Titulek: Re:Re:MP
No dobře, a uhlídá to? Zabrání vzniku škod na takto drahých atrakcích? Pokud ano, tak samozřejmě není problém. A když ne, máte nějaké rezervy na případné opravy - ty jistě nebudou, vzhledem k ceně těch atrakcí právě levné. A jinak nemusíte zdůrazňovat, že se nic nedá dělat jinak, než tvrdíte Vy - to už beru jako naprostou samozřejmost. Tedy zapomínám na ta hnusná hřiště vznikající před EU!
odpovědět | #58 | 15.08.06 11:40
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:MP
Početnou komunitu dva strážníci nepřeperou. A jejich zákonné pravomoci jsou menší, než by bylo potřeba. To je ale problém zákonodárců nikoliv města. Naši strážníci by v některých případech vyšší pravomoci jen přivítali! Přesto jsou užiteční, protože státní policii na drobné přestupky a drobnou pouliční kriminalitu nezbývají lidé ani síly. Starostové menších obcí a měst by mohli vyprávět! Spíš by bylo užitečné, kdyby se po městě mohly pohybovat dvě dvoučlenné hlídky, ale na to už nejsou peníze. Pokud jde o tu maminku mimo přechod, měla by si uvědomit, že neohrožuje jen sebe, ale hlavně to dítě v kočárku! Je nám známo, že se lidem nechce zacházet hlavně dolů k přechodu ve Fominově ulici (křižovatka u knihovny). Ale právě tam je to pro chodce nebezpečné a ještě poškozují veřejnou zeleň v křižovatce. Často si to tam zkracují i méně pohybliví důchodci nebo maminky s malými dětmi. V tom případě je pokuta zcela na místě.
odpovědět | #59 | 15.08.06 11:43
Autor: jj
Titulek: Re:Re:Re:MP
Az ti ta maminka s kocarkem prejde kousek od prechodu primo pod auto, tak se mozna prestanes rozcilovat nad tim, ze ji nekdo pokutuje...
odpovědět | #60 | 15.08.06 12:02
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:MP
To je právě to zhodnocení situace. Naše policie je jen jakýsi výběrčí. Ta udělí pokutu i když nejbližší auto je na Bílku
odpovědět | #61 | 15.08.06 12:38
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:Re:Re:MP
SAMOZŘEJMĚ, ŽE POKUTA JE NA MÍSTĚ. VŽDYŤ TA MAMINKA PORUŠUJE ZÁKON. ALE ZROVNA TAK HO PORUŠUJÍ TI CIKÁNI, KTEŘÍ O PŮLNOCI UDRŽUJÍ VATRU 2 M VYSOKOU A KŘIČÍ A ZPÍVAJÍ, ŽE JE TO SLYŠET AŽ NA CHMELNICI. KDYŽ ZÁKON, TAK STEJNÝ METR NA VŠECHNY! KOHO ZAJÍMÁ, ŽE POLICISTÉ JSOU DVA NEBO TŘI. PROSTĚ AŤ UPLATŇUJÍ ZÁKON A SJEDNAJÍ POŘÁDEK!
odpovědět | #62 | 15.08.06 12:42
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:MP
Několikrát do roka máme výběrové řízení na nového strážníka. Za necelé čtyři roky už se jich sedm vyměnilo. Miloši, příště se určitě přihlas. Bereme Tě!
odpovědět | #63 | 15.08.06 12:50
Autor: Miloš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:MP
ALE TO SI HLUBOCE NEROZUMÍME, PANE MÍSTOSTAROSTO. JÁ O KOZE, VY O VOZE. JAKO VŽDY.
JÁ JEN CHCI, ABY TI, KTEŘÍ JIŽ BYLI VYBRÁNI, DĚLALI SVOJÍ PRÁCI A NESCHOVÁVALI SE NĚKDE ZA ROHEM. CHCI TOHO TAK MOC? TO RADĚJI TU MĚSTSKOU POLICII ZRUŠTE A BUDE NA OPRAVU SILNIC.
odpovědět | #64 | 15.08.06 13:01
Autor: lala
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Tak teď jste tam připsal nulu Vy.Nebo má snad ten kolotoč vodotrysk???
odpovědět | #65 | 15.08.06 13:19
Autor: Bobeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:MP
Tak jim dejte přes den volno a večer ať jsou ve službě všichni!!!
odpovědět | #66 | 15.08.06 13:22
Autor: Mikeš
Titulek: Ať je řídí starosta
Ať strážníky řídí přímo starosta nebo místostarosta, zase to není armáda - místo velitele a sekretářek můžou nastoupit další výkonní strážníci. Vždyť i náměstí je po páté hodině jako nejzapadlejší část Bronxu
odpovědět | #67 | 15.08.06 14:27
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
K té připsané nule: dodaz směřujte na pana místostarostu. Dle jeho vyjádření stojí 1 atrakce až 300.000,- Kč a 100.000,- na hřišti nic nepořídíte. Tedy ten kolotoč skutečně může stát 200.000,- Kč. Sám se nedivím méně než Vy!
odpovědět | #68 | 15.08.06 14:31
Autor: Laps
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
když ho dělá spřízněná firma, klidně i víc!!! Víte třeba kolik stojí údržba náměstí a dalších zelených ploch v rámci jakési tiché pošty KDU?
odpovědět | #69 | 15.08.06 14:41
Autor: morous
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
nevíme. povídej!
odpovědět | #70 | 15.08.06 14:44
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Žádná spřízněná firma údržbu náměstí a zeleně nedělá! Dělá ji stále stejná firma, která tu byla ještě před naším příchodem na radnici. A poznámce o tiché poště KDU už vůbec nerozumím! To asi bude tím, že nechodím do hospody a neznám hospodské drby.
odpovědět | #71 | 15.08.06 14:50
Autor: Mikeš
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Je fakt že poslední proměna náměstí (asi před dvěma až třemi lety) přinesla to, že náměstí hůř vypadá a údržba evidentně víc stojí
odpovědět | #72 | 15.08.06 14:51
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Pokud jde o dodavatele dětského hřiště, podívejte se na stránky www.prolemax.cz
odpovědět | #73 | 15.08.06 16:57
Autor: roman
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:prosím nemazat
Re: Mikeš - V čem konkrétně podle Vás vypadá náměstí hůře než předtím?
odpovědět | #74 | 15.08.06 17:46
Autor: Ferda
Titulek: prosím nemazat
vtip??
Baví se starosta Chotěboře s Paroubkem. Ty, Paroubku, kolik myslíš, že tě v Praze nesnáší lidí? asi tak 10 až 15 tisíc lidí. Hmmm..., tak to je všude stejný, odpoví starosta.
odpovědět | #75 | 16.08.06 15:37
Autor: Tau
Titulek: :prosím nemazat
Prosím vás, co se stane s hřištěm na Chmelnici, kde jsou prolézačky? a co ostatní pískoviště s kolotočem, ty budete taky rušit?
odpovědět | #76 | 16.08.06 16:11
Autor: Milan Linhart
Titulek: Re::prosím nemazat
Nové předpisy splňuje pouze hřiště v areálu jeslí. Všechna ostatní bývalá hřiště, která kdysi někdo vybudoval a často už se ani neví, komu dnes majetkově patří (město je v evidenci nemá), protože většinou vznikala porůznu ještě za socialismu a tehdy se na nějakou evidenci a majetkové vztahy moc nehledělo, by měla být odstraněna a nahrazena hřišti a atrakcemi novými podle stávajících norem a předpisů. Nejen vybudování, ale i likvidace starých zařízení však něco stojí. Nejde to tedy najednou. Vzhledem k tomu, že ta zařízení nejsou v evidenci města a nikdo se o ně nestará, bude zapotřebí celé město projít a zmapovat, kde se co nachází. Pak naplánovat do rozpočtu peníze na odstranění věcí starých a na vybudování náhrady. Všechno bude záležet na finančních možnostech města v příštích letech.
odpovědět | #77 | 16.08.06 18:09
Autor: Brácha Ferdy
Titulek: Re:prosím nemazat
Ty Ferdo, že sis nevzal prášek ? Něco s tím dělej, víš co ti pan doktor říkal - "Dodržuj braní každé čtyři hodiny, jinak budeš mít trvalé následky a budeš vidět modře !"
Třeba se s tím ještě dá něco dělat, ale i tak se těším na tvé další nesrozumitelně-inteligentní příspěvky.


KRÁTKÉ ZPRÁVY
Kulturní akce v listopadu
1.11. 11:18 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc listopad. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v říjnu
29.09. 23:28 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc říjen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v září
1.09. 23:26 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc září. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v srpnu
29.07. 22:50 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc srpen. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
Kulturní akce v červenci
3.07. 00:56 - Tradičně Vám od IC Chotěboř přinášíme přehled kulturních událostí, tentokráte na měsíc červenci. Prohlédnout si jej můžete v PDF příloze.
NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
23.09.24 14:40 Petr Kletečka
18.10.24 00:01 Petr Ďoubal
7.11.24 09:06 Michaela Pavlasová
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-07-15 01:04:14 Hansek
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky