Drama se šťastným koncem

Datum: 15. listopad 2006, 21:26
Autor: Milan Knob
Rubrika: Hokej
Po nedělním výpadku se Starými Jesenčany přivítali chotěbořští na svém ledě dalšího soupeře přeboru Pardubického kraje v ledním hokeji HC Choceň a do zápasu šli s cílem napravit reputaci po předcházející prohře. Hned od začátku se do svého soupeře sveřepě zakousli a už v první minutě lovil hostující gólman puk za svými zády, kdy ho překonal Marek Pavliš. Potom se hrál velice rychlý a pohledný hokej. Na další gól v síti hostí si museli domácí příznivci počkat až do druhé třetiny, kdy se postupně trefili Václav Hospodka, Miroslav Vlasák a Jan Mečiar. Hosté v samém závěru druhé třetiny snížili pro ně už hrozící skóre. To nejzajímavější se dělo v poslední třetině, kdy hosté z Chocně nejdříve postupně snížili na rozdíl jedniné branky. Chotěboř potom vstřelila branku Petrem Musílkem, která byla uznána až po konzultaci hlavního sudího s čárovým. Hosté poté proměnili trestné střílení a aby nebyl všemu konec, tak čtyři minuty před koncem srovnali stav utkání na 5:5. V samém závěru se schylovalo k prvnímu prodloužení na chotěbořském ZS, ale třináct sekund před koncem třetí třetiny rozhodl šťastným gólem Marek Pavliš. Co dodat? Domácí uhájili domácí neporazitelnost a měli nakonec i více toho hokejového štěstíčka, které se v závěru zápasu přiklonilo na jejich stranu. Děkujeme

Mezi střelce domácích se zapsali: Marek Pavliš 2x, po jedné brance přidali Václav Hospodka, Miroslav Vlasák, Jan Mečiar a Petr Musílek.

Ostatní výsledky: Mor. Třebová - Hlinsko 1:3!
St. Jesenčany - Polička 8:0
Litomyšl - Světlá n.S. 16:2

Komentáře:

Odpověď pro:  fanda /

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 16.11.06 14:33
Autor: Pepa
Titulek:
Opravdu parádní výkon....Nehrát tady Pavliš a Fink,tak je to o ničem!!K tomu ještě pohled na mladýho Halamku,jak maže na hokejky soupeři,z trestný dráždí fanoušky,který ho maji v lásce stejně tak,jako jeho tátu,kterej stojí se svym asistentem...Hospodkou na střídačce opřenej s podepřenou bradou,rozdávaji perfektní pokyny a maji stále klukum co říct...To je nezapomenutelnej zážitek.Hurá všichni do Hlinska do Rychtář arény,tam to bude mazec se všim všudy a troufám si říct,že po tomhle zápase se hoši a trenéři dost zhádaji a pan president a jeho konšelé budou už konečně muset udělat nějakou změnu!!!!!!
odpovědět | #2 | 16.11.06 14:37
Autor: kolík
Titulek:
Bez Finka a Pavliše to bude to samý , vždyt je to kraj!!!
odpovědět | #3 | 16.11.06 16:29
Autor: Pepa
Titulek: Re:
Kolíku,nemáš pravdu.Bez Finka a Pavliše to bude poloviční.Nechci ostatní hráče zatracovat,chtěl jsem tim jen říct,že tihle dva neustále bruslí,kombinujou,jsou v pohybu,což se i většině dalších nedá říct.Dnešní hokej je o bruslení a to tady většina kluku nepředvádí.Máš pravdu v tom,že je to jen kraj,ale ten se nechá hrát i s místníma hráčema,na to se nemuseji vyhazovat peníze lidem z HB a ZR,platit Halamku,cestáky,atd.Ale musíme si na rovinu říct,že hokej s místníma se bude hrát o jiný fleky,než o špici.Jenže tohle pan Drahoš a jeho pomocníčci nechtěji ani trochu slyšet a nikdy to nepochopěji a nepoučeji se.Pro ně je jen vidina 2.ligy,ale o ní si mohou nechat jen snítm,tam je to opět o něčem jinym.
odpovědět | #4 | 16.11.06 16:36
Autor: Jarda
Titulek:
Naprostej souhlas s Pepou.Hlavně dát zase Vlasáka do obrany a Hospodku s Halamkou do první lajny....Jestli chce Mostík o něco hrát,tak musí urychleně koukat po posilách.Ale hlavně pozor,aby měl každej z nich odehraný zápasy....Počítejte dobře...
odpovědět | #5 | 16.11.06 16:48
Autor: Karel
Titulek:
Já si myslím,že kdyby tady Karel Fink a Marek Pavliš nehráli tak jsme předposlední,ale jsou tady díky p.Drahošovi,takže jemu Dík.
odpovědět | #6 | 16.11.06 17:00
Autor: 111
Titulek:
BEz Pavliše a Finka by byl chotěbořskej hokej ztracen..jsou dokonala sehraní a když jeden z nich chybí,tak ostatní hráči nejsou schopni kterému z nich stačit.Jak bylo vidět v Chrudimi..ale rozhodně se snaží i ostatní hráči,kteří zaslouží určitě taky dík..Škoda toho,že se v tý obraně nedaří..Halamka je opravdu slabý hráč a chtělo by s tím něco udělat..Nechala bych ho třeba hrát s V.Hospodkou,ale ne určitě v první lajně,protože co Pavliš s Finkem vykouzlí,tak jako když proutkem mávnem,obrana to dost časlo pokazí..Fanouškové už to taky nevydrželi a začali se bouřit,ale tohle má na starost vedení,takže s tím stejně nikdo z nás nenadělá..No sem zvědavá,jestli budou nějaké změny v sestavě..Ale určitě za včerejší zápas bych moc poděkovala a přála vítězství i nadále!!!
P.S. Ten rozhodující gol byl naprosto suprovej a krásně rozuzlení dramatického konce..GRATULUJU!!!!!
odpovědět | #7 | 16.11.06 18:28
Autor: fanda
Titulek:
Až na to ,že Fink je prý nejlépe placený hráč krajské ligy.
odpovědět | #8 | 16.11.06 20:10
Autor: Flink
Titulek: Re:
Já myslím že p. Drahoš sem přivedl maximálně tak chaos. Halamku a podobné ničemnosti:-)a že Pavliše ukecali kluci.A Fink?Jesli není nejlépe placený hráč celého kraje:-)nejen krajské ligy. Kdyby tu nehráli tak by hráli takoví jako Musílci, Pláškové Fejfaři a ták a finálovka by se hrála také, a byly by peníze pro mládež, dodělalo by se zázemí atd. a pak by se mohla zkoušet II.liga i s posilami.
odpovědět | #9 | 16.11.06 20:56
Autor: Krol
Titulek: Hlinsko
Drama až do konce, to je na hokeji to hezký a proto diváci na hokej chodí. V podstatě ideální výsledek, protože hladká výhra zákonitě snižuje koncentraci na zápas příští. Dobrá pozvánka do Hlinska. Pokud tomu dá sudí volnější průběh, bude to s posíleným soupeřem hokej jako brus.
odpovědět | #10 | 16.11.06 21:40
Autor: fines
Titulek: Re:Re:
Safra čtu kolik kdo má peněz...někde asi utíkají informace :-) jedno kapří přísloví... kdo chce mít opici, musí mít i na banány....! Myslím, že hokej se musí divákům líbit. Určitě je vždy přiláká daleko víc kvalitní hokej a dobré výsledky, než kdyby tady hráli jen místní chlapci....to by bylo v hledišti zase více babiček a dědečků :-) krajský přebor je pro každého pouze drobné finanční přilepšení, řekl bych kapesné.....z ktérého by se určitě vrcholová mládež ani skvělé zazemí v Chotěboři nevybudovalo. p.s. chápu přispivatele z řad nespokojených rodičů :-) kteří by své ratolesti viděli nejraději v NHL :-)
odpovědět | #11 | 16.11.06 22:30
Autor: flink
Titulek: Re:Re:Re:
Já myslím že nechápeš nic:-)ale to nevadí, je všude známo jak chytrý jsi:-)A za pár korun,tedy kapesné vlastně, hrají možná tak ti ostatní, aby se šetřilo na cestáky pro tebe a těch pár tisíc kapesného měsíčně:-D.To co stojíš ty, stojí sezona mladších žáků:-) a to by na nějaký úvěr pro stavbu kabin jistě stačilo:-)A NHL?Tam si to bohužel nedotáhl, ale v krajském přeboru ti to také sluší:-)Na co se honit ve druhé lize, když tady máš to samé,trenovat nemusíš skoro vůbec a k tomu jsi hvězda:-)nebo ne Kájo?
odpovědět | #12 | 17.11.06 08:36
Autor: fines
Titulek: Re:Re:Re:Re:
A jakou perspektivu bys chtěl nabídnout mládeži?Musí mít nějakou motivaci.A kdyby se povedla druhá liga, tak věřím, že by se scháněly daleko jednodušeji peníze od sponzorů a pak by třeba bylo i na nové šatny a na mládež, kterou by to mohlo na lepší hokej táhnout daleko víc. Bohužel je dost velký problém s počtem kluků v mládežnických družstvech, ale pro co tady mají růst? Pro Brod? Krajský přebor asi není snem začínajících hokejistů........
odpovědět | #13 | 17.11.06 11:37
Autor: flink
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:
Fines, je vidět, že nejsi odsud!tohle tu už jednou bylo a dopadlo přesně obráceně, než píšeš...a vyhnul ses tím reakci na své peníze:-)ale to se dá čekat, kdo by se chlubil tím, že m,á více než kabina dohromady:-)a mládež?právě proto, že nemají podmínky, které by zasluhovali, tak nemají takový zájem, jako by měl být...a cíl?určitě nechtějí hrát kraj jako ty nebo dopadnout jako ty, ale chtějí co nejvýše, ale k tomu musí mít podmínky, ne chlapy v lize!...ale nejlepší by bylo oboje, jak to co říkáš ty, tak to co říkám já..nebo ne?!:-)a utni v neděli ty hlinečáky, at máme si z koho dělat srandu :-D
odpovědět | #14 | 18.11.06 11:28
Autor: fines
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Každý má svůj názor. Osobně si myslím, že je pro mládež rozhodující nějaká motivace ať už kvalitní ligy nebo dobré práce od trénérů kteří hokeji rozumí a někdy to hráli a mají je co naučit. A pochybuji o tom, že mladí kluci budou hrát hokej jen proto, že budou mít hezké kabiny a pěkný zimák! Vždy když postoupí A-tým do vyší ligy, zvedá se kvalita mládeže. Nelze mít extraligu juniorů a A-tým hrát kraj, tak to prostě nefunguje. Co se týče mých peněz, jsou odvislé od výsledků celého týmu a to je myslím spravedlivé. Žádný základ nemám i když v Chotěboří jsou i tací co mají. Ale to je pouze na vedení klubu jak se rozhodne ohodnocovat hráče, ale určitě by to mělo být podle jejich výsledků. Jinak v Chotěboři jsem "nedopadl" ani "neskončil", ale chtěl jsem tady hrát a to je myslím velký rozdíl.
odpovědět | #15 | 18.11.06 20:26
Autor: Krol
Titulek:
To, že mužstva která se prokousala z krajských soutěží, sebou na stejnou úroveň strhla i mládež, je vidět nejenom na příkladu Znojma nebo Vsetína. Kvalita trenérů je následně dokonce v podmínkách svazu. Přes 200 "prcků" vzalo útokem náborové středisko na ZS v Jindřicháči po postupu A mužstva do 1.ligy.Myslím si,že názor "flinka" není názorem většiny a že diváci se budou raději chodit dívat na pořádnej hokej než na novou šatnu. Nebo má odborník "flink" v zásobě dost místních hokejistů, kteří kvalitou zastiňují současné hráče, pak by je měl neprodleně dovést a já jsem přesvědčen, že jim trenér i vedení šanci dá, protože dobrejch plejerů není nikdy dost.
odpovědět | #16 | 19.11.06 10:03
Autor: 88
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Souhlasím s Tebou Fines.Nenech se otrávit pár blbečkama,který Ti záviději,že umíš hrát hokej a bereš za to trochu peněz.Myslim,že většina lidi je ráda,že tady jsi a s Tebou i ostatní kluci z HB.Kdyby Ti nedal peníze Mostík tady,tak Ti je dali jinde a zase by se to tady lidem nelíbilo.Ale tak je to tu se všim.A ještě k těm trenérum.At se každej přijde podívat na zimák na jakýkoliv naše mužstvo,od přípravky až po chlapi.Co mančaft,tak trenér odborník,kterej to v hokeji dotáhl moc daleko.....A že toho maji nahráno za svoji kariéru...Stačí jmenovat od malejch dál-Hospodka,Němec,Meloun,Coufal,Chudoba a pan trenér Halamka.Všechni maji opravdu co dát a naučit.Jen jsem zvědavej,kdy už se vedení pořádně zamyslí a dá se tou správnou cestou.Ale Mostík koupí hotový kluky z Brodu.
odpovědět | #17 | 19.11.06 10:26
Autor: sixes
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Jak na to koukám, tak se také zapojím do diskluze. Srovnávat zapadlou Chotěboř s Jindřicháčem, Znojmem nebo Vsetínem, kde všude byl silný sponzor, který nejen vybudoval mančaft, ale i to tady zmiňované zázemí, je trošku mimo mísu. Sponzor formátu "Hamé", "Mounfield", Škoda" a podobně se sem jistě nepohrne. Liga by byla velice dobrý počin pro děti i lidi co chodí fandit, jen je třeba ji zabezpečit finančně na delší dobu než na rok nebo alespon lépe než třeba ve Žďáře.Co se týká trenérů, tak nevím, zda to byla ironie, ale ani jeden ze zmiňovaných, krom Hospodky, nemá dětem co dát, jedině že by Halamka vzal mládež a vychoval další talenty, jako tomu bylo před lety ve Žďáře. Pokud se nezavede systém a nebude se dětem nikdo věnovat více než na fázi rodičovské jako tomu je doposud, nebude základna nikdy. A co se týká finese, tak pokud jsou peníze a ten hráč má kvality, tak proč mu je nedat?ono pokud jsou peníze, tak at máme finesů třeba deset, ale chtělo by to udržet alespon lajnu místních ( třeba i čtvrtou), aby děti a junioři měli motivaci a viděli, že se dostat do kádru dá. Třeba se jednou dočkáme nějakého zlepšení a nebude důvod rýpat si zde do hráčů jako je fines, ale ono se vždy něco na rýpání najde, že...?
odpovědět | #18 | 19.11.06 11:08
Autor: 88
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Jistě že to byla ironie.A Ty uznáváš Hospodku jako schopnýho trenéra?Co kdy hrál?Vždyt to byl věčnej náhradník.Navíc neuměl pořádně bruslit.Co udělal s juniorkou,co je platnej u jedničky,co dává malejm u přípravky????Přijd se na zimák taky někdy podívat na tréninky,třeba Ti to otevře oči!!!!!!!!
odpovědět | #19 | 19.11.06 11:30
Autor: sixes
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
No, zřejmě nechodíš na zimák ty!netvrdím že je to super trenér, ale je asi jedinej kvalifikovanej! To že nikdy nehrál hokej na valné úrovni neznamená, že nemůže být dobrý trenér. Co udělal s juniorkou? To je otázka názoru a každého věc. A co dělá ted? Díky němu se učí několik dětí bruslit a díky němu je v přípravce schopno hrát hned několik kluků kterým je sotva 5let! A jestli jsi tak dobrý odborník a super hráč nebo dokonce exhráč, tak se angažuj na zimáku a nemachruj na stránkách ne?!:-D Nebo už se ti daří učit děti bruslit, že jsem tě tam ještě neviděl!:-D
odpovědět | #20 | 19.11.06 12:16
Autor: fines
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Vždyť v Chotěboři přeci nemusí být extraliga jako třeba ve Znojmě nebo Zlíně, ale myslím si, že druhá liga by Chotěboři slušela a jestli mám dobré informace, tak by měl vyrůst v Chotěboři velký pivovar...proč třeba nehledat sponzory zde...? Jinak třeba v Brodě kde se hrála druhá liga byla mládežnická základna poměrně slušná a práce s mládeží také. Trénovali tam bývalí nebo aktivní hokejisté ( Cachnín, Zmrhal, Čelanský,....atd) Tréninků jsem tam viděl dost a malé kluky to bavilo. I když je Brod větší než Chotěboř, hledal bych cestu v podobné strategii.
odpovědět | #21 | 19.11.06 13:10
Autor: Mirek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Tak nevim kolik kluku dovedl p.Hospodka na zimak,ale kdyz tady zminujes pripravku,tak tam je to jednoznacna zasluha J.Nemce,kterej do pripravky zlanaril nejvic capartu.A co vim,tak v pripravce hrajou 5lety kluci dva,malej Marek a Petrzilek,kteri tam chodili uz do predpripravky rok pred tim,nez tam Hospodka dovedl sveho kluka.A tady bych zminil ješte pana M.Malka,kterej dost kluku v dnesni pripravce naucil bruslit.Vim,ze ma Hospodka pozadovanou kvalifikaci,ale to neni vse,stejne tak,jako zminujes Ty,ze dobrej trener nemusel byt dobrym hokejistou.A mam pocit,ze u pripravky je treneru dost,B-P.Marek a A-J.Nemec a J.Briza.Tak by bylo lepsi,kdyby je nechal pracovat a ne jim do toho zasahovat!!!!!At radsi radi Halamkovi a nestoji na stridacce jen do poctu.
odpovědět | #22 | 19.11.06 14:21
Autor: Pavel Marek
Titulek: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:
Co se týká trenérů u přípravky, tak áčko vede J. Bříza s J.Němcem, béčko já s V.Hospodkou s tím, že Vašek se stará o děti co se učí bruslit a začínají letos první sezonu. Zbytek dětí trénuje dohromady pod vedením áčka. Myslím, že Vašek to s dětma umí a dělá to dobře, protože děti přibívají, což je super. Jeho zásluhou jsou využitelní kluci jako je J.Marek, R.Petržílek, D.Zikl, D.Kopecký atd. pro béčko a máme to ským hrát. Co se týče J.Němce, tak je pravda, že nejvíce dětí vždy dokázal sehnat on a jeho zásluha na chodu přípravky je jasná, ikdyž to není vždy to hlavní. Pan Málek je vždy výtanou "posilou", protože jeho kamarádský přístup a dovednosti jsou pro začínající kluky neocenitelné. A druhá liga by byla pro kluky určitě větší motivací než kraj a hráči jako je Fines jsou pro ně vzorem, což je fajne. No a zázemí, to je pravda že je děsné, zvláště pro přípravku, ale prostory prostě nejsou a zřejmě nebudou, pokud se jak Fines říká, nesežene sponzor typu pivovaru nebo velké firmy.


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
23.09.24 14:40 Petr Kletečka
18.10.24 00:01 Petr Ďoubal
7.11.24 09:06 Michaela Pavlasová
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-07-15 01:04:14 Hansek
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky