Tak trochu zase nic

Datum: 14. červen 2007, 10:06
Autor: Fanda kopané
Rubrika: Fotbal
Všichni jsme se těšili a fandili našemu fotbalovému A týmu v Chotíbce, že budeme v příští sezóně chodit na krajskou soutěž a zlepší se kvalita soupeřů a také občerstvení na našem hřišti. Když stojím u kiosku, jsou slyšet různé hlášky, že jsme omladily, že věkový průměr si nezadá s věkovým průměrem osazenstva DD ve Zboží (asi myslí hráče a jejich věk), že támhle ten a tamten už na to nemají, proč nehraje ten z Béčka a tamten z dorostu. Inu je to složité, jsme asi národ, který sepsuje vše, čemu jen trochu rozumí a čeho se třeba jen okrajem dotkl. Vím, že prohlášení kormidelníka A týmu bylo někdy řekněme více nežli odvážné, ale v euforii se řekne ledasco a také je fakt, že postupu věřila většina z nás. Nezávidím mu vůbec situaci, kdy polovina mužstva je pomalu starší a hlavně ostřílenější než on, myslím že o nějaké autoritě zde nemůžeme hovořit ani omylem. Ale jistě zde vládla pohoda a klídek, když to nešlo, tak se možná i kouslo nějaké to slovo ostřejší, ale jinak asi nic. Nuda na hřišti, jen skalní fanynka nás bavila hláškami oproti tribuně, aby jsme neodešli zcela znechuceni, pár zápasů bylo výjimkou, třeba okresní Přibyslav, tam to byla bída a utrpení, ale body jsou doma, nikdo se neoptá na průběh zápasu, není co řešit. Jinak,pokud budete chtít pánové vésti takovým způsobem elitu kopané v Chotěboři, pozdrav pánbůh. Ale na druhou stranu, za bránou jsou sítě a je to pěkně oseté. Nesmíme házet všechny do jednoho pytle, správce se činí seč může-dříve jsem ho také viděl hrávat a pokud vím, byl to střelec opravdu dobrý. Ale myslím, že hráčů je v Chotěboři dost, jen chtít poskládat dobrý kolektiv a vůbec bych se nebránil ani odchovancům z okolních vsí a vesnic, kam některé hráče vedení pustilo. Omlouvám se, že jsem fanda fotbalu a že jsem se opravdu nakrknul, co jsem v poslední době viděl na hřišti v Chotěboři. Jo, tak se nám v Chotěboři asi zlepší jen ta kvalita v kiosku.

Hezký ročník 2007-2008.

Komentáře:

Jméno a příjmení:

Email:

Titulek:

Text:(publikovaný text)

Toto pole ponechte prázdné

Než odešlete svůj komentář, zamyslete se nad 4 následujícími body:
1. Komunikace s ohledem na ostatní - zdaleka ne všichni návštěvníci těchto stránek znají Váš postoj (jméno, přezdívku) či pochopí Vaši ironii. Komenáře v kterých se hádají dva zúčastnění s nulovým přínosem pro ostatní, jsou zbytečné.
2. Zjitřené emoce - mnohokrát je lepší reagovat s určitým časovým odstupem, než pod účinkem adrenalinu překotně naťukat komentář bez hlavy a paty.
3. Pravopisné a morální normy - je možné, že Váš komentář bude číst hodně lidí a proto se snažte řídit pravopisnými pravidly - "neschazujte" sami sebe a snažte se být objektivní.
4. Diskuzní a chatovací stránky jsou jinde - komentáře pod články mají sloužit k věcným a konstruktivním poznámkám k danému tématu.

Nevyhovující komentáře budou smazány!



odpovědět | #1 | 14.06.07 12:29
Autor: Honza
Titulek: Fandovi
Fando, titulek Tvého článku naprosto vystihuje jeho obsah. Mohl bys trochu radit, trochu kritizovat, dělat asistenta kormidelníka nebo skauta na talenty v okolních "vsích a vesnicích", ale nakonec budeš muset spokojit jen se zlepšenou kvalitou kiosku. Přesto je to splnění 50% Tvých přání. Nebuď smutný, na hokeji je to stejné je ten bufet víc smrdí...
odpovědět | #2 | 14.06.07 12:31
Autor: fanda II
Titulek: nastupující mládí
Milý fando kopané, měl jste chodit fandit mužstvu starší přípravky (kluci ročník 1996-97), která se v KP umístila na krásném druhém místě. A kluci nedělali ostudu chotěbořskému fotbalu ani v zimě na turnajích v hale. Třeba se jednou dočkáte, až nastupující mládí doroste !
Poděkování za úspěšnou sezonu patří nejen mladým fotbalistům, ale i jejich trenérům.
odpovědět | #3 | 14.06.07 12:34
Autor: Pepík
Titulek:
Plný souhlas !!!!!!!!!!!!!
Amatérsky se dnes nedá vést fotbal ani na krajské úrovni .
Plané řeči co...kdyby jsou nanic. Rozhodují výsledky a ty chotěbořský fotbal již delší dobu nemá.
Pánové ve vedení, pokud jste s 1.A třídou spokojeni, jen tak dál, ale lidé na to chodit přestanou! Škoda mluvit o co nás např.Brod předhání. Neberu výmluvu, že jsou větší !!
Je to všechno v systému vedení a ne ve výmluvách !!
odpovědět | #4 | 14.06.07 18:02
Autor: mhhory
Titulek: Re:
ono je to taky hlavně o penězích. Nikdy z okolí vám sem jezdit zadarmo nebude a jak nejsou peníze a sponzoři stojí to za ho.... Ale je fakt, kde jsou ty doby co chodilo na fotbal 300 - 500 lidí. Já bych přestal utrácet tolik peněz za hokej, stejně je to každý rok stejný a trochu bych přispěl na ten fotbal.... Jsem zvědav příští sezonu. Sportu zdar a fotbalu zvlášt - nazdar.
odpovědět | #5 | 14.06.07 18:13
Autor: fanda kopané
Titulek: Re:jo
No máte asi všichni tak trochu pravdu,ale pokud se to neotřese v základech,tak se nic nezmění.Ryba smrdí od hlavy,to je asi již pravda dlouho známá.Nechápu že již neskoušel kormidelník stavět nové mužstvo na příští ročník s mladými kluky,skušené kluky bych postavil vedle mladíků,tvořil bych mužstvo na dalších pět let.Ale tomu jistě nejlépe rozumí vedení a hlavně renomovaný trenér z III. třídy.Ale zase nechci házet vše na jeho hlavu.Sám si to takhle udělal,vybíral hráče,stavěl sestavu,volil si lidi okolo sebe.Není to na nikom jiném.
odpovědět | #6 | 14.06.07 18:15
Autor: fanda kopané
Titulek: Re:nastupující mládí
ale já chodím,vím jak hrajou,nemohl bych psát o něčem,o čem nevím nic.To mohou jen neomylní.
odpovědět | #7 | 14.06.07 20:38
Autor: stavros niarchos
Titulek: lesk a bída
No,to ste trefil jádro pudla.Myslím že mládež je to jediné,co je opravdu dobré,jen by jim mělo vedení oddílu více pomáhat a ne vše nechat na vedoucích a trenérech mládeže.Já bych to vymetl jednou pro vždy.Když může B mančaft hrát v klidu,proč ne A tým?asi nepracuje souhra v oddíle.Jinak by si nemohl trener A nechat hrát některé hráče v B týmu a nepoužívat je,nebo je slepej,nebo má nějakej mindrák z fotbalu,ale spíš si myslím že tomu nerozumí.Tak,to je to co sem chtěl říst.
odpovědět | #8 | 16.06.07 11:02
Autor: Capino
Titulek:
Tak si asi taky rejpnu, ať se to tu trochu rozproudí… Nejdřív snad ale pro ty, kteří nemají tak úplně blízko k aktivní činnosti v klubu – včera se konala schůze oddílu, na který se probíraly věci typu finance, správce, tréninkové plochy, hráči apod. Vcelku zajímavý, pár rozumnejch nápadů a informací tam padlo řek bych…
No z toho článku tady a těch příspěvků, co sem si přečet, tak mě napadá momentálně následující. Za sebe rozhodně s Atřídou u áčka spokojenej nejsem. Mrzí mě, že kluci z mančaftů, který sme v dorostu poráželi, si teď můžou hrát divizi i vejš, a my se teď plácáme rok v týhle soutěži.
To, že nás HB „předhání“, je myslim naprosto logický. V oddíle, kde se dlouhodobě hrála žákovská liga a dorost hraje divizi, je kraj u chlapů rozhodně málo. Proto sem rád, že broďáci letos postoupili, aby si ta mládež mohla i ve chlapech zahrát soutěž na úrovni. Myslim si, že už to bylo na čase a že je to i dopad toho, jak kvalitně se v Brodě s mládeží v minulosti pracovalo. No a samo mě těší, že k postupu jim pomohli i chotěbořští odchovanci… Jestli se teda někomu nelíbí hra/výsledky našeho áčka, pak může v klidu začít jezdit do Brodu, fanoušky budou určitě potřebovat. Mně osobně „úbytek“ fandů vadit nebude, na týhle úrovni hraju fotbal kvůli tomu, že mě to furt baví (tréninky a lidi kolem, no a samo i zápasy, páč soutěživej su) a ne proto, abych poslouchal, jak někdo baví tribunu. I to ale beru, sranda musí bejt, taky se jezdim „bavit“ koukáním na jiné…
Pak tady je taky koukám kritika kouče áčka. Komára sem před jeho trenérskou štací u nás neznal a jeho příchod ze tej třetí třídy nebo co to tady padlo mě překvapil. Za ten rok pod ním mi ale ukázal, že má docela dobrej přístup k fotbalu, takovej kdyby mělo víc lidí… Nesouhlasim s tím, že už měl dávno zkoušet mužstvo s mladými kluky pro příští ročník. Jestli tohle totiž míří na to, proč s náma celý jaro neabsolvovali Somík, Ďoubík nebo i Tom Hromádku, pak se zeptejte Broni Staňků, s kym by hrál dorosteneckou soutěž… A vlastně s kym jí bude dorost hrát i rok příští… ;-)
Vrámci Komára obhajování snad ještě to, že on je zastáncem tvorby novýho mančaftu na dalších 5-6 let a svojí představou o tom, koho by si v současný době (tj myslim dnes bez ohledu na to, kdo se jak vyprofiluje v přípravě na další sezonu) v áčku představoval, to myslim aj včera na tej schůzi potvrdit.
Nesouhlasím s názorem, že mládež je v oddíle to jediné, co je opravdu dobré. Víc by se ovšem podporovat měla, ale to v jednom člověku ve vedení jde jen stěží. Nabídne se někdo přidat do výboru, aby to teda nebylo jen na vedoucích a trenérech mládeže? A jestli jsem včera dobře poslouchal pana starostu, tak větší podpora mládeže by co se třeba financí týče příští sezonu přijít měla.
„Když může B mančaft hrát v klidu,proč ne A tým?“ Co si mám představit pod timhle vejšplechtem a pod definicí klidu, tak to teda fakt nevim. No a co se týče přehlížení některých lidí z béčka, kteří by mohli bejt v A týmu – za áčko klidně hrát můžou (nechci to hodnotit historicky, páč i já si myslím, že se někteří třeba nedocenili), ale zájem porvat se o to v příští sezoně by se dal zhodnotit tichem na mojí tuhle včerejší otázku na tej schůzi…

No jinak mě snad ještě napadá jedině, že podle mě by mělo hrát áčko v sobotu a béčko v neděli, protože jestli si nebudeme chtít jen chodit zahrát fotbálek, ale budeme se chtít někam fotbalově posouvat, pak je potřeba, aby lidi, kteří se tomu chtějí opravdu věnovat a nedostanou o víkendu za A možnost dostatečně se na hřišti vyřádit, pak by měli automaticky chodit udržovat se v zápasovym rytmu za to béčko.
Líbil se mi nedávno názor Decáka (doufám, že to nijak nepřekroutim…), že za béčko by měli plet mladý, perspektivní lidi, doplněný nějak vhodně staršíma, vrámci svojí přípravy a posunutí se do áčka. A ne, aby to bylo tak, že kluci, co vyjdou z dorostu, to zabalej a dou hrát radší na vesnice, tam by měli chodit ty starší řek bych… Ted zrovna me třeba napadá mladej Čáp, Baugy, no těch kluků je dost, taky už je všechny neznám. Když máme teda tak dobrou práci s mláděží, jak to, že takovýhle fotbalisti s vysokym potenciálem to nemaj v hlavě srovnaný a o místo ve chlapech, kam ani nenakouknou, se neporvou?
A když už jsem v tom, tak ne sice tady v diskuzi, ale tak různě jinde sem zaznamenal kritiku hráčů, kteří teď na jaro u nás v áčku hostovali. Za sebe přiznávám, že nejsem zastáncem toho, aby se nějaké půlroční hostování v Chotěboři odehrávala. Ale slyšet třeba kritiku Náby, že to žádná posila není, tak to jestli má někdo takovejhle názor, tak bych si s nim docela rád sednul a vyslech si to, protože pak tomu fotbalu já fakt asi nerozumim…
odpovědět | #9 | 16.06.07 11:38
Autor: Čejda
Titulek: Re: Capino
Konečně jeden smysluplný a dostatečně obsáhlý názor od zasvěceného člověka! Naprosto s tebou Michaloj souhlasím ve spoustě věcí které jsi zmínil. Ať je to již názor týkající se hostování na půl roku, nebo podpory mladé generace budoucích chotěbořských opor A a B týmu.

Jen bych rád reagoval na tvůj poslední příspěvek týkající se odchodu bývalých dorosteneckých fotbalistů do okolních vesnic… Já sám sem byl v podobné situaci když jsem vycházel z dorostu a váhal jsem kam se dál vydat. Po zvážení jsem se rozhodl, že prozatím s fotbalem skončím, protože jsem očekával velký tlak Vysoké školy a měl jsem strach, že nebude čas se fotbalem zabývat. Po roce jsem opět hrát začal když času je málo, ale dá se to ať už více či někdy méně zvládat. Takže možná spousta kluků takhle reaguje, protože generace, kterou zmiňuje Majkl, je přesně ta co nedávno nastupovala na VŠ. Ale je to asi zase rozdíl v tom, že se vrátili jinam než do Chotěboře. Je to možná lenost trénovat, nebo se jim nelíbí hráčský kolektiv, nebo je to třeba odpor k některému z trenérů. Do hlav jim nevidím a tak nemůžu soudit. Možná jde ale pouze o obyčejnou pohodu, kterou ve vsích mají. Ať už se jedná o tréninky jednou v týdnu, kde jak sem slyšel třeba pouze kopou na bránu, nebo hrajou fotbálek (realitu nevím takže jen z doslechu a třeba ne všude), nebo je to v tom, že na zápas si přijedou 15min předem, zapálí si u kiosku, dají si pivo a pak se jdou převlíct a rovnou hrát. To sice dobrý není, ale je to prostě pro ně lehárko. Když to srovnám s přístupem v Chotě, tak tady jak na domácí tak na venkovní zápasy jsme na hřišti hodinu předem a jde se na rozvičku hned. Takže v tom vidím asi největší příčinu toho, proč odcházejí takoví lidi pryč odsud. Další možná příčina by mohla být taková, že o ně nikdo neprojeví zájem. Kdyby se třeba tomu Baugymu, Čakymu nabídlo, že bysme je rádi viděli hrát tady, že se s nimi uvažuje to opor týmu, taky by se možná jejich přístup nějak změnil. Ikdyž někteří zůstanou asi radši v té „pohodě“ jak jsem zmínil, ostatní by třeba rádi šli hrát zpět sem…
odpovědět | #10 | 17.06.07 14:03
Autor: Stavros Niarchos
Titulek: tak to jo
Myslím že Čapíno to vystihl naprosto přesně,jen s tím trenérem nesouhlasím,ale pokud to berete tak,že vlastně si jdete jen zakopat,v neděli zahrát,tak to beru.Pak je jedno kdo sedí na lavičce s cedulkou TRENÉR.Tohle jsem nevěděl,tímto se omlouvám.
odpovědět | #11 | 25.06.07 17:17
Autor: Stavros Niarchos
Titulek: Re:Re: Capino
Vymejšlíte vymyšlený,chlapci,taková situace tu byla již párkrát,snaha asi taky,ale realizace nějak zatuhla.Pár lidí odešlo,vyměnilo se vedení,usnulo se s nějakou vizí,ale sna není pozdě,ne?


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY
6.03.24 21:53 Jaroslav Ludvík
3.04.24 21:01 Jaroslav Ludvík
20.03.24 21:12 Jaroslav Ludvík
17.03.24 18:32 Jaroslav Ludvík
25.03.24 07:37 Ondřej Pravda
 Pořadí nejčtenějších článků za dva měsíce.
SPORTOVNÍ ODKAZY

SPORTOVNÍ KONTAKTY
img HC Chotěboř: zc.liame@robetohc.ch

POSLEDNÍ KOMENTÁŘE
2024-01-30 08:58:06 Tomáš
2022-10-11 21:53:56 jana Pilná
2022-10-09 13:27:03 Josef
2022-10-04 21:08:31 Josef
2022-01-26 14:19:34 Josef Karlík
FACEBOOK
WEB KAMERA
REKLAMA
TEXTOVÁ REKLAMA

Truhlářské potřeby TP
Velkoobchod s truhlářskými potřebami Chotěboř.

Ubytování na Vysočině
ekologické zemědělství, bedýnky